GA16DE
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
GA16DE
Siema wiem że temat oklepany i trochę tego było aczkolwiek po robocie uszczelki pod głowicą mechanik coś zje... No i podobno ciśnienia brak w najbliższym czasie mam podjechać sprawdzić. Ale temat założyłem dlatego że chcę zrobić dupowóz w miarę się zbierający i swap nie wchodzi w rachubę mam dobrego kumpla mechanika z którym wszystko ogarniemy
Więc po 1
Powiększał ktoś już zawory w de ?
na ile można powiększyć aby głowy nie spierniczyć
po 2
dół będzie rozpinany pasuje do niego coś innego ?:D
przepustnicę od 2.0 znalazłem
kompa od 105 konnego znalazłem
no i poszukuję wałków od DSA najlepiej dwa
strojenie po robocie może w stoku lackim
co byście jeszcze dopowiedzieli bo co ja się tam znam...
- 4-2-1
-porting 73c
-wydech + stożek
- ew ma ktoś sprzęt do ustawiania zapłonu ? mieszkający w pobliżu Siedlec Łukowa zapłacę
Więc po 1
Powiększał ktoś już zawory w de ?
na ile można powiększyć aby głowy nie spierniczyć
po 2
dół będzie rozpinany pasuje do niego coś innego ?:D
przepustnicę od 2.0 znalazłem
kompa od 105 konnego znalazłem
no i poszukuję wałków od DSA najlepiej dwa
strojenie po robocie może w stoku lackim
co byście jeszcze dopowiedzieli bo co ja się tam znam...
- 4-2-1
-porting 73c
-wydech + stożek
- ew ma ktoś sprzęt do ustawiania zapłonu ? mieszkający w pobliżu Siedlec Łukowa zapłacę
z takimi grubszymi rzeczami jeśli chodzi o GA16 to pewnie musiałbyś mieć drugą głowicę i sprawdzić na ile można szlifować alu. Z dołem raczej nic nie zrobisz. Jak się już bawisz w takie rzeczy to będziesz musiał podpiąć świnkę żeby to wszystko zdrowo dla silnika ogarnąć więc dokupowanie kompa od mocniejszej wersji nic nie pomoże. To co wypisałeś na końcu jak najbardziej na plus. Wałki od DS'a mam oba jak coś
Nie potrzebnieWierzej pisze:kompa od 105 konnego znalazłem
Tylko ssący, wydechowy jest taki sam.Wierzej pisze:no i poszukuję wałków od DSA najlepiej dwa
Lepiej poszukać od Sentry lub Sereny GA16.Wierzej pisze:-porting 73c
Możesz zrobić stroker na 1.8 jak sunniak1.6sr, ale on tego nie poleca.Wierzej pisze:dół będzie rozpinany pasuje do niego coś innego ?:D
Jak będziesz podpinał piggy-back, to przepływkę od VQ30 70mm (mam na sprzedaż) lub serię porządnie wkleić w większy średnicą dolot
PS.
Założył nowe śruby lub (wiem, druciarstwo) obciął kawałek ze starych? Szpilki się"wyciągają" z czasem i są za długie po planowaniu głowicy.Wierzej pisze:podobno ciśnienia brak
Wierzej, raczej nie
Jak chcesz stroić, to albo zmień na większe, albo dokup regulator ciśnienia paliwa (jak ja ) i u mnie AFR w miarę trzyma jeszcze bez strojenia
Wiadomo, z rzeźbą to podejdzie nawet od SR20, ale ja mówię o P&P
Jak chcesz stroić, to albo zmień na większe, albo dokup regulator ciśnienia paliwa (jak ja ) i u mnie AFR w miarę trzyma jeszcze bez strojenia
Kolektor z GA16DE NVCS czyli os Sentry lub Sereny, tylko 1.6L.Wierzej pisze:Kolek ssący tylko od 1.6 czy i od 1.8 pasuje?
Wiadomo, z rzeźbą to podejdzie nawet od SR20, ale ja mówię o P&P