Strona 1 z 1

QR20DE

: 2015-05-23, 10:43
autor: Arias
Ktoś kiedyś podejmował jakiś temat, ale żadnych konkretów. Zagraniczne fora też nie pękają w szwach od informacji.

QR20DE - dwa wałki, 16 zaworów, zmienne fazy, 147KM 200Nm inne dane dają 140KM 192Nm

Stopień sprężania 9:9:1

Na zagranicznych forach wyczytałem tylko tyle, że cały dół jest mocniejszy od SR20 i tyle ;/

Ten stopień sprężania mnie rozwala, jak pod Turbo, gdyby splanować głowę i blok, pokombinować z dolotem, wydechem + strojenie to 180KM, to chyba żaden wyczyn ??

: 2015-05-23, 13:06
autor: bombel
Hej. W p12 ma 140 KM i ...


... chla więcej oleju od QG18DE. Generalnie słabe silniki. Najlepszym dowodem jest to, że chyba po 2 latach zastąpił go MR20DE

: 2015-05-23, 21:41
autor: Arias
Zastąpili go MRem ze względu na bezpośredni wtrysk paliwa, ale wydaje mi się, że jakiś super rewolucyjny ten motor nie jest skoro w Japonii dalej przy SR20 pozostali :]

: 2015-05-24, 07:02
autor: bombel
Wiem tylko z serwisu NISSANA o kiepkiej renomie

: 2015-05-24, 09:12
autor: VE Killer
Żaden z nowszych silników nie cieszy się dobrą opinią produkcja poszła w strone ekologii obniżenia kosztów...dlatego osiągi i jakość materiałów zeszły na psy. a poza tym produkcja masowa na taką skale jak obecnie i wprowadzanie częściej niż kiedyś na rynek nowych modeli powoduje że mniej czasu poswieca się na testy... stąd co chwile jakieś akcje serwisowe

: 2015-05-24, 09:16
autor: Arias
Czyli podsumowując jak nie mamy zamiaru wkładać 20V do P12, to omijać ten model z daleka :P