Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

budowa silnika sr20de-mam pytania

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

budowa silnika sr20de-mam pytania

Post autor: Ad@mus » 2014-03-01, 20:28

z racji ze przy skladaniu mojego sr20de z 97r sri cos mnie zastanowilo postanowilem zadac pytanie
na schemacie z manuala jest pewna tajla ktorej u mnie w bloku ni ma, chodzi o "wspornik pokryw lozysk glownych"
ja tego nie mam, manual ma, wdac tez ze w manualu sa dluzsze sruby, ja mam krotkie, podpore i wspornik skreca sie jedna dluga sruba w manualu, wiec albo sri tego nie mialo bo moje zruby wygladaja na ori albo ktos ryja wkladal kiedys w moj silnik

co wy na to?

(u Haynesa str 112)

czekam na szybka odpowiedz!pils! bo to mnie dzisiaj wstrzymalo przed zlozeniem slupka;/
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-03-01, 20:43


Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-03-01, 21:00

jest...;/
https://www.youtube.com/watch?v=zQ3RtLT ... ture=share
na tym filmiku kolo montuje to w 20s
nie mam tego fantu;/
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2014-03-01, 21:59

To jest w japońskich wersjach, część podobna jak "trzymadło dźwiegienek zaworów" w sr20deh

nie masz?? no trudno mało które w eu to ma, nic się nie stresuj
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-03-01, 22:12

wydawalo mi sie ze p10 to mialo, ty Arias tez nie masz wiec ja tez nie bede mial:) dzienks:)

[ Dodano: 2014-03-01, 22:12 ]
do zamkniecia:)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

VE Killer
fanatyk nissana
Posty: 914
Rejestracja: 2014-10-11, 17:54
Lokalizacja: z dupy
Kontakt:

Post autor: VE Killer » 2014-10-26, 12:56

Arias pisze:To jest w japońskich wersjach, część podobna jak "trzymadło dźwiegienek zaworów" w sr20deh

nie masz?? no trudno mało które w eu to ma, nic się nie stresuj
co Wy gadacie? p10 i n14 to miały ale silniki DE w n15 i p11 czyli deh już tego nie posiadają dlatego i śruby są krótrze. ta podstawa spina mostki i usztywnia blok... sa też inne rozwiązania usztywnień bloku ale bardziej potrzebne pod turbo niż n/a
XXX

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-10-26, 13:01

Wałki z N14 i P10 też nie pasują do P11 i N15 oraz P11.144

VE Killer
fanatyk nissana
Posty: 914
Rejestracja: 2014-10-11, 17:54
Lokalizacja: z dupy
Kontakt:

Post autor: VE Killer » 2014-10-26, 13:22

mówimy o pasowaniu czy działaniu takiej hybrydy??

[ Dodano: 2014-10-26, 13:28 ]
z resztą nie ma sensu się rozpisywać na te tematy bo i tak obecnie panuje moda na VE ale spokojnie pare rozwiazań między DEH a DE można wzajemnie zastosować i stworzyć niezła jednostkę ;)
XXX

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-10-27, 01:20

Jakiś uraz do VE koleżanka ma widzę :D
Mój DE to ma ;)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

VE Killer
fanatyk nissana
Posty: 914
Rejestracja: 2014-10-11, 17:54
Lokalizacja: z dupy
Kontakt:

Post autor: VE Killer » 2014-10-27, 07:11

bo każdy DE to miał a nie japońskie wersje :-o
XXX

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2014-10-27, 09:28

a właśnie że japońskie wersje, motorownia z N14 i P10 jest made in Japan, motorownia z N15 i P11 jest UK
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-10-27, 09:30

Arias, też z Japonii. Montaż P11 był tylko w UK, a N15 w JP

VE Killer
fanatyk nissana
Posty: 914
Rejestracja: 2014-10-11, 17:54
Lokalizacja: z dupy
Kontakt:

Post autor: VE Killer » 2014-10-27, 10:15

ok nie wnikam gdzie co było faktycznie składane... faktem jest że każde DE w p10 i n14 to miałoa deh z n15 i p11 tego nie posiadało... a poza tym była też różnica w miskach olejowych między tymi silnikami. można to spokojnie wrzucić do silnika deh ale wewnątrz miski alu trzeba podszlifować płetwy kierunkowe spływu oleju no i oczywiście zastosowaćdłoższe śruby.. lub szpilkiARP które mają długość pozwalającą na montaż tej szyny
XXX

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i układ napedowy”