Dziękuję za zainteresowanie tematem ale mam jeszcze kilka pytań,
1. wałki, czy mogą być np z ga16de czy ga13de? bo porównując je to wymiarami są mniej więcej takie same a cg13 ma 10km mniej niż ga13, idąc tym tropem powinny mieć większe krzywki albo porty w głowicy bo tłok i skok są właściwie takie same.
2. wydech, a dokładnie skąd wziąć flansze? bo uwalić serie i dospawać rury to raczej długo nie wytrzyma, aktualnie wydech na seryjnym kolektorze bez katów i na 1 tłumiku końcowym WM z wyjściem 3,5" XD
3. układ paliwowy, warblo 255 już jest, pytanie o wtryski czy po przełożeniu na 1,6 będą lać czy ECU sobie skoryguje na podstawie odczytów z lambdy?
4. Czy próbował ktoś montować cały dolot z CA18 albo z CA16? Bo mimo że auto dziewczynie kupiłem i je robie to fenomenu hobby jakim jest mechanika samochodowa nie da się zaspokoić to pewnie przepustnice większą będę montował za jakiś czas.
5. Może ktoś powiedzieć w jaki sposób zmodyfikować seryjne koła rozrządu żeby przestawić go i czy macie wiedzę ile przestawić żeby wyszło najlepiej?
PS.
Swap odpada, to jest sztuka dla sztuki
