Strona 1 z 1

budowa silnika sr20de-mam pytania

: 2014-03-01, 20:28
autor: Ad@mus
z racji ze przy skladaniu mojego sr20de z 97r sri cos mnie zastanowilo postanowilem zadac pytanie
na schemacie z manuala jest pewna tajla ktorej u mnie w bloku ni ma, chodzi o "wspornik pokryw lozysk glownych"
ja tego nie mam, manual ma, wdac tez ze w manualu sa dluzsze sruby, ja mam krotkie, podpore i wspornik skreca sie jedna dluga sruba w manualu, wiec albo sri tego nie mialo bo moje zruby wygladaja na ori albo ktos ryja wkladal kiedys w moj silnik

co wy na to?

(u Haynesa str 112)

czekam na szybka odpowiedz!pils! bo to mnie dzisiaj wstrzymalo przed zlozeniem slupka;/

: 2014-03-01, 20:43
autor: bombel

: 2014-03-01, 21:00
autor: Ad@mus
jest...;/
https://www.youtube.com/watch?v=zQ3RtLT ... ture=share
na tym filmiku kolo montuje to w 20s
nie mam tego fantu;/

: 2014-03-01, 21:59
autor: Arias
To jest w japońskich wersjach, część podobna jak "trzymadło dźwiegienek zaworów" w sr20deh

nie masz?? no trudno mało które w eu to ma, nic się nie stresuj

: 2014-03-01, 22:12
autor: Ad@mus
wydawalo mi sie ze p10 to mialo, ty Arias tez nie masz wiec ja tez nie bede mial:) dzienks:)

[ Dodano: 2014-03-01, 22:12 ]
do zamkniecia:)

: 2014-10-26, 12:56
autor: VE Killer
Arias pisze:To jest w japońskich wersjach, część podobna jak "trzymadło dźwiegienek zaworów" w sr20deh

nie masz?? no trudno mało które w eu to ma, nic się nie stresuj
co Wy gadacie? p10 i n14 to miały ale silniki DE w n15 i p11 czyli deh już tego nie posiadają dlatego i śruby są krótrze. ta podstawa spina mostki i usztywnia blok... sa też inne rozwiązania usztywnień bloku ale bardziej potrzebne pod turbo niż n/a

: 2014-10-26, 13:01
autor: bombel
Wałki z N14 i P10 też nie pasują do P11 i N15 oraz P11.144

: 2014-10-26, 13:22
autor: VE Killer
mówimy o pasowaniu czy działaniu takiej hybrydy??

[ Dodano: 2014-10-26, 13:28 ]
z resztą nie ma sensu się rozpisywać na te tematy bo i tak obecnie panuje moda na VE ale spokojnie pare rozwiazań między DEH a DE można wzajemnie zastosować i stworzyć niezła jednostkę ;)

: 2014-10-27, 01:20
autor: vixo
Jakiś uraz do VE koleżanka ma widzę :D
Mój DE to ma ;)

: 2014-10-27, 07:11
autor: VE Killer
bo każdy DE to miał a nie japońskie wersje :-o

: 2014-10-27, 09:28
autor: Arias
a właśnie że japońskie wersje, motorownia z N14 i P10 jest made in Japan, motorownia z N15 i P11 jest UK

: 2014-10-27, 09:30
autor: bombel
Arias, też z Japonii. Montaż P11 był tylko w UK, a N15 w JP

: 2014-10-27, 10:15
autor: VE Killer
ok nie wnikam gdzie co było faktycznie składane... faktem jest że każde DE w p10 i n14 to miałoa deh z n15 i p11 tego nie posiadało... a poza tym była też różnica w miskach olejowych między tymi silnikami. można to spokojnie wrzucić do silnika deh ale wewnątrz miski alu trzeba podszlifować płetwy kierunkowe spływu oleju no i oczywiście zastosowaćdłoższe śruby.. lub szpilkiARP które mają długość pozwalającą na montaż tej szyny