Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

GA16DE

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

Wierzej
wiem o czym pisze
Posty: 66
Rejestracja: 2013-11-01, 15:12
Lokalizacja: Wierzejki

GA16DE

Post autor: Wierzej » 2014-02-15, 21:10

Siema wiem że temat oklepany i trochę tego było aczkolwiek po robocie uszczelki pod głowicą mechanik coś zje... No i podobno ciśnienia brak w najbliższym czasie mam podjechać sprawdzić. Ale temat założyłem dlatego że chcę zrobić dupowóz w miarę się zbierający i swap nie wchodzi w rachubę mam dobrego kumpla mechanika z którym wszystko ogarniemy :)
Więc po 1
Powiększał ktoś już zawory w de ?
na ile można powiększyć aby głowy nie spierniczyć
po 2
dół będzie rozpinany pasuje do niego coś innego ?:D
przepustnicę od 2.0 znalazłem
kompa od 105 konnego znalazłem
no i poszukuję wałków od DSA najlepiej dwa
strojenie po robocie może w stoku lackim
co byście jeszcze dopowiedzieli bo co ja się tam znam...
- 4-2-1
-porting 73c
-wydech + stożek
- ew ma ktoś sprzęt do ustawiania zapłonu ? mieszkający w pobliżu Siedlec Łukowa zapłacę :)

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2014-02-15, 21:35

z takimi grubszymi rzeczami jeśli chodzi o GA16 to pewnie musiałbyś mieć drugą głowicę i sprawdzić na ile można szlifować alu. Z dołem raczej nic nie zrobisz. Jak się już bawisz w takie rzeczy to będziesz musiał podpiąć świnkę żeby to wszystko zdrowo dla silnika ogarnąć więc dokupowanie kompa od mocniejszej wersji nic nie pomoże. To co wypisałeś na końcu jak najbardziej na plus. Wałki od DS'a mam oba jak coś
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2014-02-15, 21:41

Wierzej pisze:kompa od 105 konnego znalazłem
Nie potrzebnie :)
Wierzej pisze:no i poszukuję wałków od DSA najlepiej dwa
Tylko ssący, wydechowy jest taki sam.
Wierzej pisze:-porting 73c
Lepiej poszukać od Sentry lub Sereny GA16.
Wierzej pisze:dół będzie rozpinany pasuje do niego coś innego ?:D
Możesz zrobić stroker na 1.8 jak sunniak1.6sr, ale on tego nie poleca.
Jak będziesz podpinał piggy-back, to przepływkę od VQ30 70mm (mam na sprzedaż) lub serię porządnie wkleić w większy średnicą dolot ;)


PS.
Wierzej pisze:podobno ciśnienia brak
Założył nowe śruby lub (wiem, druciarstwo) obciął kawałek ze starych? Szpilki się"wyciągają" z czasem i są za długie po planowaniu głowicy.

Wierzej
wiem o czym pisze
Posty: 66
Rejestracja: 2013-11-01, 15:12
Lokalizacja: Wierzejki

Post autor: Wierzej » 2014-02-16, 02:34

Ostatnio nawet nie chciało mi się do niego zaglądać;/
Kolek ssący tylko od 1.6 czy i od 1.8 pasuje?
mniej więcej 130 kuca by było i moje pytanie czy ori wtryski to zniosą ?

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2014-02-16, 07:31

Wierzej, raczej nie :D
Jak chcesz stroić, to albo zmień na większe, albo dokup regulator ciśnienia paliwa (jak ja :P ) i u mnie AFR w miarę trzyma jeszcze bez strojenia ;)
Wierzej pisze:Kolek ssący tylko od 1.6 czy i od 1.8 pasuje?
Kolektor z GA16DE NVCS czyli os Sentry lub Sereny, tylko 1.6L.
Wiadomo, z rzeźbą to podejdzie nawet od SR20, ale ja mówię o P&P :P

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2014-02-16, 09:33

tyle że już było sprawdzane że kolektor z GA16DNE pomaga ale też rujnuje. Moc rośnie ale moment spada. GA16 to nie QG18 więc kolektor ssący nie podejdzie ;-)
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2014-02-16, 09:41

MacGayver, z wałkami z Sentry było tak samo.
Co nie zmienia faktu, że kolektor jest lepszy konstrukcyjnie.
Roztoczyć wejście na 60mm, przepustnica z SR20 60mm i ładny dolot i powinno być dobrze :)
I tak auto będzie strojone :)

Wierzej
wiem o czym pisze
Posty: 66
Rejestracja: 2013-11-01, 15:12
Lokalizacja: Wierzejki

Post autor: Wierzej » 2014-02-16, 15:29

właśnie przepustnicę mam mieć od SR20
tylko właśnie trochę chciałbym polatać na tym :)
ale znając życie zaraz coś stuknie ;)
ale skoro podbiję ciśnienie regulatorem to pewnie i przewody paliwowe do zmiany ?

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2014-02-16, 17:23

Wierzej, raczej nie, ja nie wymienialem. Zmienilem tylko pompe paliwa na replike wallbro :)


Ps.
Sorry za brak 'ogonkow' - pisze z tel.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i układ napedowy”