pytalem kilku magikow, uznali temat za niewykonalny, tj wykonalny ale nie polecaliadam_N14 pisze:poszerzyć rowki w tłoku z DEH i założyć grubsze pierścienie z DE
Różnice między DEH a DE
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
bo to trzeba zrobić precyzyjnie ... a komu się chce?:))) poza tym wiesz jak w obecnych czasach łatwo o dobrego tokarza czy frezera... na szczęście ja mam zaprzyjażniona firmę która ogarnia mi np frezy na tłokach i staczanie tłoków z dokładnością do 0.01mm.. biorac tez pod uwagę że rowek na pierścień jest stounkowo wązki trzeba by chyba jakiś nóż dorobić..
[ Dodano: 2014-11-01, 23:21 ]
aha ... kucizna do sra ma 1.2/1.2/2.5.no ale to już inna sprawa
[ Dodano: 2014-11-01, 23:21 ]
aha ... kucizna do sra ma 1.2/1.2/2.5.no ale to już inna sprawa
XXX
gdzie jest róznica w zamkach?? oba silniki posiadaja proste przecięcie.... moim zdaniem to konstrukcja 3 pierścienia jest problemem ale czy ktoś sprawdził czy po zmianie pierścieni dalej wdupcza tak olej??
[ Dodano: 2014-11-02, 00:00 ]
w kutych też jest proste przecięcie na pierścieniu
[ Dodano: 2014-11-02, 00:01 ]
może ktoś ma po prostu stary pierścień ale orygi nał z p11 i z p10 to można porównać
[ Dodano: 2014-11-02, 00:00 ]
w kutych też jest proste przecięcie na pierścieniu
[ Dodano: 2014-11-02, 00:01 ]
może ktoś ma po prostu stary pierścień ale orygi nał z p11 i z p10 to można porównać
XXX
jak ktoś chce to moge dac qg na testy z tego co ogladalem to w qg zatkany dwoma katami wydech i blisko umieszczone komory spalania powoduje ze sie przegrzewaja i szlag je trafia
idac tym tropem to nowsze DE mialo tez 2 katy i wyzej usytuowane pierscienie moze byc zmora nowszych DE
i starsze p11 olwum mnie ciągły (np zielqowi nic) bo nie bylo katowanego kolektora
hmmmmmmmmmmmm...........????????????
idac tym tropem to nowsze DE mialo tez 2 katy i wyzej usytuowane pierscienie moze byc zmora nowszych DE
i starsze p11 olwum mnie ciągły (np zielqowi nic) bo nie bylo katowanego kolektora
hmmmmmmmmmmmm...........????????????
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
VE Killer, wałki P11GT i P11.144 ma rzekomo takie same, więc zostają nastawy ECU i kolektor ssący.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
co znaczy rzekomo takie same??ktos to sprawdzał czy po prostu jest to jeden z mitów. temat wałków był juz gdzieś poruszany. jesli nawet wznios i czasy otwarcia dwóch wałków są takie same nie znaczy to że te wałki sa takie same bo istotnym parametrem jest wypełnienie krzywki i aby to porównać trzeba by wykonać dokładny wyrys krzywek czyli czasoprzekrój. ktos tu wspominał że porównywał wałki mierzac suwmiarką... bez urazy ale takie porównanie mozna sobie w tyłek wsadzic
XXX
VE Killer, napisałem to w oparciu o dane z NissanFast i strony Nissan4u.com - numery OEM części. Czasoprzekroje wałków z P11/P11.144/Almera Tino/Sentra B15/Infiniti G20 też wrzucałem.
Napisałem "rzekomo" bo nigdy do końca nie wiadomo co Nissan wsadził do danego silnika..... To jest Nissan, tego nie ogarniesz......
Napisałem "rzekomo" bo nigdy do końca nie wiadomo co Nissan wsadził do danego silnika..... To jest Nissan, tego nie ogarniesz......
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
rzekomo już wiadomo że poliftowe SR miało inne wałki od p11 i inne od gt/n15gti
co nie zmieniafaktu że dobre zrobienie polifta nie sktkuje mocami powyżej 165ps<200nm
kolektory wydechowe też są różne, iny jest w p11GT, inny w polifcie i inny w p11Cywilnej, ssace też się różną i też są inne nastawy ecu (np. odcinka i mapa paliwowo-zaplonowa)
ps, nawet cywila można uzbroić w dobrane graty i zrobić tyle co z DEHa
co nie zmieniafaktu że dobre zrobienie polifta nie sktkuje mocami powyżej 165ps<200nm
kolektory wydechowe też są różne, iny jest w p11GT, inny w polifcie i inny w p11Cywilnej, ssace też się różną i też są inne nastawy ecu (np. odcinka i mapa paliwowo-zaplonowa)
ps, nawet cywila można uzbroić w dobrane graty i zrobić tyle co z DEHa
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
polift ma hla z większymi kanałami i precyzyjniejszy napinacz
gdzieś na forum już pisało, że wałki z gt są fabrycznie przestawione względem tych poliftowych
gdzieś na forum już pisało, że wałki z gt są fabrycznie przestawione względem tych poliftowych
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
kolejne dżezy są z kolektorami ssącymi, w lowporcie sa jak na razie 5 odmiany:
-p10 kanciak
-p11 131ps
-n15gti
-p11gt
-p11.144
nigdzie nie doczytałem, który daje najlepsze rezultaty, poszlakami jedynie zauwazylem:
-p10 kanciak daje fajny zakres niuta
-p11 131ps uśrednia moc i moment
-n15gti wysoka moc słabszy moment wg w/w
-p11gt teoretycznie najkrótsze kanaly i najmniejsza pojemność daje wysoki przyrost mocy i momentu w wysokich partiach obrotowych, stad ostre walki i odcinka na 7200
-p11.144 nic nie wiem
-p10 kanciak
-p11 131ps
-n15gti
-p11gt
-p11.144
nigdzie nie doczytałem, który daje najlepsze rezultaty, poszlakami jedynie zauwazylem:
-p10 kanciak daje fajny zakres niuta
-p11 131ps uśrednia moc i moment
-n15gti wysoka moc słabszy moment wg w/w
-p11gt teoretycznie najkrótsze kanaly i najmniejsza pojemność daje wysoki przyrost mocy i momentu w wysokich partiach obrotowych, stad ostre walki i odcinka na 7200
-p11.144 nic nie wiem
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
chcesz porównania co daje kazdy kolektor to montuj po kolei i na hamownie bo te silniki mają wiele róznic i gdybanie co daje sam kolektorto wróznie z fusów tak samo jak z kolektorami wydechowymi, wałkami i innymi duperelami. silnik składa sie zróznych podzespołów współpracujacych i jak samnapisałeś jest inny kolektor to i sa inne wałki. w jakimś celu zostało to zrobioneAd@mus pisze:nigdzie nie doczytałem, który daje najlepsze rezultaty, poszlakami jedynie zauwazylem:
XXX
Silnik sr20de a sr20deh
Witam, pany jestem w sumie świeżym posiadaczem primerki p10 gt 94r. Na moje nieszczęście zaczęła sie odzywać panewka... Teraz pytanie nie będe sie raczej bawił w wymienę tylko poszukam drugiego pieca.. Pytanie moje jest takie czy jeżeli mam teraz sr20de 150km, a miałbym do kupienia sr20deh to podejdzie pod ten osprzęt począwszy od skrzyni aż po elektryke ? Z góry dzięki za odp. nie wiem czy pytanie zadałem w dobrym miejscu za co z góry uprzedzam ponieważ na forum jestem od kilku dni
Rafal1999, przede wszystkim taguj proszę zakładane przez siebie tematy - będzie czytelniej (viewtopic.php?t=677). Dwa, przeniosłem post tam, gdzie bardziej pasuje
Co do meritum, to po czym wnosisz, że masz silnik sr20de 150KM? Jeżeli masz P11GT (jak w profilu) i nikt nic nie gmerał w silniku, to tam oryginalnie masz sr20deh o mocy własnie 150KM.
Co do meritum, to po czym wnosisz, że masz silnik sr20de 150KM? Jeżeli masz P11GT (jak w profilu) i nikt nic nie gmerał w silniku, to tam oryginalnie masz sr20deh o mocy własnie 150KM.
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Rafal1999, SRka z P10 jest dużo lepsza niż z P11
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Rafal1999, w P10 SR20De miało niemalowaną pokrywę klawiatury, SR20DE miało czerwoną. W P11 SR20DE (poprawnie to De - wg manuala) podobnie jak w P10 pokrywa niepomalowana, SR20DEH (poprawnie SR20DE wg manuala) miało czarną pokrywę.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Tak to wygląda:
http://ifotos.pl/zobacz/201610021_arrnera.jpg
http://s10.ifotos.pl/img/201610021_arrnera.jpg
Na bloku jest wydziabane 'SR20 268656Q'
http://ifotos.pl/zobacz/201610021_arrnera.jpg
http://s10.ifotos.pl/img/201610021_arrnera.jpg
Na bloku jest wydziabane 'SR20 268656Q'
Ostatnio zmieniony 2016-10-02, 16:29 przez Rafal1999, łącznie zmieniany 1 raz.