Strona 1 z 1
GT słabo idzie pompa?
: 2010-09-11, 12:43
autor: SiwoL
Witam. Moje GT nie idzie tak idealnie jak powinno, jest to swap silnik z SR20Di silnik i elektryka, silnik w świetnej kondycji kompresja w okolicach 13 ale nie ma tej pełnej mocy zastanawia mnie czy jest to spowodowane pompą paliwa( jedyna rzecz która została po Di ) czy może gazem( zwężka w dolocie? ). Miałem porównanie ze swoimi SR20DE w innych autach i ten chodzi bardziej jak np 130km..

: 2010-09-11, 16:48
autor: Ryba
.... Mam nadzieje ze pomogłem

: 2010-09-11, 16:51
autor: SiwoL
Ryba pisze:Siwol miałem ten sam problem kopresja na podobnym poziomie, jednak silnik pluł olejem spod zmieringa na wale oraz na aparacie zapłonowym o misce juz nie wspomne...
gdy postanowiłem wszystko zrobić i silnik był uszczelniony wystarczył miesiac aby uszczelka poszła, a resztę historii to juz pewnie znasz... Motor na złom..
W tym problem że silnik suchy jak 3letnia dziewica:) I w porównaniu z moimi innymi SR20 odpala zajebiście od tyknięcia.
i ani grama nie bierze.
Przybliżysz mi temat z tym powrotem z pompy?
: 2010-09-11, 16:52
autor: Ryba
To może na PW.. Micze że odznaczysz że pomogłem jeśli sposób zadziała

: 2010-09-11, 17:48
autor: SiwoL
Sprawa chyba rozwiązana:) Po ściśnięciu odpływu do pompy auto odżyło:))
: 2010-09-11, 17:51
autor: Neptune
Ja bym się aż tak nie dziwił. Zważywszy że masz instalację gazową opartą o mikser co masakrycznie zawęża dolot do tego jakieś tam zużycie silnika i pewnie jest coś koło 140 koni. Ja miałem gaz na mikserze to totalna zamuła... zrobiłem na blosie jest o wiele lepiej chociaz nie ma to jak dolot bez zwężek różnica z 10 koni jak nic (bynajmniej u mnie już zdłubanym)
Swapa robiłeś razem ze skrzynią GT? jeśli nie to kolejna rzecz która wpływa na przyśpiechę. Do tego może być niewielka różnica w ECU i dawkowaniu paliwa. Trzeba by sprawdzić AFR jak pompa paliwa daje radę. Ewentualnie trochę podbić ciśnienie powrotem bądź regulatorem. Tylko z tym nie należy przesadzić bo za dużo paliwa też zamula. Może przyspiesz trochę zapłon bo mnie np na ori ustawieniu słabiutko chodził
PS zdażało się też tak że pod czerwoną pokrywą ludzie sprzedawali zwykłe sr20de
[ Dodano: 2010-09-11, 18:53 ]
nagraj jakiś filmik z przyśpiechy sprawdzi się

: 2010-09-11, 17:54
autor: SiwoL
Z SR20Di została tylko buda z bakiem i pompa:) Reszta gt wiązka itp. I tu tkwi problem w pompie po wikendzie postaram się zmienić pompę na tą z GT i zobaczę jak będzie podawać:)
: 2010-09-11, 18:00
autor: Neptune
Pompka paliwa w GT ma chyba to samo ciśnienie robocze co w zwykłej Primie ale możesz sprawdzić. Lepiej wsadzić odpowiednik o wiekszej wydajności i manometrem ustawić ze 3,5 bara (zwykła pompka też wyda) nie więcej bo będzie przelewał a bez ecumasterea czy smt pogorszą się parametry tak było u mnie góra totalnie zalana.
Ale jak auto odżyło to luzik wiesz gdzie szukać

: 2010-09-11, 18:02
autor: SiwoL
Może być też tak że ta pompka z Di już nie wydala i jazda na podkręconej regulatorem wyzionie całkiem ducha więc spróbuje najpierw z tą z GT;) aż tak dużo roboty z wymianą nie jest;)
: 2010-09-13, 22:02
autor: MacGayver
Ryba pisze:Micze że odznaczysz że pomogłem jeśli sposób zadziała

SiwoL pisze:Po ściśnięciu odpływu do pompy auto odżyło:))
To chyba dla mnie by się punkt należał

Ryba, szkoła nie idzie w las widzę

Dobrze, dobrze

: 2010-09-13, 23:55
autor: Ryba
Pewnie że nie idzie
