Strona 1 z 1

SR20DE-upgrade układu paliwowego

: 2015-03-18, 23:51
autor: Ad@mus
Panowie szukam info czy wtryski (side'y) w SR20DE wszystkie miały te same wydajności ??
Bo jeśli chodzi o topfeed to różnie bywało

Side feed można podpasować np. do SRI z VE, wtedy jest wydajność 330cc takich szpryc, ale zastanawia mnie czy p10GT lowport nie miało innych wydajności jak lowport SRI które pompują 259cc

dalej tym mysleniem idąc trza by zmienić pompe i regulator ciśnienia na listwie, w czeluściach internetu i dokladnoscią tłumaczen translatora wychodzi na to ze seryjny układ paliwowy w sr20de maksymalnie daje rade do 175whp i okolic 200nm... tak jakby ktoś chciał powiedzieć ze zmieniając szpryce i podnosząc ciśnienie paliwa można isc dalej w temat

do rozmyslen przyczynilo się kilka info, jedna zapodał mi ONYXX, zaczolem kojarzyć fakty u rzeczywiście:
-mishi po swapie na DEHa stwierdził ze modzone DE nie ma porównania do agresji DEHa
-Vilq w swoim wp11.144 uzyskal moc 172ps i niecałych 200nm (poliftowe wtryski, szare bosz)
-neptunowe bordo miało skówka moda i mocy tez w n/a mu nie brakowało

w związku ze zmianami układu dolotowego, wydechowego i zapłonowego az prosi się żeby wsadzić rasie do paliwa... tylko zasadnicze pytanie:
-czy ktoś posiada rozpiski z czego wsadzić sidefeed o wydajności większej jak 259cc?
-wtryski VE 330cc sa dość tanie bo okolice 200zl ale ciężko z dostępem ;/

co wy na to?

: 2015-03-19, 06:34
autor: bombel
Ad@mus, wtrsyki z 200sx'a można wstawić, a tego jest miliony na NISSANtechu i innych

: 2015-03-19, 09:24
autor: Ad@mus
SX ma 370cc chyba-nie>?

: 2015-03-19, 20:07
autor: yapko
s13 red top i s14 black top mają fioletowe 370cm3 - side feed wysoko ohmowe
s15 ma wydajniejsze niż poprzednie S-ki, a najtańszym upgrade są zółte z Imprezy GC 440cm3,
Sprawdź wtyczki, bo czasem trzeba zmieniać wtyczki na takie jak np są w Celice 4a-fe. Fordy L1x prawie pasują, ale nie polecam tych wtyczek

: 2015-03-19, 20:47
autor: Pawel18PL
Gdzieś mi się walają z VE 330 które mogę sprzedać Ci za te 200zł, są w stanie bardzo dobrym :)
Mam też 370 które pewnie też będę chciał sprzedać. Mam 259 ale to Ciebie nie interesuje, chyba że chcesz do testów wydajności :). Pisz na PW a dogadamy się

: 2015-03-19, 21:19
autor: Arias
przy zmianie wtrysków chyba się strojenie kłania co nie ??

jakie są za o przeciw top feed i side feed ?? jest sens robić konwersję z topfeed na sidefeed ??

: 2015-03-19, 22:09
autor: yapko
top feedy są tańsze, bardziej dostępne i bardziej wydajne przy założeniu że wnętrze wtrysku jest takie samo jak side feedów.
Moja teoria to mniejsze spadki ciśnienia na listwie, pod warunkiem że listwa top feedowa jest pojemna. Łatwiej jest zrobić pojemną listwę top feedową, niż side feedową

Bez strojenia i najprostszego EcuMastera nie ma co podchodzić do auta

wg mnie jest sens robić przejście z side na top :)

: 2015-03-19, 22:20
autor: Arias
no to jeden element mi odpada :) ogólnie w kwestii paliwowej chcę iść tak --> wydajniejszy filtr paliwa regulator ciśnienia --> alu szyna paliwowa -->wtryski z S13 370 Myślę, że pod okolice 300KM wydali.

Pompe już mam Wallbro 255

: 2015-03-19, 22:27
autor: yapko
przepraszam że personalnie, ale Arias - po co regulator ciśnienia aftermarketowy ? Seria wystarczy na 300 koni i wolnossące i doładowane
Pomp Walbro 255 jest conajmniej 10 rodzajów :P
Listwa/szyna paliwowa ze stali będzie bardziej wdzięczna w obróbce, chyba że masz gotowca
Filtr paliwa wystarczy też nowy po prostu. Nie ma co sobie robić kosztów

: 2015-03-19, 22:54
autor: Arias
zasadniczo regulator jako dodatek do wskaźnika :P, Hmm to to ja nie wiem jaka to była ale wiem, że pod 300KM śmiało wydala :) Listwa to o gotowiec z jebaya myślałem, bo nie wiem kto w PL to ogarnia w rozsądnej kasie