Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Różnice między DEH a DE

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8402
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2016-10-02, 16:20

Jaki ulep...... Primera P10, z silnikiem od P11GT, kolektor wydechowy P10eGT/N14GTI, przepustnica od P10 LowPort, aparat zapłonowy z P10.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Rafal1999
nowy na forum
Posty: 4
Rejestracja: 2016-09-18, 13:36
Lokalizacja: Ozorków

Post autor: Rafal1999 » 2016-10-02, 16:31

Tak jak myślałem ze ulep, ale chodzi mi teraz o to jaki silnik tutaj szukać, ponieważ z tego to raczej nic juz nie bedzie..

VE Killer
fanatyk nissana
Posty: 914
Rejestracja: 2014-10-11, 17:54
Lokalizacja: z dupy
Kontakt:

Post autor: VE Killer » 2016-10-03, 06:51

Rafal1999 pisze:Pany jak sprawdzić jak ten silnik jest dokładnie bo na bloku jest tylko Sr20 i kilka cyfr nie ma dopiski de czy deh, mogę zrobić kilka zdjęć i podesłać bo juz sie pogubiłem :shock: w tym :shock:
SR 20 na bloku występuje w każdej odmianie zarówno fwd jak i rwd Generalnie jak masz jakiegoś ulepa to bez rozkopania nie dojdziesz co to za odmiana. Co prawda można odróżnić starszą wersję bloku od nowszej. Oraz glowice high od low ale to raczej niewiele. Ja bym się nie sugerował kolorami pokrywy bo tą można zamieniać. Np z DE podejdzie do VE. Natomiast glowica lowportowa występowała zarówno na rolce jak i ślizgowym Y. Jeśli miałbym coś doradzać to byłbym ostrożny z kupowaniem używki ze szrotu bo prawdopodobieństwo przekręconej panewki w tych silnikach jest bardzo duże a tego bez odpalenia albo rewizji nie stwierdzisz

[ Dodano: 2016-10-03, 07:52 ]
Rafal1999 pisze:Tak jak myślałem ze ulep, ale chodzi mi teraz o to jaki silnik tutaj szukać, ponieważ z tego to raczej nic juz nie bedzie..


Skad wiesz że z tego nic nie będzie? Rozebrałeś czy wróżysz ?
XXX

Vendo
aktywny forumowicz
Posty: 172
Rejestracja: 2013-08-04, 20:29
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Vendo » 2016-10-04, 17:41

Rafal1999 pisze:Tak jak myślałem ze ulep, ale chodzi mi teraz o to jaki silnik tutaj szukać, ponieważ z tego to raczej nic juz nie bedzie..
Chcesz dobrej rady? Szukaj słupka SR20 z P11 po lifcie lub jakby Ci się trafiło to bardzo polecam silnik z Almery Tino. Przełóż cały osprzęt i ciesz się jazdą.
Na 95% remont tego pieca nie ma sensu. Jak ktoś jest zdania, że wystarczy parę złotych włożyć w silnik i będzie jeździł, to mu go oddaj do roboty i niech za czapkę gruszek ogarnie ci motor.

VE Killer
fanatyk nissana
Posty: 914
Rejestracja: 2014-10-11, 17:54
Lokalizacja: z dupy
Kontakt:

Post autor: VE Killer » 2016-10-04, 20:13

Vendo pisze: parę złotych włożyć w silnik i będzie jeździł
zależy co rozumiesz pod pojeciem parę złotych i co chcesz osiagnąć. juz nie jeden kupował słupek ktory miał byc w idalnym stanie i nie katowany bo z automata. jedyna rozsądna opcja kupowania uzywanego mortoru to mieć mozliwosc go odpalic przed wyciągnięciem i ewentualnie zmierzyć szczelnosć na baniakach. w kazdym innym przypadku to kupowanie kota w worku. owszem jest gwarancja rozruchowa ale kto pokryje koszt roboty wycągania i montazu silnika bo napewno nie sprzedawca silnika
XXX

krychmax
nowy na forum
Posty: 14
Rejestracja: 2012-12-23, 16:16
Lokalizacja: Mogilno

Re: Różnice między DEH a DE

Post autor: krychmax » 2019-10-30, 19:55

Odnośnie silnika sr2.0 p11 po lifcie napiszę małą ciekawostkę.Poza almerą gti , jestem użytkownikiem wp-11 [po lifcie liftu 2002r] . Kupiłem nową miskę olejową tą z blachy od p11, wymieniam i tu moje zdziwienie - nie pasuje. Jest trochę większa i ma inny rozstaw śrub. .Niby ten sam silnik sr2.0,ale miska inna- identyczna jak w almerze gti. Potem sprawdziłem, katalogi tego nie podają; wszystkie primery 2.0 w/p11-144 po 2000r mają inne miski olejowe i podchodzą od almery tino 2.0DE.Wleciała nowa, trudno dostępna miska od tino 2.0 DE. Druga ta aluminiowa też się różni. Pozdrawiam.

foo
fanatyk nissana
Posty: 1783
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Re: Różnice między DEH a DE

Post autor: foo » 2019-10-30, 22:51

Niom, to prawda, nisslanosy daewoostajla tak miały i mają, ale jak dobrze poszukasz to trafisz ładną używaną, nie dalej jak tydzień temu kupiwszy na aledrogo w cenie kubełka z kajefsi.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i układ napedowy”