Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

modyfikacje SR20DE czy swap na SR20VE

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

WuWa
doświadczony forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2013-02-15, 01:35
Lokalizacja: Warszawa-Mokotów

Post autor: WuWa » 2014-05-19, 01:09

Chłopaku no ja Cię rozumiem , że się przywiązałeś do swojego samochód , ale za 15tyś. To już masz gotowege Sunnegoz wzadzonym SR20VE.... Więc ten tego.... Zastanów się czy aby to było warte tego wysiłku ,co chcesz w to włożyć :)

[ Dodano: 2014-05-19, 02:16 ]
Ogłoszenie od nas z forum
viewtopic.php?t=16329
Samochód godny uwagi i doinwestowany. Oddasz go do Bodka na strojenie i będziesz miał 220-230 Konnego kilera :mrgreen: za 15 tysięcy :) I to od razu !

Awatar użytkownika
parzyh
stały bywalec
Posty: 105
Rejestracja: 2014-05-14, 02:07
Lokalizacja: Wrocław-Ratowice
Kontakt:

Post autor: parzyh » 2014-05-19, 02:27

Kolega włożył w swoje e36 ponad 60 tyś :) gdybym chciał Sunnego kupiłbym Sunnego

WuWa
doświadczony forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2013-02-15, 01:35
Lokalizacja: Warszawa-Mokotów

Post autor: WuWa » 2014-05-19, 09:40

Spoko ,jestem w stanie w to uwierzyć :) Tylko szkoda ,że za bazę wzioles 1.6 a nie 2.0 ,ale rozumiem ,że chodzi o kolor samochodu ;)

Awatar użytkownika
parzyh
stały bywalec
Posty: 105
Rejestracja: 2014-05-14, 02:07
Lokalizacja: Wrocław-Ratowice
Kontakt:

Post autor: parzyh » 2014-05-19, 13:00

Zaoszczędziłbym jakieś 5 tyś dodać lakier i resztę wyjdzie to samo albo i więcej

WuWa
doświadczony forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2013-02-15, 01:35
Lokalizacja: Warszawa-Mokotów

Post autor: WuWa » 2014-05-19, 13:52

No zgadza się. Wobec tego czekam na mody i powodzenia w swapowaniu Almery :)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-05-19, 13:56

parzyh, zawsze mozesz mój wziąc :)

Awatar użytkownika
Dreams
fanatyk nissana
Posty: 2177
Rejestracja: 2011-04-29, 22:58
Lokalizacja: Sweden/Cz-wa
Kontakt:

Post autor: Dreams » 2014-05-19, 19:03

parzyh pisze:
GA16DE na SR20VE

"Orientacyjny koszt to 13-15kpln na gotowo.
Zaporowa cena nawet ja tyle nie włożyłem w mechanikę a mam sporo zrobione :-|

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2014-05-19, 21:01

a ja wsadziłem tyle w primere i wsadze więcej i nie żałuje żadnego grosza który wydałem na te autko :) banan na twarzy jest najważniejszy, powodzenia parzyh!
Ostatnio zmieniony 2014-05-19, 21:16 przez Boro1989, łącznie zmieniany 1 raz.
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2014-05-19, 21:29

No niestety, koszta brałem tak pi razy oko na poczekaniu ale okolice 13kpln jak najbardziej realne. Da się taniej, jeżeli większość prac wykona się samemu i samemu spędzi dni i tygodnie na szukaniu części w okazyjnych cenach.
Tego typu modyfikacje są generalnie mało opłacalne i nikomu ich nie polecam.. ;)
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-05-19, 21:59

za ten koszt wolał bym po sto kroć zeszperowaną, ultra nietuzinkową, zadbaną, oemowa, sr20ve sentre pewnego usera:D
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2014-05-19, 22:29

O na przykład :) Swoją drogą w tygodniu idzie tez wóz na pranie tapicerki i za niedługo będzie oficjalnie na sprzedaż
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

d-rose
wiem o czym pisze
Posty: 73
Rejestracja: 2012-07-19, 17:14
Lokalizacja: w-wa

Post autor: d-rose » 2014-05-20, 12:29

Panowie bierzcie VE, dźwięk fazy jest uzależniający!!!

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2014-05-20, 13:31

o co racja to racja, dźwięk jest po prostu boski :)
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-05-20, 13:37

NIe słysze bo mi turbo zagłusza :P

foo
fanatyk nissana
Posty: 1783
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: foo » 2014-05-20, 22:09

Hmm, boski dźwięk to jest przelot w DE, cały czas na fazie jedzie :lol:

Awatar użytkownika
killer2000
fanatyk nissana
Posty: 2169
Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: killer2000 » 2014-05-20, 22:29

Pany jak pisze d-rose dzwięk silnika miażdzy suty jak sie wciśnie pedalł w podłoge przy mniejszej predkości to sie ma v8 z r4 :) plus dzwiek jak by był kompresor :mrgreen: z de idzie wykrzesać to samo ale ten DZWIĘK z ve zwiększa wożenie tyłka o 300% :mrgreen:
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-05-20, 22:52

VVL na jalowych poezja :mrgreen:
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

d-rose
wiem o czym pisze
Posty: 73
Rejestracja: 2012-07-19, 17:14
Lokalizacja: w-wa

Post autor: d-rose » 2014-05-21, 14:37

Tak dla kogoś kto przypadkowo to ominął, to tu jest w sumie jeden z głównych powód za swapem.
http://autokult.pl/2011/07/28/fenomen-n ... 16vesr20ve
artykuł ma 2 częśi
No i z matematyką się nie wygra niestety :)

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2014-05-21, 18:02

Nie chcesz VVL ?? VQ30DE ładuj :D:D:D:D
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-07-10, 11:06

VVL nie oszukujac się jedzie tylko w k10, k11...
Niestety taka prawda... :/
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2014-07-10, 11:51

Osobiście na narzekam na brak je*nięcia po pedałem. A waga porównywalna z P11 (z LPG i wygłuszeniem) :P

zuh, dlaczego akurat zmienna faza? W chwili obecnej skłaniał bym się bardziej ku V6. Inna kultura pracy, jedzie z samego dołu, nie trzeba wiercić do 8k RPM, nie drze japy... No, ale każdy lubi co innego :)
QG15+
;-)

Awatar użytkownika
Sajmooon
fanatyk nissana
Posty: 2623
Rejestracja: 2009-12-09, 07:23
Lokalizacja: Gdynia, Rotmanka

Post autor: Sajmooon » 2014-07-10, 12:14

vixo, to ciekawe że tylko w tych 2 modelach bo nawet nie mam pojęcie czy jest K10 VVL bo DE to wiem więc skąd możesz wiedzieć jak to jedzie. a poza tym skoro nie jedzie to poproś Coobcia żeby pokazał Ci swoje puchary za 1/4 mile i KJSy i inne imprezy które zdobył w N14VVL ... zobacz chłpaków z Ultera jak dają radę N14 VVL
vixo,rz, Ogólnie żeby coś jechało to najlepiej wsadźcie sobie RB26TT do motorynki bo Was to chyba nic nie zadowoli żeby "jechało".
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs :D
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2014-07-10, 14:51

Sajmooon, chodzi mi o to, że osiągi takiej P11VVL w stosunku do włożonej kasy są mierne.

vixo, dokładnie. Micra z racji na wagę robi większy przeciąg.

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-07-10, 15:00

Masa pany :mrgreen:
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2014-07-10, 15:11

rz włożonej kasy? a moim zdaniem włożyłem bardzo mało aby mieć taką moc :) z DE za te pieniądze nigdy bym nie miał tyle mocy, i ja tam na osiągi nie narzekam, wkręca się konkretnie i na prawdę fajnie jedzie, sory ale sunny GTI po jakiś modach bez wykręcenia z niego 180 koni nie ma szans z P11

i widzisz mnie blacharka będzie kosztowała 3k ze zmianą koloru :D
Ostatnio zmieniony 2014-07-10, 16:20 przez Boro1989, łącznie zmieniany 1 raz.
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

Awatar użytkownika
nismo46
fanatyk nissana
Posty: 348
Rejestracja: 2012-02-22, 13:54
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: nismo46 » 2014-07-10, 16:02

Boro1989, polac muu:)
Nie sztuką jest kupić gotowy projekt..
Sztuka jest go zbudować!

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2014-07-10, 17:08

Boro1989, to ja nie wiem na jakie ty N14 GTI trafiałeś, że tak słabo jechały.
A co do samego VVL to nie mów mi, że za cały SWAP na gotowo dałeś mniej niż 3000zł bo średnio będzie mi sie w to chciało wierzyć - no ale może, kto to wie :)
Ja nadal śmiem wątpić, że Twoja P11 da rade z pogrzebanymi lekko DE powiedzmy w budzie Sunnego. Ja przecież widziałem na zlocie 2013 kilka tych VE w różnych budach i wiem jak to jedzie i nawet widziałem ich czasy na 1/4 - nadal śmiem twierdzić, że nie jedzie na tyle ile kasy kosztuje. Najważniejsze, że cieszy usera.
Tak czy siak z chęcią się postawię i sprawdzę na żywo VVL-a. Może kolega nismo46 zechce zweryfikować :)

pzdr
rz

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2014-07-10, 17:10

Szkoda ze mamy tak daleko do siebie to bysmy sie ustawili dla zabawy zobaczyc jak by to wygladalo :) , ustawialem sie z civicami po 170 koni i nie dawaly mi rady :)

A mi sie nie chce wierzyc ze za 3k zrobisz 190 koni... Z de
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2014-07-10, 17:20

Za równowartość gotowego swapa VE w setupie 200KM mysle, ze da sie zrobić fajnie jada w DE.
Takie Male pytanko odnośnie tych hond... Jakie to byly te civicki? Generalnie ich generacja ma tu ogromne znaczenie :)

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-07-10, 17:31

6gen VTI wydmuch vs moja Primera eGT VVL
Na zimowkach przegrałem na krótkim dystansie
Na dłuższym wygrałem
Jakiś czas później jak zmienilem na lepsze opony nawet chwili przede mną nie był. To samo 6gen sedan B18c4 to samo golf 2VR6 i inni :D
Guma podstawa :D
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i układ napedowy”