Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Pompa Walbro

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 996
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Pompa Walbro

Post autor: PrzeRuSco » 2018-02-04, 22:23

Chcę u siebie zamontować pompę walbro ale są dostępne przynajmniej trzy rodzaje walbro 255 gss 340, 341, 342 czy każda z nich będzie pasować do koszyka w primerze? I czy trzeba jakoś przerabiać instalację bo czytałem że niektóry ciągną nową i dają przekaźnik?
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
onyxx
doświadczony forumowicz
Posty: 204
Rejestracja: 2012-03-14, 21:17
Lokalizacja: wwa
Kontakt:

Post autor: onyxx » 2018-02-05, 11:50

Bierz 341 lub 342 - one różnią się tylko położeniem króćców:

Obrazek

Jak nie masz spadków napięcia na zasilaniu pompy, to ciągnięcie nowych przewodów zasilania jest bez sensu.

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 996
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2018-02-05, 12:24

Dzięki
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2018-02-05, 17:05

Pompka jest mniejsza niż ori w nissanie i trzeba ją spiąć trytytkami odpornymi na działanie benzyny :D
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 996
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2018-02-05, 19:59

A skąd takie wziąć?
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2018-02-05, 21:06

W każdym motoryzacyjnym :)
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
radziejwwl
fanatyk nissana
Posty: 1593
Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: radziejwwl » 2018-02-06, 07:52

i oczywiscie zasilanie najlepiej by było pociągnąć nowe z wykorzystaniem przekaźnika. A ja do swojej włożyłem dw200 i jestem bardzo zadowolony , chyba cenowo lepiej wychodzi

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 996
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2018-02-06, 10:28

radziejwwl DW200 ponad 400 pln a walbro 255 troche ponad 300.

onyxx spadki napięcia sprawdzam wpinając miernik w + i - pompy jeżdzę na PB i sprawdzam czy się nie zmienia?
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2018-02-07, 12:27

Są też podyebki walbo zwane epman, są i ludziska co na nich jeżdżo :)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Vendo
aktywny forumowicz
Posty: 172
Rejestracja: 2013-08-04, 20:29
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Vendo » 2018-02-07, 18:52

Można też wsadzić pompę z R33 z silnikiem RB25DET. Cena nie zabija, wymiary zewnętrzne takie same jak pompa z N14 GA16/SR20. 250KM obsługiwała seryjnie.
Miałem taką w N14 ze Skylinea od zywy0911.
Almera N15 1.4 S
Sunny 1.6 SR => 2.0 SR 165/180
Almera N15 1.4 FL
Volvo S60 T5

Awatar użytkownika
onyxx
doświadczony forumowicz
Posty: 204
Rejestracja: 2012-03-14, 21:17
Lokalizacja: wwa
Kontakt:

Post autor: onyxx » 2018-02-11, 00:38

Vendo pisze:Można też wsadzić pompę z R33 z silnikiem RB25DET. Cena nie zabija, wymiary zewnętrzne takie same jak pompa z N14 GA16/SR20. 250KM obsługiwała seryjnie.
Miałem taką w N14 ze Skylinea od zywy0911.
Tylko jaki sens jest zakładać starą używaną pompę? ;)

PrzeRuSco pisze:radziejwwl DW200 ponad 400 pln a walbro 255 troche ponad 300.

onyxx spadki napięcia sprawdzam wpinając miernik w + i - pompy jeżdzę na PB i sprawdzam czy się nie zmienia?
Też tak można, o ile masz w miarę szybki miernik ;) Lepiej zrobić sobie logowanie i przeanalizować wykresy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i układ napedowy”