Strona 1 z 1

Skrzynia P11GT do P10GT

: 2010-04-26, 21:18
autor: SiwoL
Otóż będzie mnie czekało prawdopodobnie wkładanie skrzyni do P10GT jak wiadomo najlepsza ( najkrótsza ) jest w P11GT i tu pytanie czy pasuje P&P? Czy sprzęgło wszystko pasi? I ile można dzięki tej skrzyni urwać z przyspieszenia do 100?

: 2010-04-26, 21:41
autor: lukasgt
najkrótsza i najlepsza jest w sunny GTi,a jeszcze lepsza w sentrze se-r bo ze szperą-ale pomijając te sprawy to skrzynia z p11gt bez problemuy podejdzie do p10 i sądzę że jest szansa na urwanie 0.5 sek do paki i lepsza elastycznośc na 4 i 5 biegu zdaje się

: 2010-04-27, 07:59
autor: Neptune
lukasgt pisze:jest szansa na urwanie 0.5 sek do paki i lepsza elastycznośc na 4 i 5 biegu zdaje się
Dołączam się do pytania ;-)
Jeżeli 0,5 sek to prawda to jutro zamawiam :D

: 2010-04-27, 18:24
autor: Ryba
<lol> heh Neptun co jak co ale skrzynka by Ci sie przydała :P

: 2010-04-27, 19:42
autor: bodek
0,5s do 100? Panowie nie żartujcie :-) Jak będzie 0,2s to należało by się cieszyć. Dopiero na 1/4 powinny być zauważalne przyrosty. Dużo ważniejszy jest start i to jak kto umie machać tym lewarkiem :-)

: 2010-04-27, 19:50
autor: Ryba
Tu masz rację.

Ja gdy staję z Neptunem na 1/4 mam zajebisty start, gdzie o 1,5 albo i 2 długości samochodu go biorę. Jednak nie za długo ponieważ na trójce przegania mnie jak by dostał jakieś nitro.

Dodam że ma zrobiony mod rozrządu, wałek, wallbro oraz nowe sprzęgło

: 2010-04-27, 20:57
autor: Neptune
No właśnie zastanawia mnie fakt, co się zmieni jak wsadzę skrzynie ;-)
Dawaj Ryba znów startniemy :mrgreen: po poprawkach paliwowych i na ori przepływce w Primie start się sporo poprawił (bynajmniej takie mam wrażenie) co było widać na ostatnim spocie z Hondziną Vasila :-P Jak teraz startniesz to będziesz widział jaka jest faktyczna różnica zanim wsadzisz wałek i zrobisz moda. Po tym zabiegu w zasadzie powinieneś mnie objechać ze skrzynią, Twoimi kółeczkami i niutami... ale zobaczymy co nam los zgotuje ;-)

: 2010-04-30, 06:25
autor: lukasgt
skrzynia zmienia bardzo dużo--ale dobry kierownik jeszcze więcej--ja pomyślałbym o zmianie skrzyni + short shifter--to napewno dużo poprawi :mrgreen:

: 2010-05-10, 22:35
autor: KTR
ale o jakiej skrzyni mowa, z P10GT czy z zwykłego 2.0 czy to bez różnicy?

: 2010-05-10, 22:39
autor: Ryba
Chodzi o skrzynke z P11 GT która ma podejść do motoru z P10.

To jest jak koledzy napisali wyżej możliwe.

Ja mam taki setup tyle że na odwrót :P

: 2010-05-10, 22:51
autor: KTR
a jest jakaś wielka róznica miedzy skrzyniami P10GT i P11GT?

: 2010-05-10, 23:13
autor: Ryba
P11GT jest krótsza, według Coobcia nawet minimalnie lepsza od Almy GTI xD

Co nie znaczy że ogolnie skrzynki serii GT te wczesniejsze sa dużo gorsze ;p

: 2010-05-12, 19:55
autor: lukasgt
poprostu skrzynia z p11 gt lepiej wykorzystuje moment obrotowy-co oznacza że przy 7 km więcej niz ma almera gti ma takie same osiągi do 100km/h--a różnica w masie spora między tymi autami przecież

: 2010-05-12, 21:03
autor: Ryba
P11 GT no no marzenie :):) To już by była zajebista inwestycja. Nm by przybyło :P

: 2010-05-12, 21:08
autor: lukasgt
nm tyle samo ale inaczej się ;-) rozkładają

: 2010-05-13, 08:18
autor: Neptune
No mnie też się marzy skrzynka lepsza :-| może w sierpniu wskoczy z P11 :-P ciekawi mnie też co to w ogóle da w p10 ;-) szkoda ze nie miałem okazji wsiąść i przejechać się na obu skrzyniach... no i poczuć różnice :-P