Wał korbowy
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Wał korbowy
Hej
Mam pytanie, bo nigdy nie jestem w 100 % pewny.
Czy wał z P10 i P11 silnik 2.0 jest taki sam
Z góry dzięki za podpowiedź
Mam pytanie, bo nigdy nie jestem w 100 % pewny.
Czy wał z P10 i P11 silnik 2.0 jest taki sam
Z góry dzięki za podpowiedź
P11: http://nissan4u.com/parts/info/122002J200/
P10: http://nissan4u.com/parts/info/1220060J00/
Wygląda na to, że ten z P11 jest 3 kg lżejszy
P10: http://nissan4u.com/parts/info/1220060J00/
Wygląda na to, że ten z P11 jest 3 kg lżejszy
- Tomek g35c
- fanatyk nissana
- Posty: 806
- Rejestracja: 2012-04-25, 21:38
- Lokalizacja: Płock / Warszawa
Czy na pewno wszystkoRyba pisze:Faktycznie bomblu.
Dzięki tobie i czajnikowi już wszystko wiem
Różnią się przeciwwagami P11 ma 4 a P 10 8
Taki żarcik...
Ostatnio zmieniony 2013-06-11, 17:45 przez Tomek g35c, łącznie zmieniany 1 raz.
...Biała Strzała ^ VQ35DE po drodze mknie...kto dogoni mnie? pewnie już nikt bo sprzedany ...
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a
Witam pomysł dobry własnie tak złożyłem swój silnik do sunnego
wał z p11 zamach od n14 który jest lżejszy od tego z p11.
Tłoki i sfożnie również są lżejsze i posiadają cieńsze pierścienie.
Po tym i paru innych modach autko fajnie zaczęło się wkręcać
wał z p11 zamach od n14 który jest lżejszy od tego z p11.
Tłoki i sfożnie również są lżejsze i posiadają cieńsze pierścienie.
Po tym i paru innych modach autko fajnie zaczęło się wkręcać
Ostatnio zmieniony 2013-07-01, 21:35 przez adam_N14, łącznie zmieniany 1 raz.
można jeszcze dodatkowo odchudzić wał na przeciwwagach. zdjęcia macie w temacie o moim N14.
niestety do turbinowych SR20 nie było wałów na 4 przeciwwagi no chyba że SR20VET ale takiego nie rozbierałem jeszcze wiec trudno mi powiedzieć cotam wsadzili
[ Dodano: 2013-07-04, 08:16 ]
lżejszy wał= lepsze wkrecanie silnika ale iw trakcie odpuszczenia gazu szuybsze wytracanie prędkości obrotowej. jesli dodamy do tegolekkie koło to sa niestety tego minusy silnik staje sie mniej elastyczny.
niestety do turbinowych SR20 nie było wałów na 4 przeciwwagi no chyba że SR20VET ale takiego nie rozbierałem jeszcze wiec trudno mi powiedzieć cotam wsadzili
[ Dodano: 2013-07-04, 08:16 ]
o jakich oporachmówisz? bo jesli o tarciu to na pewno nie bo czopy walow sa takie same. bardziej chyba chodziło Ci o masy wirujące.bombel pisze:Lżejszy wał = mniejsze opory?
lżejszy wał= lepsze wkrecanie silnika ale iw trakcie odpuszczenia gazu szuybsze wytracanie prędkości obrotowej. jesli dodamy do tegolekkie koło to sa niestety tego minusy silnik staje sie mniej elastyczny.
Fakt że jednorazowo robiłem u siebie jeszcze planowanie głowy o1.5mm,
powiększone kanały w głowicy i przestawione oba wałki
ale u mnie silnik zrobił się bardziej elastyczny
przy 2 tyś. było prawie 180nm a max wychodził ok 4.900rpm.
Co do wkręcania faktycznie trzeba szybko biegi bić żeby utrzymać na obrotach
Wiadomo Szybciej się wkręca i szybciej wytraca...
Reakcja na gaz jest bardziej nerwowa ale jak by się uparł
da się jechać jak dieslem
powiększone kanały w głowicy i przestawione oba wałki
ale u mnie silnik zrobił się bardziej elastyczny
przy 2 tyś. było prawie 180nm a max wychodził ok 4.900rpm.
Co do wkręcania faktycznie trzeba szybko biegi bić żeby utrzymać na obrotach
Wiadomo Szybciej się wkręca i szybciej wytraca...
Reakcja na gaz jest bardziej nerwowa ale jak by się uparł
da się jechać jak dieslem
-P11 GT / TopSport
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest /
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest /
w p11 wał jest taki sam w każdym SR20 dokładniej czy w SR20DEH jest taki sam jak w SR20DE pytam bo padły mi panewki i chętniej bym oem wał kupił i panewy do tego niż szlif
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
Starsze Silniki z N14,P10,B13 miały wał z 8 przeciwwagami a wszystkie P11,N15 oraz VE z 4.
Panewki są takie same i wały podchodzą zamiennie.
Do sunnego wkładałem te z4 przeciwwagami,
były w młodszych samochodach no i sam wał jest lżejszy
Panewki są takie same i wały podchodzą zamiennie.
Do sunnego wkładałem te z4 przeciwwagami,
były w młodszych samochodach no i sam wał jest lżejszy
-P11 GT / TopSport
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest /
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest /
almera n15 i p11 mają takie same wały czyli 4 przeciwwagi, p10 i n14 maja wały z 8 przeciwwagami.
panewki niezależne jaki wał są takie same nawet 200sx z DET . jedynie GTI-R miał szersze panewki na korbach.
[ Dodano: 2013-07-08, 07:24 ]
o własnie powtórzyłem to co przedmówca napisał nie zauważyłem:)
panewki niezależne jaki wał są takie same nawet 200sx z DET . jedynie GTI-R miał szersze panewki na korbach.
[ Dodano: 2013-07-08, 07:24 ]
o własnie powtórzyłem to co przedmówca napisał nie zauważyłem:)