Strona 18 z 21

: 2014-07-10, 19:09
autor: Modzelitto
vixo pisze:Guma podstawa
Otóż to :D
Opanowany start= sukces ;)

Dla przypomnienia, bez żadnej ściemy w cyferkach:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=PUuKzxWYzHc[/youtube]

: 2014-07-10, 19:45
autor: nismo46
no bylem u was na spotach i pewno slyszales ze chce polatac to siedziales cicho nikt nie chcial jechac bo sie boja policji itp zawsze jestem chetny:)

: 2014-07-10, 20:21
autor: rz
Modzelitto a jaki tam byl wynik? Bo z tylu, w ciemności to średnio widać ;) i co to za Leon? Vagi to dla mnie czarna magia...

: 2014-07-11, 04:49
autor: Modzelitto
Leon 1M na ARL', czyli 1.9TDI na pompowtryskach zdłubane na 225KM/4xxNm. Wynik był na plus dla mnie i to był szok, bo koleś miał semi slicki na przodzie, które zrywał jeszcze na 3 biegu :-o i miażdżące starty. Generalnie VE robiło 2 lata temu niezłe zamieszanie nocą, miło się stawało na różne kreski i najchętniej objeżdżało wielkim łukiem 225 konne TypeR'y...
I cały czas uważam nie skromnie, że jednak moje VE jedzie i nie daje mi żadnego powodu do wstydu :D

: 2014-07-11, 07:06
autor: DARO GTI
VE jedzie jak ma ponad 210 KM to tak jak VE ma 195 KM to szkoda było kasy na SWAPA.
SUNNY RZ zapitala jak mało które DE sam sie przekonałem nie raz.
nismo46 już za 2 tygodnie impreza we Wrocławiu to sobie polatamy nocą :)
Dobra opona robi robotę czasem większa niż moc.
Semi Slick na przód to podstawa najlepiej w miękkiej mieszance , ewentualnie w średniej.
( ta druga potrzebuje trochę więcej czasu na rozgrzanie ).
Jak wszyscy wiemy przyspieszenie to nie sama moc tylko stosunek mocy do masy.
Same konie nie wygrywają .
Hondy mają zasadnicza wadę 170 KM i 175 NM ( przykład )
Honda jest mocna i szybka ze startu potem jej brak niutów.

ale się rozpisałem.

nismo46 były jakieś mody po wizycie w Wawie ?
Zrobiłeś przelot , kolektor itd.
Jest lepiej , auto hamowane na ile ?

: 2014-07-11, 07:24
autor: rz
Oczywiscie jest kilka VE, które jada i to nie ulega wątpliwości jednak duza ich wiekszosc po prostu jedzie przeciętnie :) pakowanie tego do P11 jak dla mnie to lekka strata kasy ale jeśli cieszy usera to najwazniejsze :)

no i panie Modzelitto graty kilka ;)

: 2014-07-11, 07:34
autor: DARO GTI
VE - SUNNY :-D
VE- ALMERA - :)
VE- P10,P11 - :(


dobree co ......

: 2014-07-11, 07:42
autor: nismo46
w wawie jeszcze nie bylem ponownie założyłem ssac i przelot 2, 5 cala póki co starczy nie hamowalem ponownie na razie sa inne prace przed zlotem auto stoi i sie poleruje i maluje :) i nie żałuję ani grosza wsadzone w swapa bo mam jedno z nielicznich aut wazne ze mi sie ryj cieszy:)

: 2014-07-11, 09:27
autor: majchrzok
DARO SUNNY GTI,
jeszcze
Micra k11 :shock:

:-P

: 2014-07-11, 11:27
autor: vixo
I zapewne też nikt nie wie ile kg różni P10 i N15 :mrgreen:

: 2014-07-11, 12:19
autor: rz
Powiem raz jeszcze: na zlocie 2013 było kilka VE... czy to dosyć mocne w P11.144 czy też w P11 i żadne, dokładnie żadne nie robiło przeciągu.
Jeśli wierzyć w dane z netu to P11 ma coś ok 1260kg, Almera 1210kg, P10 1249kg, N14 1106kg.
Nie wnikałem ile obecnie waży np P11 Boro1989 ale jeśli trzyma serię to serio jestem pewny, że akurat z moim Sunnym będzie miał problem. Jak kiedyś powstanie temat o killach (no chyba, że już jest) to wtedy będę pisał co i jak udało mi się objechać a z tego co pamiętam to nie było się czego wstydzić :) a dodam, cytując foo, że mam auto ulepione z gówna, mchu, turkucia podjadka, kory młodego dębu i lewego powietrza ;)

Boro1989 możesz mi napisać na PW, jeśli to nie tajemnica, ile kosztował Cię cały SWAP na VE? Silnik + wrzucenie go pod maskę, EcuMaster, strojenie, oleje, płyny + wszystkie pierdółki. Tak w kwestii informacyjnej :)

rz

: 2014-07-11, 12:28
autor: Boro1989
w tym momencie w mojej P11 zostały tylko 2 fotele i boczki więc myślę że w tym stanie nie miał bym problemu z twoim sunnym rz :) ale szkoda że mamy tak daleko do siebie to się tego nie zweryfikuje a ogołoconą primerą jechać 600km to katorga :D ale wiem przynajmniej że po tych wyścigach byśmy przy wódce obgadali wyniki hehe :)

okej zaraz podeślę Ci PW :) bo to w sumie nie tajemnica , w niedziele lecę jak dobrze pójdzie na 1/4 mili do Ornety to jak będą jakieś ciekawe "wpier*" albo kille to też napiszę :)

: 2014-07-11, 12:28
autor: rz
Kolega się zastanawia co kupić a my mu podsuwamy za i przeciw. Temat jak najbardziej OK. Jak już się zdecyduję na coś konkretnego to sobie założy odpowiedni temat ;)

No to pewnie udało Ci się Boro1989 zejść z dobre 50kg ;) co przy moim obecnym setupie równo tony to jest troszeczkę gorzej ;) ale pozostawmy te dywagacje. Przy najbliższej okazji zweryfikujemy.

rz

: 2014-07-11, 12:34
autor: Boro1989
szczerze? nie wiem ile udało mi się zejść ale różnica jest ogromna :) może uda mi się gdzieś zważyć primke to napiszę ile teraz waży :)

: 2014-07-11, 12:44
autor: vixo
Ja jednej wadze ważyłem swoją P10eGT i N15SR.
W sobotę zwaze N15 GTI :)

: 2014-07-11, 13:05
autor: bombel
P11.144 z pełnym bakiem 1350 kg

: 2014-07-11, 13:49
autor: DubSon
Jak skończe projekt kiedyś to porównamy koszta, wyniki i opłacalność :mrgreen:

: 2014-07-11, 13:51
autor: Cubuś
Chłopaki z Wrocławia, 25 lipca melduje się u was. Wieczorem chętnie się spotkam porównać, a sobotę i niedziele zapraszam na tor.

Zeby było w temacie, to jestem zdania kolegi rz. Wkładanie VE do Primery P11 jest sensowne gdy chcemy auto do sprawnego poruszania się, a wyścigówki róbmy z Sunnych czy Almer

: 2014-07-11, 14:15
autor: rz
Cubuś my już jesteśmy ustawieni mam nadzieję :) nr masz więc pisz, dzwoń troszkę wcześniej abym nie był pod wpływem ;)

rz

: 2014-07-11, 14:26
autor: vixo
Jak sunny rajdowka to only 3d

: 2014-07-11, 15:14
autor: Boro1989
Cubuś sam sobie zaprzeczasz :D skoro wedle spisu kategori wagowej P11 nie wiele więcej waży niż almera :) i tak sądze że samochód samochodowi nie równy, i VE w P11 i tak robi robotę i tak ;) i kompletnie się z wami nie zgadzam odnośnie robienia samochodów do wyścigów z sunnego, bo to w Micrze K11 leży potencjał :)

: 2014-07-11, 17:11
autor: rz
To juz nawet nie chodzi o wagę ale i o gabaryty auta - P11 to locha :)
Fajnie aby sie jeszcze auto prowadzili ;)

: 2014-07-11, 17:19
autor: killer2000
N15GTI waży z 1070kg-1100kg
ps. kusi mnie ten wrocław za dwa tygodnie a najbardziej wieczorne upalanie :)

: 2014-07-11, 17:49
autor: rz
N15 gti waży mniej niż n14 gti? Dziwne

: 2014-07-11, 17:54
autor: Dreams
rz Czytałem całą rozmowę ....
I widzę że cały czas pijesz do mnie...

: 2014-07-11, 18:42
autor: killer2000
rz a byłeś swoim na wadze

: 2014-07-11, 18:58
autor: rz
NissanDreams, oczywiście też miałem i Ciebie na myśli :) ale nie tylko więc wyluzuj ND :) wtedy nie jechał, teraz jedzie i to się liczy jednak niesmak pozostał ;)

: 2014-07-11, 19:25
autor: mimier
Przykleilem wam to, zebyscie kolejny raz nie smiecili komus w tematach...

: 2014-07-12, 10:13
autor: primeraP10
ja ostatnio mialem przyjemnosc przejechac sie killera wozem(za kiera oczywiscie) i mialem banana na twarzy. VE robi robote a drugie tyle robi szpera. auto autu nigdy nie bedzie rowne. a teksty w stylu ze ve do p11 to bezsens to bzdura. kazdy ma auto jakie lubi i takie sobie modyfikuje. i moze jakis sunny bedzie szybszy ale np mozna sie pochwalic ze w gronie p11 mam najszybsza. dobra koniec tego wywodu. a co do bzdur to bezsens jest robic auto a potem chciec je sprzedac. i tu aluzja do niektorych.

: 2014-07-12, 11:26
autor: vixo
Dzięki za aluzje :D