Strona 1 z 1
automat na manual
: 2013-12-12, 18:51
autor: MagicalFire
tak jak w temacie dużo jest z tym roboty na co zwrócić uwagę

: 2013-12-12, 19:07
autor: George
: 2013-12-12, 19:13
autor: MagicalFire
oki

chodzi o to ze mam dwa auta primerę gt i zwykła
bez rejestracji chce przełożyć wszystko z gt
czyli
Kod: Zaznacz cały
-skrzynia gt
-linka sprzęgła
-półosie pasują od automatu,
-rozrusznik
-koło zamochowe
-kompletne sprzęgło
-drążki od biegów
-pedały hamulca i sprzęgła
-poduszka skrzyni wraz z uchwytem (trzeba wspawać nowy uchwyt)
czy w moim przypadku coś jeszcze

: 2013-12-12, 19:19
autor: George
a czym się różni Primera Gt od zwykłej Gt?

: 2013-12-12, 19:21
autor: MagicalFire
sory zle napisałem mam GT 150KM i wersje nie gt z 116KM i automatyczna skrzynią biegów
: 2013-12-12, 19:23
autor: George
Ok teraz już rozumiem. Zwykła jest automatem.
Myślę, że to wszytko. Tak jak napisał przemek w moim temacie potrzeba jeszcze trochę zabawy z elektryką.
: 2013-12-12, 19:25
autor: MagicalFire
no tak bo wydaje mi się ze cała elektrykę trzeba by było podmieniać
: 2013-12-12, 19:34
autor: George
Oczywiście chcąc moc z Gt (bez zmiany wałków) najlepiej przełożyć wszystko. Mam rozumieć, że w automacie jest zdrowa/zdrowsza buda?
: 2013-12-12, 19:47
autor: MagicalFire
tak
jest tez gaz
: 2013-12-12, 21:15
autor: Ryba
Przekładaj wszystko.
Otwory i mocowanie na poduszki wszystko jest. Za granicą robią na odwrót
U mnie w temacie na początku masz zdjęcia jak wygląda cała wiązka, jest trochę roboty.
: 2013-12-12, 21:27
autor: MagicalFire
Ryba pisze: Za granicą robią na odwrót

jasniej prosze

: 2013-12-12, 21:45
autor: vixo
Biegów nie umieją zminiać i automaty wsadzają

: 2013-12-12, 22:29
autor: MagicalFire
to jeszcze moze zarobie

: 2013-12-12, 23:12
autor: janusz
W zasadzie, jakbyś przekładał wiązkę silnika całą, to myślę, że obyłoby się prucia wiązki. Robisz przekładkę - podmieniasz kompa i jazda.
U mnie w P10 z MT były chyba kostki i wyprowadzenia pod AT.
: 2013-12-12, 23:37
autor: MagicalFire
janusz pisze:W zasadzie, jakbyś przekładał wiązkę silnika całą,
no to by było najlepsze
ale i tak bym musiał ingerować w przewody w kabinie
: 2013-12-12, 23:39
autor: janusz
Niekoniecznie, ponieważ z tego co mi się kołacze po głowie to masz kostkę, która łączy przewody wiązki silnika z tym co jest w kabinie. Musiałbym jakiś schemat znaleźć i sobie przypomnieć jak to szło.
: 2013-12-12, 23:46
autor: MagicalFire
a co np z zegarem od ciśnienia oleju

: 2013-12-12, 23:51
autor: janusz
Nie jestem pewien czy przewody nie są już pociągnięte. P10 miała pociągniętą wiązkę pod różne dziwne rzeczy. Trzeba porównać przewody w kostkach
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
: 2013-12-13, 00:11
autor: MagicalFire
o to by było super

: 2013-12-13, 07:18
autor: Ryba
Kombinacje alpejskie.
Jeśli masz dwie fury to rób przekładkę i tyle. Fakt można połączyć wiązkę - ta kostka o której mówi janusz jest tam gdzie są bezpieczniki. Jest ona skręcana na klucz 10.
Nie jestem w stanie powiedzieć co będzie gdy połączysz dwie "różne" instalacje. Tym samym, żę jedna instalacja jest pod automat a druga pod manual.
Według mnie nie baw się i nie kombinuj tylko przekładaj całość tak ja to robiłem tyle że z 1,6 na 2.0
Przynajmniej nauczysz się jak to wszystko wygląda.
: 2013-12-13, 07:22
autor: vixo
Przerzucaj wszystko i będzie P&P

: 2013-12-13, 08:18
autor: MagicalFire
i chyba tak zrobię