Szukałem tematu i niestety nie znalazłem.
Chcę zapytać jak przede wszystkim wygląda sprawa z panewkami korbowodowymi- mianowicie czy bez szlifowania wału, można dokupić nominał? Ewentualnie czy można dorobić panewki pod konkretny wał. Jakie koszta?
2. sprawa dotyczy koła zamachowego, mianowicie planuje ztoczyć do 20% wagi. + mocniejsza sprężyna sprzęgła. Ktoś próbował takich rzeczy?
3. Planowanie głowicy - ile? Standardowo czy więcej. Jeżeli więcej, to czy śruby głowicy nie będą za długie?
4. Głowica co po za portingiem kanałów?
5. Jak wygląda sprawa docierania pierścieni? i Samych panewek korbowodowych ? Ile km? i jak z pierwszą wymianą oleju, po ilu km?
Z grubsza tyle. Silnik E16I, ew. czy ktoś może posiada do tego silnika jakieś info na temat ustawienia wału rozrządu z wałkiem od pompy oleju, (podobno muszą być jakoś razem ustawione, żeby pompa w odpowiednim momencie podawała olej do przez kanały do wału)
Remont silnika
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Ad. 1. Daj wał do przemierzenia, jak jest dobry to kupujesz panewki nominał
2.Było o tym, samochód szybciej się wkręca, ale tylko jeśli się lekkie koło zastosuje z innymi modami odchudzającymi, samo to efekt placebo, a motor może nierówno pracować
3.Nie przeginaj, zastosuj się do kanonów max 1,5mm
4. Porting kanałów, wymiana i docieranie gniazd zaworów, wymiana uszczelniaczy
5.Ile mechaników tyle teorii, ja przy remoncie SR20DEH zastosowałem taką metodę:
po remoncie zalałem syntetyk GULFa, kręciłem bez świec ok 2minut, odpaliłem na 15 minut aby pochodził na jałowych obrotach i się nagrzał, następnie do 3000, na 10 minut i na jałowe kilka minut. Następnie przejażdżka 500-800km nie przekraczając 4000rpm, nast ępnie wymiana oleju na docelowy syntetyk i powoli zwiększałem obroty, po ok 500km na docelowym syntetyku pełna pi.......da
2.Było o tym, samochód szybciej się wkręca, ale tylko jeśli się lekkie koło zastosuje z innymi modami odchudzającymi, samo to efekt placebo, a motor może nierówno pracować
3.Nie przeginaj, zastosuj się do kanonów max 1,5mm
4. Porting kanałów, wymiana i docieranie gniazd zaworów, wymiana uszczelniaczy
5.Ile mechaników tyle teorii, ja przy remoncie SR20DEH zastosowałem taką metodę:
po remoncie zalałem syntetyk GULFa, kręciłem bez świec ok 2minut, odpaliłem na 15 minut aby pochodził na jałowych obrotach i się nagrzał, następnie do 3000, na 10 minut i na jałowe kilka minut. Następnie przejażdżka 500-800km nie przekraczając 4000rpm, nast ępnie wymiana oleju na docelowy syntetyk i powoli zwiększałem obroty, po ok 500km na docelowym syntetyku pełna pi.......da
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT