Strona 1 z 1

SR20 Roller Rocker

: 2013-07-25, 21:59
autor: Arias
Temat - szybkie pytanie i do zamknięcia



Czy popularny w USA SR20 Roller Rocker to nic innego jak SR20DEH ??

Pytam, bo u nas się jedzie po DEH'u, że lepszy DE itd, itp, a w USA to swapują tylko, z tego co doczytałem są JDM i USDM, DEH z P11 i N15 podbija pod JDM Roller Rocker :]

: 2013-07-25, 22:14
autor: bombel
P10 i sunny maja walki na slizgach a p11 i almery gti na rolkach czyli rocker roller

: 2013-07-26, 08:50
autor: czajnik
Arias przecież jak byłeś to mówiłem Ci że mam głowicę z DE zrobioną na rolki bo w DE przycierają się Y i krzywki.

pisałem tutaj już nie raz że głowicaz DE z z wejściem dolotu pod skosem jest najlepsza do obróbki boposiada najwiecej mięsa. mozna zrobić kanały nwaet wieksze niż w VE. poświęciłem jedna głowice i zrobiłem przekroje. dodatkowo stosujęc y z rolką zyskujesz to że nawet kiepskiej twardości wałki bedą działać. Swego czasu wszyscy jechali na twardość wałków od Swiątka że sie zjeżdzaja itd. ja przerobiłem sobie głowke na rolki i wałki śmigały super. Sprzedałem je pózniej razem z rolkami jak kupiłem Cat Camsa i chyba do tej pory zapierdzielaja u kogoś:)

[ Dodano: 2013-07-26, 09:56 ]
po dehu się jedzie dlatego że z jednej strony plusem są rolki ale minucem małe kanały i do tego mało miesa aby cos z tym zrobić.
jak z każdego silnika wyciagniesz te plusy i poskładasz w jednym to musi zapierdal...


VE jest takim kompromisem na drogę gdzie dla kogoś kto nie chce grzebać sa niezłe osiągi.
Ale w DE drzemie najwiekszy potencjał. A nie od dziś wiadomo że najwiekszy potencjał silnika to głowica.

: 2013-07-26, 09:02
autor: Boro1989
VE jest fajne ale szczerze ? gdybym miał teraz wybór , remont DE + T czy VE to władował bym się w remont DE i T :D ale to taki delikatny off :P

: 2013-07-26, 09:31
autor: Arias
czajnik, bez urazy, Ty właśnie masz zwykle odmienne zdanie, co mnie cieszy bo często bardziej się pokrywa z tym co można znaleźć na zagranicznych forach, gdzie piszą ludzie, których nie blokuje tak masakrycznie każda złotówka i robią na prawdę duże projekty, ja tylko tak jak teraz Twoje słowa podpieram faktami z odległego kontynentu :P

A pytanie w sumie wyszło bo sobie strzelę naklejkę "SR20 Roller Rocker Inside" :P

Zaś co do obróbki głowicy DE przy pomocy części z mojego DEH, słuchałem Cię uważnie i poważnie o tym myślę, ale na pewno nie teraz. Na ten moment fundusz wyczerpałem, muszę poskładać samochód na tym co mam i tak będzie ciekawiej za sprawą paru mniej bądź bardziej istotnych modów. Z VE się wyleczyłem, kiedyś albo wpadnie suszarka, albo będzie mocne N/A i tu jest opcja z VQ :] Ale to wszystko kiedyś....chyba, że do tego czasu kupie drugie auto a GT zostanie daily car :]

Dziękuję za odpowiedzi :)

: 2013-07-26, 09:43
autor: wod2u
Jak grzebaliście po jamerykańskich forach to rozumiem, że znaleźliście ten opis:
http://www.sr20forum.com/technical-info ... hread.html

: 2013-07-26, 09:47
autor: Arias
No na przykład, na g20.net też jest co nieco na ten temat. Podoba mi się nazwa :) Roller Rocker :] Zamiast co masz pod maską ? SR20DEH bleee ---> SR20 Roller Rocker Power !! ]:->

: 2013-07-26, 19:14
autor: czajnik
szczerze mówiąc ja nie grzebie po zagranicznych forach dochodzę do wszystkiego sam.może dlatego tyle to trwa:) aczkolwiek fajnie że że ide dobrym tokiem:)))) to jest motywujące i daje satysfakcję:)

: 2013-07-26, 19:37
autor: Boro1989
Czajnik pytanko mam jak tam twoje DE ? ciekawi mnie strasznie ono ile wypluło mocy :> sorry za offa :)

: 2013-07-26, 19:39
autor: czajnik
nie odpaliłem jeszcze. robie body. ale idzie to jak krew z nosa bo mam w ch... innej roboty

: 2013-07-26, 20:13
autor: Boro1989
ciekawi mnie mega kiedy w końcu bestię odpalisz :) , dawaj jakiś up w temacie :)

: 2013-07-27, 09:29
autor: czajnik
skoro stoję z robotą to comam nakręcać sztucznie temat. bedzie progres to będzie up w temacie:)