Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Sportowe wałki rozrządu do sr20de

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

SnepooN
stały bywalec
Posty: 112
Rejestracja: 2009-12-10, 12:43
Lokalizacja: LbN

Sportowe wałki rozrządu do sr20de

Post autor: SnepooN » 2010-10-07, 08:58

http://www.v-maxzone.pl/produkty/6249,s ... zgowa.html


ktoś kiedyś próbował działać z tymi wałkami? macie jakieś opinie?

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-10-07, 09:24

NIestety ale Świątkowe wałki strasznie szybko się wycierają. Taka przynajmniej zawsze była o nichj opinia :)

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-10-07, 09:42

taka opinia,taka prawda--miałem świątki-dopiero za trzecią reklamacją udało mu sie zrobić dobre wałki-a poza tym to strasznie słaba na nich moc była i kiepski momenty...
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-10-07, 16:40

taka opinia,taka prawda--miałem świątki-dopiero za trzecią reklamacją udało mu sie zrobić dobre wałki-a poza tym to strasznie słaba na nich moc była i kiepski momenty...
Na Seri GT wychodziło zdecydowanie lepiej :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Ali-En
fanatyk nissana
Posty: 374
Rejestracja: 2010-01-25, 21:57
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Ali-En » 2010-10-07, 21:38

Znajomy też miał w sunny wałki od świątka, wymieniane nie wiem ile razy na gwarancji i nigdy nie był zadowolony. Stwierdził nawet że to była najgorsza inwestycja w samochód jaką zrobił.
N14 GTI NEO VVL
Obrazek

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-10-08, 08:03

Ali-En pisze:Znajomy też miał w sunny wałki od świątka, wymieniane nie wiem ile razy na gwarancji i nigdy nie był zadowolony. Stwierdził nawet że to była najgorsza inwestycja w samochód jaką zrobił.
Hehe jemu też się wałki wycierały od samego kręcenia rozrusznikiem :P ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

SnepooN
stały bywalec
Posty: 112
Rejestracja: 2009-12-10, 12:43
Lokalizacja: LbN

Post autor: SnepooN » 2010-10-08, 08:07

aha... czyli wszystko jasne :-P no cóz nie pozstaje nic innego jak zbierac zielone :D

http://www.jimwolftechnology.com/custom ... ?PartID=12

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-10-08, 08:13

Do N14 GTi potzrebujesz wałki Nie S3R - te są pod dźwigineki rolkowe a samo S3 pod ślizgowe... Ew. jak grubiej chesz iść w moc to S4 - ludziska na nich pod 200KM robią...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-10-08, 08:15

Tylko z tymi wałkami to jest góra fajna ale strasznie sie wali dół

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-10-08, 08:25

bombel pisze:Tylko z tymi wałkami to jest góra fajna ale strasznie sie wali dół
No coś za coś... Na S3 ok 180KM zrobisz praktycznie bez stratnie dla dołu...
Ale żeby te 180KM było to i tak trzeba miec wdyech kolekotr, dolot, mocniejsza pompę paliwa i podniesione ciśnienie, wszstko wystrojone i silnik doprężony...
S3 dodają ok 7-8KM wzgledem Serii z GT, S4 do 20-24KM
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

SnepooN
stały bywalec
Posty: 112
Rejestracja: 2009-12-10, 12:43
Lokalizacja: LbN

Post autor: SnepooN » 2010-10-08, 08:31

a jak cenowo wypadają S4? i czy jest duzym problemem sciągniecie ich? bo jak rozumiem w pl o załatwienie takich fantów trzeba zapomniec?

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-10-10, 10:34

Ceny wałków JWT są takie same nie zalerznie od modelu i wynoszą 560$ + shiping...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i układ napedowy”