Strona 1 z 1

sr20 knock sensor off

: 2014-08-24, 09:57
autor: Ad@mus
podobno jak knok sieje ferment można go wyemulować rezystorem 1kohm, ktos to robil ktos cos wie?

pytam bo prawdopodobnie uwala mi zaplonem a dodatkowo nie wiedziec czemu w całym zakresie mam cisze poza zakresem 2900-3000rpm gdzie zaczyna mi dzwonić.

na zimnym silniku jade-ojjj jade, 3km później już zaczyna zamulać i mam wrażenie ze zaplon sie cofa

ecuM moze pomoze ale jesli bedzie knok mi siał ferment to i mape mastra rozjedzie

pozatym wyczytalem ze uwalony knok=servismode

ponadto mam problemy z ustawieniem wolnych na ssaniu-nie moge zbic ssania z 2000rpm a trwa to jakies 15km po odpaleniu;/

tutaj tez poprosze o odp:
viewtopic.php?p=359431#359431

i jaka przerwa na swiecy ma byc?

: 2014-08-24, 10:18
autor: Arias
A check Ci świeci ?? nie bagatelizuj knocka, jak ja bo ci panewe zmasakruje i wał do wywalenia albo hard szlifu. Knocka się mierzy ma mieć 560kohm i zmieniać rezystancję przy klepaniu nim o metal. Generalnie knock sie nie psuje, jak nie jest pęknięta obudowa, to najprawdopodobniej jest sprawny. Jeżeli by sie okazało że stuk wystąpił to szukaj winy po stronie układu paliwowego.

: 2014-08-24, 10:33
autor: vixo
A na wysokie ssanie to mam patenta :D
U mnie w VE jest tez ok 2tys rpm

: 2014-08-24, 10:41
autor: ulisses
Wymień na sprawny, 3 na 4 P11 mają uwalony knock sensor. KS checka nie wywala tylko błąd 34 do odczytania consultem albo spinaczem.

: 2014-08-24, 11:13
autor: Arias
Mi świecił check przy błędzie 34.

: 2014-08-24, 12:00
autor: Ad@mus
mi nie swieci, ale wydaje mi sie ze mam stuk od 2900 do 3000rpm bo brzęczy cosik jak luzna blaszka, caly zakres obrotowy jest gut

ale dziw mnie łapie bo na LPG też brzdęka w tym przedziale

: 2014-08-24, 12:15
autor: Arias
Coś w rezonans wpada

: 2014-08-24, 13:53
autor: Ad@mus
tylko co?:)

: 2014-08-24, 14:08
autor: Arias
na jałowych obrotach też to jest ??

: 2014-08-24, 14:13
autor: janusz
U mnie jak był wywalony stukowy (2 razy) nic się nie działo, nawet check się nie zaświecił. Jeździł normalnie. Jeśli stukowy jest uwalony to komp z automatu cofa zapłon do bezpiecznej wartości - najczęściej 14-15°. Jak jest sprawny to możemy mieć zapłon na 18° i taki będzie.
Stukowy ma impedancję na poziomie 500 kΩ. Działa na zasadzie prostego efektu piezo.

Tak więc Ad@mus coś Ci wpada w rezonans - jakaś śrubka, nakrętka, podkładka lub kawałek blachy. Ja mam to u siebie - osłony termiczne wydechu :]

: 2014-08-24, 20:50
autor: Ad@mus
wiec sie nie przejmowac?
oki
zostaje do podmiany czujnik temp bo jedynie on mi do glowy przychodzi