Nowe części silnikowe do Sr
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Nowe części silnikowe do Sr
Witam. Czy warto kupować nowe tłoki do Sr20 czy lepiej poszukać używek w dobrym stanie?
nissan.. i wszystko jasne..
jak duże moce, nie zależne czy sr czy nie, to tylko i wyłącznie nowe, pasowane, mierzone i liczone części. Dobre firmy, certyfikaty, jakość performance.
Jak remont seria+ to najlepiej OEM tłoki pasujące pod gupę selekcyjną i nowe pierściene.
Jak remont seria+ to najlepiej OEM tłoki pasujące pod gupę selekcyjną i nowe pierściene.
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Tak buduje silnik pod turbosprezarke. Nie chcę więcej uzyskać jak 300/320 km. Głowica będzie vvl plus ori T25. Podobno dół sr20 bez kucia wytrzyma 400km. Trochę zawalilem temat z blokiem i na tulejach pojawiła się rdza więc pewnie bez nadwymiarowych tlokow się nie obędzie. Stąd moje pytanie.
nissan.. i wszystko jasne..
no to już fajnie, bo pompa musi nagonić poszerzoną o turbo magistrale. Dodatkowo blok ma natryski na denka tłoka więc kolejny plus.
Z czego wał, z czego korby? Tłoki minimum od sr20det, a najlepiej z kucizny
Z czego wał, z czego korby? Tłoki minimum od sr20det, a najlepiej z kucizny
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
wiadomo, że najlepiej kuciznę. szukałem używek tłoków z 200sx ale ciężko znaleźć takie które nie mają popękanych półek więc wpadłem na pomysł aby kupić nowe. tylko jak z jakością? oem to raczej ciężko. czytałem na turbokillers że jeden z użytkowników włożył tłoki ARCO i dawały radę.
nissan.. i wszystko jasne..
mam namiar na producenta kucizny, robi chyba po 65$ sztukę do Sr20DET.
Nie wiem nie testowałem, nie ma opinii, jedynie można domniemać że to kucizna i ten producent robi też części np. dla HKSa
uprzedzając wszelkie pytania, nie załatwiam tego tematu, daje namiar i reszta należy do zainteresowanego
producent jest ze wschodu-tego daaalekiego
trzeba zamówić minimum 12tłoków jednego rodzaju,
w ofercie są też kute korby po 35$ sztuka-zamówienie minimum 3ech zestawów
wszystko można w jedną paczkę wpakować
Producent się wystawia na alibaba, ja mam bezpośredni kontakt z Peter Wang, który jest doradcą klienta
Nie wiem nie testowałem, nie ma opinii, jedynie można domniemać że to kucizna i ten producent robi też części np. dla HKSa
uprzedzając wszelkie pytania, nie załatwiam tego tematu, daje namiar i reszta należy do zainteresowanego
producent jest ze wschodu-tego daaalekiego
trzeba zamówić minimum 12tłoków jednego rodzaju,
w ofercie są też kute korby po 35$ sztuka-zamówienie minimum 3ech zestawów
wszystko można w jedną paczkę wpakować
Producent się wystawia na alibaba, ja mam bezpośredni kontakt z Peter Wang, który jest doradcą klienta
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
koziro, przy turbo alkbo dobrze, albo potem bedziesz ładował kasę w nieskończoność jak ja.
Kup porządne JE: http://www.tomson.com.pl/pol_m_Silnik_T ... 934%5D=244
i do tego korby MANLEY: http://www.tomson.com.pl/pol_m_Silnik_K ... 934%5D=244
lub po prostu SR20DET z Krakowa
Kup porządne JE: http://www.tomson.com.pl/pol_m_Silnik_T ... 934%5D=244
i do tego korby MANLEY: http://www.tomson.com.pl/pol_m_Silnik_K ... 934%5D=244
lub po prostu SR20DET z Krakowa
Zdaję sobię z tego sprawę. A tak właściwie Bombel dlaczego Twój wóz nie banglał? Twój pierwszy silnik chyba nie był odprężany? jakiś remont ? potem drugi VE też tak jak stał to został wsadzony do budy i co mu się stało ? też się skończył ? co powoduje, że doładowanie SR kończy się katastrofą ? panew się okręca, tłoki spływają do miski ?
nissan.. i wszystko jasne..
VE Killer, +1
W 80% moich rozmów z osobami którym DE+T oddały powodem oddania silnika nie były tłoki/korby same w sobie i swojej słabości a inne niedociągnięcia sprzętowo softowe.
W 80% moich rozmów z osobami którym DE+T oddały powodem oddania silnika nie były tłoki/korby same w sobie i swojej słabości a inne niedociągnięcia sprzętowo softowe.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Tyle ze turbiąc DE i zostawiając go na tlokach i korbach z DE to strzelanie sobie samemu w kolano. Poza tym to ze modyfikowane silniki się sypią to wina druciarstwa oszczedzania na kasie i braku wiedzy. Jak ktoś nie ma kasy i wiedzy zeby porzadnie przeprowadzić modyfikacje niech się za to nie bierze i jezdzi serią ewentualnie montuje sportowy tlumik albo filtr. Chcecie poprawiać fabrykę a wiekszość pada na szkolnych bledach. Tyle pierdół i bzdurnych teorii przeczytalem już na tym forum ze zastanawiam się czy aż tak trudno pomysleć i zweryfikować zanim się napisze jakąś herezję.
XXX
chodzi o podnoszenie osiagów we własciwy sposób od A do Z.wiadomo że każdy chce jak najwiecej ale trzeba mierzyć siły na zamiary a raczej budżet. niestety im wyzej idziemy tym konie zaczynają być droższe.koziro pisze:dawno tu nie zaglądałem. wyciągając wnioski z forumowych wypowiedzi to można stwierdzić, że podstawą jest właściwe strojenie a nie nastawianie się tylko i wyłącznie na jak największy power up.
XXX