Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Swap na CA18DET w primera p10 możliwe?

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

adam0735

Swap na CA18DET w primera p10 możliwe?

Post autor: adam0735 » 2010-02-02, 12:55

Czy da rade wykonać swap w primera p10 na CA18DET (sinik z nissana s13),podobny swap tylko że do nissana sunny N13 już ktoś chyba wykonał.

Awatar użytkownika
Quattro
fanatyk nissana
Posty: 446
Rejestracja: 2009-12-09, 12:26
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Quattro » 2010-02-02, 13:30

Wszystko się da - pytanie tylko po co?

Seria CA występowała w Nissanach GTI serii N13 i B12 seryjnie - więc baza była. W przypadku Primer sens ma pójście w serię SR.

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-02-02, 13:36

Racja. SR20 rządzi..

Ale koledze chyba chodzi bardziej o to Turbo które jest tam w serii

Awatar użytkownika
Quattro
fanatyk nissana
Posty: 446
Rejestracja: 2009-12-09, 12:26
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Quattro » 2010-02-02, 13:50

Ale Sunny nie miały turbo, tam było CA16DE i CA18DE - tam też było to dokładane +T. Najlepiej uturbić SR20DE w tym momencie :)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-02-02, 14:33

Quattro pisze:tam też było to dokładane +T.
Nie było. Silniki CA18DET pasują pod tamtą skrzynię.

Co do Primery to tu juz SR20DET nie wejdzie, b o nie dobierze sie skrzyni (no chyba ze SR20DET z Sunnego GTIR).

Jaki jest silnik w tym P10 to cos podpowiemy :)

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2010-02-02, 16:42

bombel pisze:(no chyba ze SR20DET z Sunnego GTIR).
a jest taki na alledrogo
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

Awatar użytkownika
DiLGT
fanatyk nissana
Posty: 670
Rejestracja: 2009-12-09, 20:14
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: DiLGT » 2010-02-02, 17:43

Inne sa mocowanie silnika przeciez, pozniej dochodzi kwestia skrzyni i wydechu ktory trzeba by robic od podstaw. Tak jak pisza poprzednicy, gra niewarta świeczki bo otrzymujesz tylko turbo w silniku a reszte trzeba rzeźbić.

Awatar użytkownika
Quattro
fanatyk nissana
Posty: 446
Rejestracja: 2009-12-09, 12:26
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Quattro » 2010-02-02, 21:23

bombel pisze:
Quattro pisze:tam też było to dokładane +T.
Nie było. Silniki CA18DET pasują pod tamtą skrzynię.
Chodziło mi o to, że fabrycznie nie wychodziły Nissany B12 i N13 z CA18DET.

Zaś co do SR20DET - w sobotę złożyliśmy blok 78E (Bluebird SSS U13, SR20DET, 210PS), ze skrzynią ze 100NX GTI i wsadziliśmy do tego grafitowego Y10 GTI jako SR20DE, więc znowu nie rozumiem, o co chodzi z brakiem pasowania.

Awatar użytkownika
alib1984
wiem o czym pisze
Posty: 78
Rejestracja: 2009-12-09, 14:43
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: alib1984 » 2010-02-02, 23:52

bombel pisze:
Co do Primery to tu juz SR20DET nie wejdzie, b o nie dobierze sie skrzyni (no chyba ze SR20DET z Sunnego GTIR).

GTIR ciągnie na 4 łapy, jak chciałbyś to w P10 zrobić?

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-02-03, 07:00

Quattro pisze:Zaś co do SR20DET - w sobotę złożyliśmy blok 78E (Bluebird SSS U13, SR20DET, 210PS)
Ale bluebird jest FWD a 200sx RWD :)
alib1984 pisze:GTIR ciągnie na 4 łapy, jak chciałbyś to w P10 zrobić?
Tak jak juz w kilku projektach. To nie silnik rozklada naped na kola tylko skrzynia, więc mozna na skrzyni normalnej działać

Awatar użytkownika
Quattro
fanatyk nissana
Posty: 446
Rejestracja: 2009-12-09, 12:26
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Quattro » 2010-02-03, 08:38

bombel pisze:
Quattro pisze:Zaś co do SR20DET - w sobotę złożyliśmy blok 78E (Bluebird SSS U13, SR20DET, 210PS)
Ale bluebird jest FWD a 200sx RWD :)
Były również U13 SSS ATTESA LTD

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i układ napedowy”