Strona 1 z 1

CG10DE + LPG

: 2016-12-01, 12:49
autor: SalvadorDali
Jestem po swapie w k10 na CG10DE, daje rade ale zastanawiam się co tam można zrobić żeby sobie radził lepiej. Wiem że można przepustnice z ga16 zamontować itp. ale nie chodzi o tak hardkorowe mody tylko takie co poprawią pracę silnika w normalnej eksploatacji. Np czy próbował ktoś przerzucić wymiennik ciepła woda-olej z CA czy CD? czy zamontować większy filtr oleju?

: 2016-12-01, 18:29
autor: cloud_9
obawiam się, że trzeba użyć opcji szukaj na forum i w googlach:)

Ciebie poza wspomnianą przepustnicą interesują
1. Wałki z CG13DE (ssący głownie)
2. Wydech (na forach uk są rozkminione, janspeed robił 4-1 chyba nawet)
3. Strojenie jakąś świnką, chyba jakiś dziwny patent jest na zdjęcie limitera obrotów - taśmą czy czymś się zakleja w aparacie chyba

i wtedy masz fajne 1.0

: 2016-12-01, 18:31
autor: bombel
SalvadorDali, swap na 1,3 jest najprostszy

: 2016-12-01, 20:07
autor: VE Killer
bombel pisze:SalvadorDali, swap na 1,3 jest najprostszy
Ga16

: 2016-12-01, 21:21
autor: Sake
Gdzieś na forum przeczytałem że do CG10DE podchodzi przepustnica z Almery N15. Właśnie szukam tego wątku i nie mogę znaleźć. Zastanawiam się czy u siebie jej nie zamontować :)

: 2016-12-01, 21:40
autor: cloud_9
z GA16DE albo z 1.5, kopia strony innej

http://webcache.googleusercontent.com/s ... ient=opera

oryginalna strona juz nie działa, micra to był "green hornet" moze jest w opisie na nissanzone

a tutaj jak zmodować micrę 1.0
https://www.micra.org.uk/threads/micra- ... gas.32924/

: 2016-12-02, 10:18
autor: SalvadorDali
Dziękuję za zainteresowanie tematem ale mam jeszcze kilka pytań,
1. wałki, czy mogą być np z ga16de czy ga13de? bo porównując je to wymiarami są mniej więcej takie same a cg13 ma 10km mniej niż ga13, idąc tym tropem powinny mieć większe krzywki albo porty w głowicy bo tłok i skok są właściwie takie same.
2. wydech, a dokładnie skąd wziąć flansze? bo uwalić serie i dospawać rury to raczej długo nie wytrzyma, aktualnie wydech na seryjnym kolektorze bez katów i na 1 tłumiku końcowym WM z wyjściem 3,5" XD
3. układ paliwowy, warblo 255 już jest, pytanie o wtryski czy po przełożeniu na 1,6 będą lać czy ECU sobie skoryguje na podstawie odczytów z lambdy?
4. Czy próbował ktoś montować cały dolot z CA18 albo z CA16? Bo mimo że auto dziewczynie kupiłem i je robie to fenomenu hobby jakim jest mechanika samochodowa nie da się zaspokoić to pewnie przepustnice większą będę montował za jakiś czas.
5. Może ktoś powiedzieć w jaki sposób zmodyfikować seryjne koła rozrządu żeby przestawić go i czy macie wiedzę ile przestawić żeby wyszło najlepiej?

PS.
Swap odpada, to jest sztuka dla sztuki :)

: 2016-12-05, 17:31
autor: VE Killer
SalvadorDali pisze:wymiarami są mniej więcej takie same
a czy moze coś mniej wiecej do siebie pasować ?

[ Dodano: 2016-12-05, 17:32 ]
SalvadorDali pisze: dokładnie skąd wziąć flansze
zrób rysunek w Corelu to załatwie wyciecie.

[ Dodano: 2016-12-05, 17:34 ]
SalvadorDali pisze:wtryski czy po przełożeniu na 1,6 będą lać czy ECU sobie skoryguje na podstawie odczytów z lambdy?
podepniesz sondę AFR i bedziesz wiedział.

[ Dodano: 2016-12-05, 22:05 ]
SalvadorDali pisze: żeby przestawić go i czy macie wiedzę ile przestawić żeby wyszło najlepiej?
ni chce mi sie kolejny raz wypisywać elaboratu na temat przestawiania rozrzadu ale żeby wyszło najlepiej to pojdż na hamownie i ustaw to jak należy bo jeden stopiń róznicy potrafi dosc znacznie zmienic wyniki. poszperaj troche po forum to dowiesz sie dlaczego nie ma stałej wartosci o jaka przestawić tym bardziej że masz silnik z jakimnś przebiegiem i rozrząd jest mniej lub bardziej rozciagniety. co modyfikacji pokombinuj tez troche sam bo nie sztuka jest dostać wszystko na talerzu. przerabianie samochodu to nie klocki Lego w których jest instrukcja jak poskładać samochodzik :-P