Strona 1 z 1

Pompa paliwa Sr20

: 2015-06-23, 05:42
autor: Teddy_Bear
Witam jestem nowy jezeli to zły dział to przepraszam.
Mam pytanie o pompe paliwa. Obecnie w moim N14 GTI umarła. Znajomy ma rozbite Hondy Preludy 2.2 Vtec, była tam zamontowana pompa Walbro 255. Czy moge ja zamontowac do siebie do OEM regulatora ciśnienia paliwa? Nic sie nie stanie? Mam w planach montaż regulatora ale w dalszym czasie, a obecnie auto unieruchomione jest. Mozna przeprowadzic taka modyfikacje aby go uruchomic na razie, a potem montować regulator? Czy musi byc jedno i drugie naraz?

: 2015-06-23, 06:55
autor: Ryba
Tak bez problemu, podpinasz mocujesz wsadzasz i jeździ.

: 2015-06-23, 19:29
autor: Teddy_Bear
Mam jeszcze pytanie, czy bedzie jakis + z tej pompy ? Czy da to tylko tyle ze bedzie to chodzic?

: 2015-06-23, 21:44
autor: radziejwwl
Bez strojenia , to raczej bedzie chodzic, regulator i tak cisnienie puszcza takie samo.

: 2015-06-23, 22:38
autor: Vendo
Bez strojenia i nastawnego regulatora ciśnienia paliwa żadnego zysku nie będzie. Wyjątkiem jest sytuacja gdy stara pompa nie dawała rady wykarmić silnika, to będzie przyrost mocy, a właściwie jej wyrównanie do poziomu sprawnej pompy.

: 2015-06-30, 11:28
autor: Ad@mus
będzie plus względem padniętej-nie wydajnej seryjnej pompy

jak ci się stara zjarała to podejrzewam, że jej ostatnie obroty do wydajnych nie należały :)

wydajna pompa też ma wpływ na górną partię obrotów gdzie zazwyczaj fura puchnie, przesunięcie odcinki na 255 skutkuje większym przyrostem niż na seryjnej pompce z nalotem xxxxxxxtys km

tak więc zakładaj, a jak nie chcesz to podma ci mój adres to mi wyślesz te 255 ;)