Strona 1 z 1
GA16DE
: 2014-02-15, 21:10
autor: Wierzej
Siema wiem że temat oklepany i trochę tego było aczkolwiek po robocie uszczelki pod głowicą mechanik coś zje... No i podobno ciśnienia brak w najbliższym czasie mam podjechać sprawdzić. Ale temat założyłem dlatego że chcę zrobić dupowóz w miarę się zbierający i swap nie wchodzi w rachubę mam dobrego kumpla mechanika z którym wszystko ogarniemy
Więc po 1
Powiększał ktoś już zawory w de ?
na ile można powiększyć aby głowy nie spierniczyć
po 2
dół będzie rozpinany pasuje do niego coś innego ?:D
przepustnicę od 2.0 znalazłem
kompa od 105 konnego znalazłem
no i poszukuję wałków od DSA najlepiej dwa
strojenie po robocie może w stoku lackim
co byście jeszcze dopowiedzieli bo co ja się tam znam...
- 4-2-1
-porting 73c
-wydech + stożek
- ew ma ktoś sprzęt do ustawiania zapłonu ? mieszkający w pobliżu Siedlec Łukowa zapłacę

: 2014-02-15, 21:35
autor: MacGayver
z takimi grubszymi rzeczami jeśli chodzi o GA16 to pewnie musiałbyś mieć drugą głowicę i sprawdzić na ile można szlifować alu. Z dołem raczej nic nie zrobisz. Jak się już bawisz w takie rzeczy to będziesz musiał podpiąć świnkę żeby to wszystko zdrowo dla silnika ogarnąć więc dokupowanie kompa od mocniejszej wersji nic nie pomoże. To co wypisałeś na końcu jak najbardziej na plus. Wałki od DS'a mam oba jak coś
: 2014-02-15, 21:41
autor: DubSon
Wierzej pisze:kompa od 105 konnego znalazłem
Nie potrzebnie
Wierzej pisze:no i poszukuję wałków od DSA najlepiej dwa
Tylko ssący, wydechowy jest taki sam.
Wierzej pisze:-porting 73c
Lepiej poszukać od Sentry lub Sereny GA16.
Wierzej pisze:dół będzie rozpinany pasuje do niego coś innego ?:D
Możesz zrobić stroker na 1.8 jak
sunniak1.6sr, ale on tego nie poleca.
Jak będziesz podpinał piggy-back, to przepływkę od VQ30 70mm (mam na sprzedaż) lub serię porządnie wkleić w większy średnicą dolot
PS.
Wierzej pisze:podobno ciśnienia brak
Założył nowe śruby lub (wiem, druciarstwo) obciął kawałek ze starych? Szpilki się"wyciągają" z czasem i są za długie po planowaniu głowicy.
: 2014-02-16, 02:34
autor: Wierzej
Ostatnio nawet nie chciało mi się do niego zaglądać;/
Kolek ssący tylko od 1.6 czy i od 1.8 pasuje?
mniej więcej 130 kuca by było i moje pytanie czy ori wtryski to zniosą ?
: 2014-02-16, 07:31
autor: DubSon
Wierzej, raczej nie
Jak chcesz stroić, to albo zmień na większe, albo dokup regulator ciśnienia paliwa (jak ja

) i u mnie AFR w miarę trzyma jeszcze bez strojenia
Wierzej pisze:Kolek ssący tylko od 1.6 czy i od 1.8 pasuje?
Kolektor z GA16DE NVCS czyli os Sentry lub Sereny, tylko 1.6L.
Wiadomo, z rzeźbą to podejdzie nawet od SR20, ale ja mówię o P&P

: 2014-02-16, 09:33
autor: MacGayver
tyle że już było sprawdzane że kolektor z GA16DNE pomaga ale też rujnuje. Moc rośnie ale moment spada. GA16 to nie QG18 więc kolektor ssący nie podejdzie

: 2014-02-16, 09:41
autor: DubSon
MacGayver, z wałkami z Sentry było tak samo.
Co nie zmienia faktu, że kolektor jest lepszy konstrukcyjnie.
Roztoczyć wejście na 60mm, przepustnica z SR20 60mm i ładny dolot i powinno być dobrze

I tak auto będzie strojone

: 2014-02-16, 15:29
autor: Wierzej
właśnie przepustnicę mam mieć od SR20
tylko właśnie trochę chciałbym polatać na tym
ale znając życie zaraz coś stuknie
ale skoro podbiję ciśnienie regulatorem to pewnie i przewody paliwowe do zmiany ?
: 2014-02-16, 17:23
autor: DubSon
Wierzej, raczej nie, ja nie wymienialem. Zmienilem tylko pompe paliwa na replike wallbro
Ps.
Sorry za brak 'ogonkow' - pisze z tel.