Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

tloki od qg18 do ga16??

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
Wini217
stały bywalec
Posty: 94
Rejestracja: 2012-07-20, 21:35
Lokalizacja: Bydgoszcz/Nekla

tloki od qg18 do ga16??

Post autor: Wini217 » 2013-07-28, 11:29

jak w temacie przerabial ktos taki temat z forumowiczow?
jesli tak prosil bym o wskazowki i jakies rady co do tego moda
100NX ga16ds>>>>sr20deh

viewtopic.php?t=14028
zrobione nie kupione

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2013-07-28, 11:33


Awatar użytkownika
Wini217
stały bywalec
Posty: 94
Rejestracja: 2012-07-20, 21:35
Lokalizacja: Bydgoszcz/Nekla

Post autor: Wini217 » 2013-07-28, 11:55

mam silnik ga16 i chcial bym sie troche w nim pobawic;D
100NX ga16ds>>>>sr20deh

viewtopic.php?t=14028
zrobione nie kupione

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2013-07-28, 11:58

Z własnego doświadczenia wiem, że lekkie mody to spoko, ale jak masz ładować hajsy, to od razu SR20 wsadź ;)

Awatar użytkownika
scubzik
fanatyk nissana
Posty: 3435
Rejestracja: 2009-12-09, 22:56
Lokalizacja: TrzyKorony

Post autor: scubzik » 2013-07-28, 14:27

Bolączką takiego rozwiązania jest masakryczne przewężenie przestrzeni między cylindrami i o ile blok da radę o tyle pierścienie na uszczelce głowicy zachodzą na siebie.
Niestety to mocno ryzykowny mod .. ale podejrzewam, że przy "laboratoryjnych" warunkach da radę zrobić w miarę stabilny setup.. Faktycznie Sunniak mocno się przejechał na takim modzie, ale auto podawało nieziemsko (jak jeszcze wsio działało)
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"

czajnik

Post autor: czajnik » 2013-07-29, 09:10

to baw się ale zostań przy pojemności 1.6.
oprócz projektu mojego nissana robię też Skodę Felicje 1.6 i nie idę w wiekszą pojemność.

może staniesz do rywalizacji Skoda 1.6 8 zaworowa kontra GA 16, 16zaworowe???

Awatar użytkownika
Wini217
stały bywalec
Posty: 94
Rejestracja: 2012-07-20, 21:35
Lokalizacja: Bydgoszcz/Nekla

Post autor: Wini217 » 2013-07-30, 21:43

chyba mniee przekonaliscie zebym zostal przy ga16
100NX ga16ds>>>>sr20deh

viewtopic.php?t=14028
zrobione nie kupione

Awatar użytkownika
sunniak1.6sr
fanatyk nissana
Posty: 820
Rejestracja: 2009-12-07, 23:02
Lokalizacja: Miasto Łódź

Post autor: sunniak1.6sr » 2013-07-31, 16:08

scubzik pisze: i o ile blok da radę o tyle pierścienie na uszczelce głowicy zachodzą na siebie.
Scubziku źle napisałeś, nie pierścienie zachodzą na siebie, bo to akurat nie jest problemem przy dorabianiu uszczelki. Prawdziwy problem to jak pisałem u siebie w temacie po rozwierceniu cylindrów ścianka pozostała na tyle cienka że za pierwszym razem całe tuleje się powybrzuszały, a za drugim po prostu pękła tuleja na pierwszym cylindrze .
Ale frajdę z jazdy miałem :), tylko szkoda że tak krótko :(

Awatar użytkownika
scubzik
fanatyk nissana
Posty: 3435
Rejestracja: 2009-12-09, 22:56
Lokalizacja: TrzyKorony

Post autor: scubzik » 2013-07-31, 21:12

A no to skłamałem niechcący;-)
Ale te ringi na uszczelce też słabo wyglądały.
A jakby zwiększyć pojemność przez wydłużenie skoku tłoka? Tylko skąd wziąć krótszy korbowód ?
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2013-07-31, 22:59

Są firmy w PL które dorabiają wszystko... korby to nie jest dla nich problem ;)

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2013-07-31, 23:02

Tylko krótszym korbowodem po pierwsze zmniejszysz CR (czyli i moc) a po drugie trzeba by pewnie tłok przerabiać coby o przeciwwage wału nie uderzył...do tego całość od nowa wyważyć...
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2013-07-31, 23:15

czyli jednym słowem $$$$.

czajnik

Post autor: czajnik » 2013-07-31, 23:41

panowie krótszą korbę to fakt. ale zapomnieliście chyba o wykorbieniu wału musi być wiekszy skok do krótszej korby. a wykonanie wału na zamówienie to już chyba i wartość samochodu razem z garażem by przekroczyło:)))

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2013-08-01, 01:43

hehe słuszna uwaga ;p

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i układ napedowy”