Zmiana wałków do SR20DE
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Zmiana wałków do SR20DE
Mam na stanie lekko zdekompletowany silnik SR20DET 78E (Bluebird U13 SSS Attesa) - konkretnie głowicę z wałkami o wysokości krzywek 10,5mm. Czy takie wałki będą miały sens i czy będą pasować do głowicy 53C (100NX GTI)?
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Kurcze jak mierzyłeś tą wysokość krzywek że aż tyle CI wyszło 
Dźwigienka zaworowa tzn. "igrek" ma przelicznik 1,59 czyli po przeliczeniu wychodzi że wznios zaworu wynosi 16,7mm - dla porownania 300konny silnik z Primery startującej w BTCC ma wznios na poziomie 13,6mm
Wysokość krzywki się mierzy po przez odjęcie zmeirzonego najwyższego miejsca na krzywce do jej najwęższego owa różnica to jest wysokość krzywki
Zmierz i daj znać

Dźwigienka zaworowa tzn. "igrek" ma przelicznik 1,59 czyli po przeliczeniu wychodzi że wznios zaworu wynosi 16,7mm - dla porownania 300konny silnik z Primery startującej w BTCC ma wznios na poziomie 13,6mm

Wysokość krzywki się mierzy po przez odjęcie zmeirzonego najwyższego miejsca na krzywce do jej najwęższego owa różnica to jest wysokość krzywki

Zmierz i daj znać

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM