Remont silnika
: 2014-02-24, 23:52
Szukałem tematu i niestety nie znalazłem.
Chcę zapytać jak przede wszystkim wygląda sprawa z panewkami korbowodowymi- mianowicie czy bez szlifowania wału, można dokupić nominał? Ewentualnie czy można dorobić panewki pod konkretny wał. Jakie koszta?
2. sprawa dotyczy koła zamachowego, mianowicie planuje ztoczyć do 20% wagi. + mocniejsza sprężyna sprzęgła. Ktoś próbował takich rzeczy?
3. Planowanie głowicy - ile? Standardowo czy więcej. Jeżeli więcej, to czy śruby głowicy nie będą za długie?
4. Głowica co po za portingiem kanałów?
5. Jak wygląda sprawa docierania pierścieni? i Samych panewek korbowodowych ? Ile km? i jak z pierwszą wymianą oleju, po ilu km?
Z grubsza tyle. Silnik E16I, ew. czy ktoś może posiada do tego silnika jakieś info na temat ustawienia wału rozrządu z wałkiem od pompy oleju, (podobno muszą być jakoś razem ustawione, żeby pompa w odpowiednim momencie podawała olej do przez kanały do wału)
Chcę zapytać jak przede wszystkim wygląda sprawa z panewkami korbowodowymi- mianowicie czy bez szlifowania wału, można dokupić nominał? Ewentualnie czy można dorobić panewki pod konkretny wał. Jakie koszta?
2. sprawa dotyczy koła zamachowego, mianowicie planuje ztoczyć do 20% wagi. + mocniejsza sprężyna sprzęgła. Ktoś próbował takich rzeczy?
3. Planowanie głowicy - ile? Standardowo czy więcej. Jeżeli więcej, to czy śruby głowicy nie będą za długie?
4. Głowica co po za portingiem kanałów?
5. Jak wygląda sprawa docierania pierścieni? i Samych panewek korbowodowych ? Ile km? i jak z pierwszą wymianą oleju, po ilu km?
Z grubsza tyle. Silnik E16I, ew. czy ktoś może posiada do tego silnika jakieś info na temat ustawienia wału rozrządu z wałkiem od pompy oleju, (podobno muszą być jakoś razem ustawione, żeby pompa w odpowiednim momencie podawała olej do przez kanały do wału)