Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Micra K11 itb.

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

plaster6
nowy na forum
Posty: 25
Rejestracja: 2015-10-20, 23:45
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Micra K11 itb.

Post autor: plaster6 » 2020-09-22, 11:12

Witam,mam zamiar przerobić cg10 na itb. Tylko zastanawia mnie jedna rzecz jak obejść czujnik Afr z przeplywki ? Czy jakoś da się zrobić zworkę na wtyczce ? Bo gdy odlanczam przeplywke to zalancza się procedura startu/odcinka przy 3000rpm. Z góry dzięki.

Awatar użytkownika
Matiz
aktywny forumowicz
Posty: 177
Rejestracja: 2017-03-05, 02:51
Lokalizacja: Ślunsk
Kontakt:

Re: Micra K11 itb.

Post autor: Matiz » 2020-09-22, 21:23

jesteś na etapie w którym umiera 95% projektów ITB. I widze że podchodzisz do tego kompletnie źle. Przepływka musi być, to tak jakby człowiekowi odciąć wzrok i dotyk i kazać mu biec.

Poczytaj, w necie jest tego multum, w szczególności u hondziarzy. Z druciarskich patentów to kojarze zastosowanie podcisnienowego regulatora wyprzedzenia zapłonu z K10. Opcja profi to oczywiście dołożenie komputera Piggyback.

Kolejny raz sie powtórze, ITB to ostatni stopień modyfikacji silnika wolnossacego gdy nie ma już gdzie ugrać więcej koni. Podchodzicie do tego kompletnie od dupy strony
Obrazek


https://www.facebook.com/MicraMachine/
Górnośląski Microwy Konglomerat. Części ze złomu, modyfikacje,blacharka,laminaty,tylko K11.Bo Micra skończyła sie na K11.

plaster6
nowy na forum
Posty: 25
Rejestracja: 2015-10-20, 23:45
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Re: Micra K11 itb.

Post autor: plaster6 » 2020-09-22, 23:24

Pytam dlatego ze w wiekszosci przypadkow widziałem że chodzi to bez czujnika maf. Na jakimś standlone 500 itp. A jak zrobię z czujnikiem maf to musi być obudowa na przepustnice np. Px600 i w niej czujnik maf

Awatar użytkownika
Matiz
aktywny forumowicz
Posty: 177
Rejestracja: 2017-03-05, 02:51
Lokalizacja: Ślunsk
Kontakt:

Re: Micra K11 itb.

Post autor: Matiz » 2020-09-23, 01:30

ale jak, dorobisz kolektor do tych 4 gardzieli? to daremna robota, w NA sie robi itb żeby trabki sterczały
znaczy wiekszość ludzi mysli że ITB= gołe trąbki,ale czesto w przyrodzie wystepuje zabudowane itb, np seryjny kolektor w RB26DETT

Jednak w przypadku silnika atmosferycznego, w dodatku bazowego 1.0 to bedzie (chyba) bezsens. Powielisz tylko przepustnice x4. Chyba jedynie na gołych trąbkach coś ugrasz.

Nijak tego nie przeskoczysz, montując maf na jednej z trąbek bedzie mieć coprawda jakiś sygnał ,ale dalej to nie będzie to. Dalej nie bedzie sie zgadzało z wartosciami w kompie.

Szłoby coprawda zamocować maf na jednym garze, i przeliczyć przepływy dla wszystkich na bazie jednego. Ale to i tak remap. I drut straszny

To co widzisz w necie to chyba sterowane tylko z sygnału TPS, albo MAP ,ale do tego też potrzeba piggyback/standalone

w ogóle to jest i tak daremne drukowanie, a co z cofaniem/przyspieszaniem zapłonu? skąd komp to weźnie? Pamiętasz że musisz podpiąć TPS?
Obrazek


https://www.facebook.com/MicraMachine/
Górnośląski Microwy Konglomerat. Części ze złomu, modyfikacje,blacharka,laminaty,tylko K11.Bo Micra skończyła sie na K11.

plaster6
nowy na forum
Posty: 25
Rejestracja: 2015-10-20, 23:45
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Re: Micra K11 itb.

Post autor: plaster6 » 2020-09-23, 16:27

Tak wiem muszę Tps. Podpiąć bo musi skądś brać sygnał ile podać paliwa...a cztery przepustnice muszą być lepsze bazą będzie Gsxr 600 k1-3 każda jedna ma fi38 a jedna przepustnica główna w k11 ma fi45.

Awatar użytkownika
Matiz
aktywny forumowicz
Posty: 177
Rejestracja: 2017-03-05, 02:51
Lokalizacja: Ślunsk
Kontakt:

Re: Micra K11 itb.

Post autor: Matiz » 2020-09-25, 00:15

... i tyle wystarcza, 1.0 nie przepali całej tej beny którą bedziesz lał.

Ale dawaj znać jak Ci to idzie, może prawie bedziesz jednym z nielicznych którzy to dociągną do końca. Bo hondziarzy którzy już mieli pospawane kolektory z GSXa i odpuścicli to nie zliczę...
Obrazek


https://www.facebook.com/MicraMachine/
Górnośląski Microwy Konglomerat. Części ze złomu, modyfikacje,blacharka,laminaty,tylko K11.Bo Micra skończyła sie na K11.

plaster6
nowy na forum
Posty: 25
Rejestracja: 2015-10-20, 23:45
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Re: Micra K11 itb.

Post autor: plaster6 » 2022-01-20, 19:30

Przerabialem to juz w k11 na 1.0...walki od 1.3 222st.owk przepustnice gsxr 600 k1-k3 ,wtryski ga16 wydech 4-1 przelot. Owszem dziala paliwa bylo i tak za duzo a dzwiek jak w 4A-GE. I dla ciekawych owszem mozna zrobic na maf-sensor po za adoptowaniu air boxa np.px600 pipercros albo hand -made

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i układ napedowy”