Strona 1 z 1
SR20
: 2010-01-26, 16:19
autor: FiliX
Witam serdecznie, nowe projekty wiec potrzebne informacje;)
W ramach dodatkowych szkolnych zajec projektujemy a nastepnie mamy zamiar zbudowac pojazd na ramie przestrzennej, w naszych glowach powstal demoniczny pomysl wsadzenia przed tylnia os SR20.
Dlatego jesli ktos ma jakiekolwiek rysunki techniczne, schematy instalacji, wymiary silnika z rozmieszczeniem poduch bede niezmiernie wdzieczny;)
wsio@vp.pl
: 2010-01-26, 18:55
autor: p'xxl
No kolego grubo idziesz widzę.

Może przeszczep SR20 Kubusiowi? Co?
: 2010-01-26, 21:27
autor: FiliX
Kubusiowi dobrze z tym co ma w srodku, a wlasciwie z tym co lezy obok w garazu:P Sesja sie powoli konczy wiec bierzemy sie za skladanie do kupy!
: 2010-01-26, 21:36
autor: Coobcio
Mam wyciągniętego SR20DET z 200SX S14 - jakie wymiary by Ciebie interesowały... ?
: 2010-01-26, 21:52
autor: bodek
Ogarniając taki projekt i żeby to było w miarę porządnie zrobione przydało by się chociaż zanabyć manuala do auta, które było dawcą silnika i części. Druga podpowiedź to kupno silnika, nawet zarżniętego do zdjęcia wymiarów i przymiarek. Trzecia to projekt ramy w jakiejś Catii lub Cadzie 3D. Projekt jest ważny, żeby później niechcący nie zabrakło miesjca np. dla serwa hamulców, jakiś pomp itp.
Parę lat temu w pracy budowaliśmy rajdówkę na przestrzennej ramie i z silnikiem 5,7 Chevroleta. Bez szczegółowego projektu nawet nie ruszajcie

: 2010-01-26, 21:55
autor: Coobcio
Moim zdaniem nie ma co się robać robić na oko i już bez projektowania - najlepsze projekty wychodzą w głowie na bierząco
Najlepiej to by było kupić całego sprawnego angola na dawce części i budować na takiej bazie projekt, potem jak już wyszystko będzie pięknie działać i latać po torze to wpaść do mnie na szybki tuning i 400KM będzie

: 2010-01-26, 22:11
autor: bodek
hehe, szybki tjuning na 400KM
A kolega FiliX to gdzie się uczy?

: 2010-01-27, 05:47
autor: FiliX
Projekt jest na kole ktore ruszylo na Politechnice Wroclawskiej;)
Calosc bedzie na poczatku projektowana akurat w naszym przpadku w Cati i Inventorze, z tego co wiem grupa od body jeszcze o 3D maxa zachacza. Zeby u nas przeszla taka budowa na polibudzie musi odpowiednio przejsc przez stadium projektowania, pozniej modelu ergonomicznego, dopiero na koncu prawdziwa budowa.
Do czasu modelu, napewno bedziemy chcieli kupic juz dawce serducha - raczej cale auto, prznajmniej unikniemy problemu z dwoma brakujacymi zlaczkami ktorych nigdzie nie mozna znalezc.
Jak na razie wizja mowi o SR ustawionej poprzecznie w przed tylnia osia. Wiec na dawce najprawdopodobniej bedziemy szukali jakiejs Primy lub Sunny.
W tym momencie potrzebuje gabarytowych wymiarow: przedewszystkim rozstawu mocowan belki pod silnikiem i odleglosci i wysokosci na jakiej sa pozostale 2 poduchy. Wymiarem sameo silnika i skrzyni (w tym przypadku na oko wystarczy nie koniecznie rys tech;P) tez nie pogardze
Oczywisicie jesli ktos ma jakiekolwiek informacje dane specyfikacje - na pewno nie pogardze
: 2010-01-27, 09:03
autor: Adams
Przegladalem ostatnio angielskiego ebay'a w poszukiwaniu primery gt = 500-600 funtow idzie wyrwac

Manuala np do sx'a z sr20det idzie sciagnac z netu (albo haynes'a od p11), do tego katalog nissana fast z wszystkimi czesciami i mozna juz cos kombinowac.
: 2010-01-31, 23:31
autor: bodek
Ciekawe jak potraktowali by sprawę rysunków konstrukcyjnych w Nissan Polska. Swego czasu próbowałem tam wyrwać przekroje konstrukcyjne SR20DE. Pytałem u kilku przedstawicieli i nie dostałem żadnej odpowiedzi. Jakiś czas później zadzwoniła do mnie kobieta z działu obsługi klienta i pytała jak oceniam obsługę klienta w Nissan Polska

: 2010-02-01, 06:35
autor: FiliX
Ciekawy jestem jaka byla twoja odpowiedz.. i czy zrobili cos zeby twoja opinie poprawic:)