Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Swap 4x4 Primera p10 do p11

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
Emu89
doświadczony forumowicz
Posty: 233
Rejestracja: 2013-11-17, 11:39
Lokalizacja: Sanok/Holandia

Swap 4x4 Primera p10 do p11

Post autor: Emu89 » 2014-03-19, 20:48

Ludzie czy idzie swapnac 4x4 z p10 do p11 ? :D

Awatar użytkownika
Wiooreck
fanatyk nissana
Posty: 1468
Rejestracja: 2010-05-19, 23:24
Lokalizacja: Łódź/Przysucha

Post autor: Wiooreck » 2014-03-19, 21:11

Była p11 w wersji camino 4x4 :)

Awatar użytkownika
Emu89
doświadczony forumowicz
Posty: 233
Rejestracja: 2013-11-17, 11:39
Lokalizacja: Sanok/Holandia

Post autor: Emu89 » 2014-03-19, 21:13

To daj mi namiar na p11 camino ;) Obecnie na europe znalazlem jedna sztuke p10 4x4 albo slabo szukam :D

foo
fanatyk nissana
Posty: 1783
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: foo » 2014-03-19, 21:14

Skoro do 100NX da się wrzucić napędy z Sunny gti-r to z p10 do p11 też się da, kwestia uporu i kasy.

Awatar użytkownika
Niedział
aktywny forumowicz
Posty: 144
Rejestracja: 2013-03-01, 07:06
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: Niedział » 2014-03-19, 21:15

wszystko idzie zrobić, ale czy jest sens :?:
W P10 masz z tyłu zawieszenie wielowahaczowe, pomijam że w P10 4x4 masz inny tunel środkowy (gdzie mieści się napęd), więc bardzo dużo rzeźby.
Na pewno nie będzie plug & play :mrgreen:
Acha oglądałem jedną P10 4x4 w Gnieźnie, ale niestety się sprzedała zanim się zdecydowałem :roll:
Ostatnio zmieniony 2014-03-19, 21:20 przez Niedział, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Emu89
doświadczony forumowicz
Posty: 233
Rejestracja: 2013-11-17, 11:39
Lokalizacja: Sanok/Holandia

Post autor: Emu89 » 2014-03-19, 21:19

Ta co ja znalazlem niby ma 131 tys na liczniku tylko , ale jest biala ma jakies plomienie filetowe z tylu i duzo rudej na niej :D Gosc chce okolo 3500 zl ale plus sciagniecie przerejestrowanie .... Na dawce moze by go ztargal :D

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-03-20, 06:17

Ciecie podlogi wchodzi w gre wiec bym wolal swapowac z gtir. Do tego trzeba by bylo skads dopasowac tylne zawieszenie bo przy belce nie zamon5ujesz mostu

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2014-03-20, 07:23

Do zrobienia jest wszystko kwestia chęci i kasy
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

Awatar użytkownika
Kwietas
fanatyk nissana
Posty: 1177
Rejestracja: 2010-01-03, 23:35
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Kwietas » 2014-04-20, 17:15

Pewnie łatwiej byłoby kupić Camino i do niego przerzucić graty z Twojej P11. Przynajmniej nie musiałbyś ciąć podłogi. Tak z ciekawości kiedyś szukałem o 4WD i gdybym ja chciał mieć 4x4 to zakup Bluebirda Sylphy byłby obowiązkowy. ;)

Awatar użytkownika
killer2000
fanatyk nissana
Posty: 2169
Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: killer2000 » 2014-04-20, 19:55

z tego co pamiętam to raz na forum były graty od primery 4x4 na sprzedaż
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"

Awatar użytkownika
zuh
fanatyk nissana
Posty: 1089
Rejestracja: 2012-01-01, 17:19
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: zuh » 2014-04-20, 20:07

Była kiedyś P10 4x4 ale bez silnika i chyba skrzyni i buda w opłakanym stanie.

Awatar użytkownika
Emu89
doświadczony forumowicz
Posty: 233
Rejestracja: 2013-11-17, 11:39
Lokalizacja: Sanok/Holandia

Post autor: Emu89 » 2014-04-20, 20:15

Hmmm powiem tak nie wiem jak to bedzie ale raczej , z primery 4x4 zrezygnuje zlogicznych wzgledow , turbo jakies 10tysi plus policzmy do tego pare tysi na 4x4 a przy takiej kasie to sobie sciagne juz gotowego GTI-R np. ale to zobaczymy co bedzie do konca ...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i układ napedowy”