Usprawnianie SR20DE i rezultaty
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Fajnie będzie z podciśnieniem, jak taki silnik z ostrym wałkiem zakręci na 7500rpm. Wtedy te książkowe konflikty na biegu jałowym można sobie wsadzić w te same półki co kultura pracy na wolnych obrotach
reasumując-nie o to mi chodziło
Min. Dlaczego mniejszy silnik, jaki jest sr16ve w specyfikacji n1 miał większe TB?
reasumując-nie o to mi chodziło
Min. Dlaczego mniejszy silnik, jaki jest sr16ve w specyfikacji n1 miał większe TB?
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Re:
Nie zgadzam się co do twierdzenia że wolne obroty beda nie cywilizowane. Spokojnie da się wystroićonyxx pisze: ↑2017-09-25, 13:08Ja miałem w motorowni z Avenira wałki z gtira pracowały w porządku na hydraulice.
Nie spowodowały uszkodzenia szklanek, innych minusów też nie zarejestrowałem.
Zdecydowanie lepiej się zachowywały niż seryjne i lepiej niż mod wałka ssącego z gti.
Ale to był silnik doładowany.
Wg mnie to do mocnego NA te wałki kelforda od gtira trochę słabo się nadają ze względu na mały overlap - mimo sporego duration. Dodatkowo dysponują już sporym liftem i nie wiem co na to seryjne sprężyny, dodatkowo pytanie czy szklanki sobie poradzą z takim profilem krzywki. Trzecia sprawa czy nie będzie potrzeby pogłębienia kieszonek w tłokach - trzeba sprawdzić czy nie będzie kolizji. Moim zdaniem jak ktoś chce można zrobić eksperyment, ale generalnie sporo przemawia za tym, że to nie będzie dobrze działać Lepiej pójść w inne wałki.
Regulowane kółka na pewno wskazane. Na hydro luzów nie ustawisz - szklanka to kompensuje. Doprężenie na pewno przy takim duration wałków wskazane.cloud_9 pisze:nie znam się to się wypowiem:) bo mały ruch w temacie
- regulowane kółka
- ustawić luzy zaworowe poprawnie do wałków (często producent podaje wartości)
ale do pełni szczescia to:
- doprężyć (najlepiej tłokami)
- zmienić talerzyki i spreżynki i przy okazji co będzie na wierzchu przejrzeć
Sama zmiana sprężynek jak najbardziej a lepiej przejść po prostu na solid lfiftery, czyli przejść na mechanikę z hydro.
Na ostrym wałku spadnie trochę podciśnienie i wolne obroty nie będą cywilizowane.Ad@mus pisze:Do wałków warto też doedukować się w podciśnieniu kolektora ssącego. Agresywny wałek wymaga większej przepustnicy.
ps. GTIR ma mechanikę na głowicy, a nie hydro.
XXX
Re: Usprawnianie SR20DE i rezultaty
Owszem da, ale raczej wolne trzeba będzie podnieść a nie utrzymywać seryjny poziom
Re: Usprawnianie SR20DE i rezultaty
Tak, 1000rpm to jeszcze w miarę jak na jałowe. Na seryjnym poziomie bez bujania obr. nie ma szans praktycznie.
Re: Usprawnianie SR20DE i rezultaty
Trochę odkope .
Ktoś wie jak to jest z wałkami z VE do zwykłego SRa highport ?
Gdzieś słyszałem że można je zaadoptować .
Podpowie ktoś ?
Ktoś wie jak to jest z wałkami z VE do zwykłego SRa highport ?
Gdzieś słyszałem że można je zaadoptować .
Podpowie ktoś ?
SPRZEDAM Dwu Tłoczkowe Big Break Kit'y do b13/n14/n15 . Więcej info PW
Re: Usprawnianie SR20DE i rezultaty
Też tak słyszałem, bodajże https://www.facebook.com/przemek.zietek.9 gdzieś pisał że może się tego podjąć. Jak coś to mam takie wałki na zbyciu.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT