budowa silnika sr20de-mam pytania
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
budowa silnika sr20de-mam pytania
z racji ze przy skladaniu mojego sr20de z 97r sri cos mnie zastanowilo postanowilem zadac pytanie
na schemacie z manuala jest pewna tajla ktorej u mnie w bloku ni ma, chodzi o "wspornik pokryw lozysk glownych"
ja tego nie mam, manual ma, wdac tez ze w manualu sa dluzsze sruby, ja mam krotkie, podpore i wspornik skreca sie jedna dluga sruba w manualu, wiec albo sri tego nie mialo bo moje zruby wygladaja na ori albo ktos ryja wkladal kiedys w moj silnik
co wy na to?
(u Haynesa str 112)
czekam na szybka odpowiedz!pils! bo to mnie dzisiaj wstrzymalo przed zlozeniem slupka;/
na schemacie z manuala jest pewna tajla ktorej u mnie w bloku ni ma, chodzi o "wspornik pokryw lozysk glownych"
ja tego nie mam, manual ma, wdac tez ze w manualu sa dluzsze sruby, ja mam krotkie, podpore i wspornik skreca sie jedna dluga sruba w manualu, wiec albo sri tego nie mialo bo moje zruby wygladaja na ori albo ktos ryja wkladal kiedys w moj silnik
co wy na to?
(u Haynesa str 112)
czekam na szybka odpowiedz!pils! bo to mnie dzisiaj wstrzymalo przed zlozeniem slupka;/
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
jest...
https://www.youtube.com/watch?v=zQ3RtLT ... ture=share
na tym filmiku kolo montuje to w 20s
nie mam tego fantu;/
https://www.youtube.com/watch?v=zQ3RtLT ... ture=share
na tym filmiku kolo montuje to w 20s
nie mam tego fantu;/
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
To jest w japońskich wersjach, część podobna jak "trzymadło dźwiegienek zaworów" w sr20deh
nie masz?? no trudno mało które w eu to ma, nic się nie stresuj
nie masz?? no trudno mało które w eu to ma, nic się nie stresuj
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
co Wy gadacie? p10 i n14 to miały ale silniki DE w n15 i p11 czyli deh już tego nie posiadają dlatego i śruby są krótrze. ta podstawa spina mostki i usztywnia blok... sa też inne rozwiązania usztywnień bloku ale bardziej potrzebne pod turbo niż n/aArias pisze:To jest w japońskich wersjach, część podobna jak "trzymadło dźwiegienek zaworów" w sr20deh
nie masz?? no trudno mało które w eu to ma, nic się nie stresuj
XXX
ok nie wnikam gdzie co było faktycznie składane... faktem jest że każde DE w p10 i n14 to miałoa deh z n15 i p11 tego nie posiadało... a poza tym była też różnica w miskach olejowych między tymi silnikami. można to spokojnie wrzucić do silnika deh ale wewnątrz miski alu trzeba podszlifować płetwy kierunkowe spływu oleju no i oczywiście zastosowaćdłoższe śruby.. lub szpilkiARP które mają długość pozwalającą na montaż tej szyny
XXX