Strona 1 z 1

Przerobienie SR20Di na SR20DE ???

: 2011-02-15, 20:18
autor: SiwoL
Znajomy ma primere p10 z silnikiem 2.0 115km? Zastanawia się nad modem swojego auta i tu pytanie czy jest możliwość zalożenia czesci z P11GT i uzyskania podobnej mocy tzw przerobienia go na wielopunkt? Czy głowica kolektor dolotowy itp będą pasowały??

: 2011-02-24, 21:23
autor: bodek
Głowica wejdzie na blok ale z osprzętem będzie musiał pokombinować. Przewody wodne, podciśnieniowe, paliwowe itp. Wiązka z kompem w plecy, układ paliwowy do przystosowania. I nie wiem, czy Di nie miało mniejszego stopnia sprężania.

: 2011-02-25, 07:08
autor: bombel
bodek pisze: I nie wiem, czy Di nie miało mniejszego stopnia
Wklęsłe tłoki, wiec bankowo :)

: 2011-02-25, 15:30
autor: dylson
A glowica w Di i De jest inna?

: 2011-02-25, 19:37
autor: Maniek-ol
Ja u siebie w Di mam głowę od De , ale od p10 a nie P11. Wszystko pasi jak trzeba bez przeróbek. Tłoki w Di są wklęsłe , ale ja wpasowałem płaskie od P11 GT. Wszystko pasuje. Miałem zabrać się jeszcze za wymianę na wielopunkt , ale jakoś mi się nie chce. Podobno przy zmianie na wielopunkt nie trzeba nawet zmieniać wiązki , wystarczy tylko zmostkować przewody przy wtryskach. Coś o tym chyba było na forum nkp , ale nie mogłem tego znależć.