Modzenie GA14DS - czy jests sens?
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Modzenie GA14DS - czy jests sens?
Witam.
Posiadam n14 z silnikiem GA14DS. Moc około 75KM.
Czy jest jakiś sens modzenia tego silnika?
Jeśli tak, to czy są tu na forum jakieś wskazówki, instrukcje (nie mogę nic znaleźć).
Przyznam, że z mocy koło 100 - 110 KM byłbym bardzo zadowolony.
Swap na sr20 jest dla mnie zbyt kosztowny.
Posiadam n14 z silnikiem GA14DS. Moc około 75KM.
Czy jest jakiś sens modzenia tego silnika?
Jeśli tak, to czy są tu na forum jakieś wskazówki, instrukcje (nie mogę nic znaleźć).
Przyznam, że z mocy koło 100 - 110 KM byłbym bardzo zadowolony.
Swap na sr20 jest dla mnie zbyt kosztowny.
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
110km z 1.4 raczej nie osiagniesz. ja u siebie w 16Ds po kilku modach uzyskałm 108km. w ds zmiany jakie mozesz zrobic to wydech po calosci, wystrugac lepszy dolot, przyspieszyc zaplon. potem w gre wchodzi tylko i wylacznie zmiana gaznia- operacja droga i z tego co wiem nikt w polsce czegos takiego nigdy nie robil. niestety gaznik nie jest az tak mocno rozwojowy jak silnik wtryskowy. pozdr
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
ForesteR, sama wymiana wydechu na przelot + dolot ..dała ok 90 kuca .. z tym, że niestety trza przyblokować nieco wydech aby uzyskać trochę więcej momentu. Idealne rozwiązanie to 4-2-1 i dobry tłumik po drodze.
Gaźniki nie są "nierozwojowe" .. zastosowanie dwóch podwójnych gaźników lub "moto gaźników" dałoby podejrzewam więcej niż 110km ..przy 1,4 . ale spalanie odpowiednio by wzrosło i modyfikacje po drodze to już mocna "rzeźba"
Generalnie zadbaj na sam początek o cały układ zapłonowy (kable, świece itp), zrób dolot i potem wydech . Szału strasznego nie będzie, ale elastyczność nieco się poprawi.
Gaźniki nie są "nierozwojowe" .. zastosowanie dwóch podwójnych gaźników lub "moto gaźników" dałoby podejrzewam więcej niż 110km ..przy 1,4 . ale spalanie odpowiednio by wzrosło i modyfikacje po drodze to już mocna "rzeźba"
Generalnie zadbaj na sam początek o cały układ zapłonowy (kable, świece itp), zrób dolot i potem wydech . Szału strasznego nie będzie, ale elastyczność nieco się poprawi.
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
i szukaj takiego bez sondy lambda.. prostszy gaźnik = mniej "pierniczenia"
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"