Strona 1 z 7

Przełożenie główne do skrzyni p11gt

: 2013-09-29, 08:44
autor: czajnik
W związku, że od jakiegoś czasu nie potrafię się dowiedzieć, dlatego zakładam nowy temat.

Podobno w skrzyni z P11 GT jest przełożenie 4.437. Gdzies wyczytałem, że 4.375 i już po prostu nie wiem, które info jest prawidłowe. Czy może występowały dwa.

Może mi ktoś konkretnie odpowiedzieć na to pytanie? Aaa no i chętnie kupie coś takiego :)

: 2013-09-29, 09:20
autor: bombel
http://p11servicemanual.webs.com/

http://www.freewebs.com/p11servicemanua ... nsaxel.pdf

Wychodzi, że jest 4.176

W p11.144 jest 4.1765

4.4375 jest w QG16DE

: 2013-09-29, 09:34
autor: czajnik
viewtopic.php?t=12140

jak te info ma sie do tego opisu?

skoro 4,4375 jest w ga16 to nie ma szans wrzucić tego do skrzyni z sr20.
http://forum.nissanklub.pl/index.php/to ... ry/page-12

a tu jest info o tym przełozeniu i skad wzięło sie to zamieszanie. Kolega Coobcio podaje info myslałem że sprawdzone ale chyba jednak nie do końca :P

: 2013-09-29, 09:43
autor: bombel
czajnik pisze:skoro 4,4375 jest w ga16 t
Nie myl QG16 z GA16. W QG16 też jest skrzynia RS5F70A, ale w innej obudowie i o innych przełożeniach

[ Dodano: 2013-09-29, 10:53 ]
Sorry. Faktycznie Kuba ma rację. Doczytałem, że P11 ze zwykłym 2,0 ma 4.1375 a GT ma 4.375

Obrazek

: 2013-09-29, 09:54
autor: czajnik
nie no czywiście niedopatrzenie mysałem o QG napisałem GA:)

ale niezależnie od tego chyba jednak nie pasuje to przełozenie do skrzyni z SR20 i kolejna sprawa p11 z silnikiem QG 16 to raczej nie wersja p11GT:))))

: 2013-12-19, 17:46
autor: killer2000
wygrzebane w necie przełożenie z qg18 do skrzyni z p11.144

[ Dodano: 2013-12-19, 17:46 ]
y said: ↑
Could anyone elaborate on the P11 gearbox conversion ? links, tips whatever. I would like to know exactly what is involved in doing the conversion, and approximately how much it costs, thanks again for all your help guys - brilliant.
Piece of piss bud...

http://www.sr20forum.com/driveline-...1 ... 4-p10.html

Pretty much everything is there that you need to know.

If you are still stuck, then give me a shout.

What people on here don't realise is that the QG18DE from the N16 Almera gear stacks fit into the P11-144 gearbox, giving the following ratios...

1st - 3.333
2nd - 1.955
3rd - 1.286
4th - 0.926
5th - 0.733

Final Drive - 4.437

That's about as close as you can get to the VZR gearbox, without actually having to source one.

Please note that the stacks must be from an early QG18DE N16 and not from a QG18DE powered P11-144

: 2014-01-12, 16:41
autor: hayboss
Ok, teraz moje pytanie. Jaka skrzynia byłaby najlepsza do vvl w n15 gti? Wiem, że ta ze szperą, ale nigdzie nie mogę jej znaleźć ;/ Czy idzie położyć bebechy z tej QG18DE do mojej skrzyni? W hondzie to było jak klocki lego. Miałem skrzynie złożoną z 3 różnych. Czy w nissanie nie da się też czegoś takiego ogarnąć?

Potrzebuje manuali do nissanowskich skrzyń. Zastanawiam się też nad skrzyniami z micry.

: 2014-01-12, 16:54
autor: Limon
Nic do niczego nie pasuje. Najlepiej szukaj z p11 gt

: 2014-01-12, 17:21
autor: hayboss
masz moze gdzieś jakie tam są przełożenia ?

Nie cytujemy ostatniego postu w temacie!

: 2014-01-12, 18:24
autor: bonzo
hayboss, info masz na początku wątku

: 2014-01-12, 21:01
autor: hayboss
Tak, ale mi chodzi o poszczególne biegi w skrzyniach pasujących do sr20. Mam już skrzynie z gti almy gti tą co siedzi u mnie. Mam skrzynie z primery STW uszkodzona, ale na dawce się nadaje.

: 2014-01-12, 21:21
autor: killer2000
angole pakują skrzynie z primerki p11.144 twierdza ze jest naj naj

: 2014-01-12, 22:28
autor: Ad@mus
z tego jak jezdze qg18de i jechalem sri 131ps to stwierdzam ze nissan wziol sie za baaaardzo dlugie skrzynie, wiec jedynie skracanie skrzyni do minjimum da najlepsze efekty, w vvlu tez

p11.144 nie ma krotkich skrzyni wiec nie wiem czemu angole twierdza ze jest naj naj, pewno przez hydro sprzeglo, leniwce jedne wyciskac nie lubia.

ja jak bym mial siano to dawal bym z vzr'a

: 2014-01-12, 22:43
autor: hayboss
ma ktoś namiar na skrzynie z vzr bo w lutym bedzie kasa ale nie moge jej znaleźć

: 2014-01-13, 00:41
autor: yapko
Hydrauliczny wysprzęglik w skrzyniach w p11.144 da się bardzo szybko przerobić na mechaniczny :)
W temacie skrzyń i napędu moim guru jest onyx. On wie 5 razy więcej niż ja vel transmission killer

Do czego ma być ta skrzynia? Miasto, kjs'y, rolka, kreska?

: 2014-01-13, 08:27
autor: hayboss
Głownie miasto i kreska 1/4 i 1/8 mili, do tego jak to bywa wieczorami jakieś bmw poganiać. Niech wiedzą gdzie ich miejsce ;) Sprawnościówki bardzo rzadko, bo nie mam gdzie jeździć.

: 2014-01-13, 08:34
autor: Boro1989
Ja w moim VE mam skrzynie od P11 GT i moim zdaniem jest idealna, dobra na trasy i krótka na wyścigi :) . Przy ostrym gazie w ogóle nie spada z VVLa :) A o to chyba chodzi :)

: 2014-01-13, 11:20
autor: SPOKOjny
P11 GT a P11 GT to też różnica, trzeba trafić na tą zajefajną ;-)

: 2014-01-20, 11:07
autor: killer2000
co tu za machery idą
a co do skrzyni hayboss to do tego co potrzebujesz czyli miasto plus kille to ta z vzr jest idealna

: 2014-01-20, 11:09
autor: Ryba
Była awaria forum, backup zrobili do 18.01

: 2014-01-20, 11:30
autor: zuh
Szkoda, no ale trudno, zapytam jeszcze raz.
Zna ktoś może przełożenia poszczególnych biegów w różnych skrzyniach do SR20.
Może udałoby się zrobić jakąś hybryde. 1,2,3 bieg z jak najkrótsze, a 4 i 5 jak najdłuższe. Wtedy przyspieszenie byłoby ok, a i w trasie nie byłoby tragedii.

: 2014-01-20, 21:03
autor: hayboss
Widzę, że wywaliło część naszej rozmowy, znalazłem coś takiego

http://www.trinituner.com/v3/forums/vie ... 5&start=30

[ Dodano: 2014-01-20, 21:06 ]
killer2000 pisze:co tu za machery idą
a co do skrzyni hayboss to do tego co potrzebujesz czyli miasto plus kille to ta z vzr jest idealna
Masz namiary na taką skrzynie? Do końca miesiąca będę miał kasę, więc chcę być gotowy. Półosie trzeba dorabiać do niej żeby w n15 wsadzić?

: 2014-01-20, 21:13
autor: bombel
zuh, na 1 stronie masz

: 2014-01-20, 21:20
autor: zuh
Moja wina, nie doczytałem, juz się poprawiam.

[ Dodano: 2014-01-20, 21:32 ]
Były chyba dwie strony teraz jest jedna ;/ No ale na początku wątku napisane jest o głównych przełożeniach i o biegach z QG18. Chodzi mi o SR20 żeby skleić do kupy 4 i 5 z najdłuższe i 1,2,3 najkrótsze.

: 2014-01-20, 21:38
autor: killer2000
teoretycznie krótka półoś z vzr jest potrzebna z przegubem wew. półoś długa z gti podejdzie ,potrzebuje małej rzeźby a co do skrzyni to właśnie 2 do mnie jadą plus bonus :mrgreen: ale już posprzedawane niestety :lol:

: 2014-01-20, 21:52
autor: hayboss
No dobra, skoro nie ma szans na skrzynie z vzr, a potrzebuje czegoś krótkiego to jaką wsadzić? Chyba, że jesteś w stanie ogarnąć mi skrzynie do początku marca :D (jak to wygląda cenowo?)

: 2014-01-20, 22:12
autor: killer2000
chyba nie mogę Ci skrzyni załatwić bo wtedy nie będe najszybszy :mrgreen:

: 2014-01-21, 06:50
autor: bombel
A i wczoraj znalazłem ze w W10 jest traka sama skrzynia jak w P11GT

: 2014-01-21, 07:41
autor: hayboss
killer2000 pisze:chyba nie mogę Ci skrzyni załatwić bo wtedy nie będe najszybszy :mrgreen:
I tak nie będziesz :D Zobaczymy na zlocie.

: 2014-01-21, 14:34
autor: Arias
bombel pisze:A i wczoraj znalazłem ze w W10 jest traka sama skrzynia jak w P11GT
A możesz to jakoś potwierdzić, bo nie powiem byłoby to nie lada ułatwienie dla szukających