Strona 1 z 1

[N14] Przekładka silnika z GA14DE na SR20DE, koszta itp

: 2010-07-06, 15:05
autor: Jarzyn
Witam, więc tak, jako, że mam ogromny dylemat, co wynika też z mojej niewiedzy, prosiłbym o garstkę informacji/odpowiedzi na moje pytanka.

Ile kosztowałaby u jakiegoś mechanika wymiana silnika, skrzyni i osprzętu z 1,4 na 2,0?
Do tego wymiana wydechu, pewnie pompy paliwa i czego tam trzeba jeszcze.
Później zawieszenie i hamulce.

Jak technicznie wygląda taka przekładka? Czy budy 1,4 i GTI są takie same pod względem komory silnika, łap, sanek itp?
Czy układ kierowniczy jest taki sam we wszystkich wersjach?

Czy buda GTI może być jakoś fabrycznie wzmacniana czy usztywniana?

Dziękuję z góry i pozdrawiam

: 2010-07-07, 00:23
autor: Coobcio
Buda GTi to dokładnie to samo co każda inna poza tym że w większości przypadków jest po ciosie czy strzale :P

GTi ma inne:
- poduszki/łapy silnika
- napęd
- osprzęt silnika
- ECU
- wiązkę
- zegary
- fotele
- hamulce
- zderzak przód
- stabilizatory i to oba mimo że ta sama średnica to w GTI są pełne (tylko przód)
- lotka na tylnej klapie
- ozdobne nakładki na błotniki które fajnie wyglądają ale za to ruda je atakuje
- cały wydech
i pewno jeszcze by się znalazło trochę argumentów takich jak zawsze ABS i elektryka szyb i lusterek ale to pierdoły :P

Ps. zasadnicze pytanie czy Auto do którego chcesz szczepić silnik jest na Gaźniku czy na wielopunkcie :D ??

: 2010-07-07, 15:45
autor: bombel
viewtopic.php?t=704

Tu tez poczytaj

: 2010-07-07, 16:39
autor: Maniek-ol
Coobcio, buda od GTI jest cięższa od zwykłej o 100 kg , jest wzmacniana.

: 2010-07-07, 18:12
autor: bonzo
Maniek-ol pisze:Coobcio, buda od GTI jest cięższa od zwykłej o 100 kg , jest wzmacniana.
ciekawe gdzie ?
ciołem gti i zykłego nie widziałem jakichś wzmocnień