Strona 1 z 1

Nowe części silnikowe do Sr

: 2016-06-20, 10:58
autor: koziro
Witam. Czy warto kupować nowe tłoki do Sr20 czy lepiej poszukać używek w dobrym stanie?

: 2016-06-20, 15:04
autor: Ad@mus
koziro pisze: lepiej poszukać używek w dobrym stanie

: 2016-06-20, 15:11
autor: bombel
koziro, zależy do czego. Ja chcesz robic Turbo to tak i to najlepiej zakute

: 2016-06-20, 15:21
autor: Ad@mus
jak duże moce, nie zależne czy sr czy nie, to tylko i wyłącznie nowe, pasowane, mierzone i liczone części. Dobre firmy, certyfikaty, jakość performance.

Jak remont seria+ to najlepiej OEM tłoki pasujące pod gupę selekcyjną i nowe pierściene.

: 2016-06-20, 15:46
autor: koziro
Tak buduje silnik pod turbosprezarke. Nie chcę więcej uzyskać jak 300/320 km. Głowica będzie vvl plus ori T25. Podobno dół sr20 bez kucia wytrzyma 400km. Trochę zawalilem temat z blokiem i na tulejach pojawiła się rdza więc pewnie bez nadwymiarowych tlokow się nie obędzie. Stąd moje pytanie.

: 2016-06-20, 20:26
autor: Ryba
tak, 400 koniu... :-| może w RWD ale nie na nasze przednie ośki

Masz tylko czapkę od vvl czy cały silnik ?

: 2016-06-20, 21:14
autor: koziro
Głowice, blok z pompą oliwy od sr16ve

: 2016-06-21, 08:08
autor: Ad@mus
no to już fajnie, bo pompa musi nagonić poszerzoną o turbo magistrale. Dodatkowo blok ma natryski na denka tłoka więc kolejny plus.

Z czego wał, z czego korby? Tłoki minimum od sr20det, a najlepiej z kucizny

: 2016-06-21, 11:31
autor: koziro
wiadomo, że najlepiej kuciznę. szukałem używek tłoków z 200sx ale ciężko znaleźć takie które nie mają popękanych półek więc wpadłem na pomysł aby kupić nowe. tylko jak z jakością? oem to raczej ciężko. czytałem na turbokillers że jeden z użytkowników włożył tłoki ARCO i dawały radę.

: 2016-06-21, 13:16
autor: Ad@mus
mam namiar na producenta kucizny, robi chyba po 65$ sztukę do Sr20DET.
Nie wiem nie testowałem, nie ma opinii, jedynie można domniemać że to kucizna i ten producent robi też części np. dla HKSa

uprzedzając wszelkie pytania, nie załatwiam tego tematu, daje namiar i reszta należy do zainteresowanego

producent jest ze wschodu-tego daaalekiego
trzeba zamówić minimum 12tłoków jednego rodzaju,

w ofercie są też kute korby po 35$ sztuka-zamówienie minimum 3ech zestawów

wszystko można w jedną paczkę wpakować

Producent się wystawia na alibaba, ja mam bezpośredni kontakt z Peter Wang, który jest doradcą klienta :-o

: 2016-06-22, 06:53
autor: bombel
koziro, przy turbo alkbo dobrze, albo potem bedziesz ładował kasę w nieskończoność jak ja.

Kup porządne JE: http://www.tomson.com.pl/pol_m_Silnik_T ... 934%5D=244

i do tego korby MANLEY: http://www.tomson.com.pl/pol_m_Silnik_K ... 934%5D=244

lub po prostu SR20DET z Krakowa

: 2016-06-22, 06:55
autor: Ryba
Bravo ty :!:

: 2016-06-22, 09:16
autor: koziro
na takie bebechy to nie mam budżetu. może faktycznie lepiej kupić całe sr20det i nałożyć czapkę z VE.

: 2016-06-22, 10:06
autor: bombel
koziro, i ja bym tak zrobił. Pamietaj, że nie jesteś pierwszym, który robi turbo w aucie na tym forum i praktycznie znamy skutki uturbiania tanio. Warto tez poczytac moj temat w podpisie

: 2016-06-22, 10:33
autor: koziro
Zdaję sobię z tego sprawę. A tak właściwie Bombel dlaczego Twój wóz nie banglał? Twój pierwszy silnik chyba nie był odprężany? jakiś remont ? potem drugi VE też tak jak stał to został wsadzony do budy i co mu się stało ? też się skończył ? co powoduje, że doładowanie SR kończy się katastrofą ? panew się okręca, tłoki spływają do miski ?

: 2016-06-22, 11:43
autor: bombel
koziro za każdym razem pekały tłoki, i je bym stawiał za winowajce, ale przyczyna wyszła dopiero u nowego wlasciciela. Okazało się, że przekaźnik od pompy paliwowej się zawieszał i pewnie w tym momencie co było za mało paliwa, to pekały tłoki. Kute by to zniosły i by nic sie nie działo

: 2016-07-17, 10:02
autor: VE Killer
Mam tloki oem z det wraz z korbami w stanie idealnym

[ Dodano: 2016-07-17, 11:04 ]
Kute tloki owszem zniosą więcej ale jesli jest problem z ukladem paliwiwym to i kucizna poplynie nie wprowadzaj wbłąd

: 2016-07-17, 10:15
autor: Pawel18PL
VE Killer, +1
W 80% moich rozmów z osobami którym DE+T oddały powodem oddania silnika nie były tłoki/korby same w sobie i swojej słabości a inne niedociągnięcia sprzętowo softowe.

: 2016-07-17, 11:31
autor: VE Killer
Tyle ze turbiąc DE i zostawiając go na tlokach i korbach z DE to strzelanie sobie samemu w kolano. Poza tym to ze modyfikowane silniki się sypią to wina druciarstwa oszczedzania na kasie i braku wiedzy. Jak ktoś nie ma kasy i wiedzy zeby porzadnie przeprowadzić modyfikacje niech się za to nie bierze i jezdzi serią ewentualnie montuje sportowy tlumik albo filtr. Chcecie poprawiać fabrykę a wiekszość pada na szkolnych bledach. Tyle pierdół i bzdurnych teorii przeczytalem już na tym forum ze zastanawiam się czy aż tak trudno pomysleć i zweryfikować zanim się napisze jakąś herezję.

: 2016-10-20, 21:33
autor: koziro
dawno tu nie zaglądałem. wyciągając wnioski z forumowych wypowiedzi to można stwierdzić, że podstawą jest właściwe strojenie a nie nastawianie się tylko i wyłącznie na jak największy power up.

: 2016-10-21, 09:19
autor: VE Killer
koziro pisze:dawno tu nie zaglądałem. wyciągając wnioski z forumowych wypowiedzi to można stwierdzić, że podstawą jest właściwe strojenie a nie nastawianie się tylko i wyłącznie na jak największy power up.
chodzi o podnoszenie osiagów we własciwy sposób od A do Z.wiadomo że każdy chce jak najwiecej ale trzeba mierzyć siły na zamiary a raczej budżet. niestety im wyzej idziemy tym konie zaczynają być droższe.