modyfikacje SR20DE czy swap na SR20VE
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
- Dreams
- fanatyk nissana
- Posty: 2177
- Rejestracja: 2011-04-29, 22:58
- Lokalizacja: Sweden/Cz-wa
- Kontakt:
czajnik pisałeś o spalaniu ja ja mogę zaręczyć że ve pali mniej wiem bo miałem ZMODZONE DE a mam ve...i czuje różnicę...
Mówisz ile za transport?? za tyle za ile zatankujesz sobie samochód po silnik i powrót.
Silnik okolo 3 tyś VE a de około 1000 lub taniej.
A bombel podał prawidłową cenę ile wsadził w DE bo ja też coś koło tego wsadziłem.
A jak chcesz mieć więcej mocy to każdy silnik musisz zmodyfikować.
i moim zdaniem parę groszy więcej włożyć i masz VE + mody a już nie mówię o zmiennej fazie jaki moment dodaje na wykresach z hamowni wszystko jest pokazane.
Więc....VE - 3500 - DE sprzedaż 1000 - więc VE wychodzi nam za 2500 gdzie DE za 1000 prościej nie da się wyjaśnić i VE jest opłacalne Większe Km,Nm ekonomiczniejszy .
Oczywiście mowa tu o seryjnych DE i VE
Mówisz ile za transport?? za tyle za ile zatankujesz sobie samochód po silnik i powrót.
Silnik okolo 3 tyś VE a de około 1000 lub taniej.
A bombel podał prawidłową cenę ile wsadził w DE bo ja też coś koło tego wsadziłem.
A jak chcesz mieć więcej mocy to każdy silnik musisz zmodyfikować.
i moim zdaniem parę groszy więcej włożyć i masz VE + mody a już nie mówię o zmiennej fazie jaki moment dodaje na wykresach z hamowni wszystko jest pokazane.
Więc....VE - 3500 - DE sprzedaż 1000 - więc VE wychodzi nam za 2500 gdzie DE za 1000 prościej nie da się wyjaśnić i VE jest opłacalne Większe Km,Nm ekonomiczniejszy .
Oczywiście mowa tu o seryjnych DE i VE
Każdy kto miał DE a ma VE będzie zachwalał bo jak by mogło być inaczej:)
[ Dodano: 2013-03-14, 19:17 ]
Bombel a jak Ty stroisz na ulicy? czujesz że jest lepiej i wiesz że masz np+10KM nie wiem jak bez hamowni stwierdzić ile masz?
[ Dodano: 2013-03-14, 19:19 ]
sprzedasz za 1000 albo nie sprzedasz pza tymkto Ci kupi skoro wszyscy sie napalili na VE.ja niekupie bo mam dobre DE:)
[ Dodano: 2013-03-14, 19:17 ]
Bombel a jak Ty stroisz na ulicy? czujesz że jest lepiej i wiesz że masz np+10KM nie wiem jak bez hamowni stwierdzić ile masz?
[ Dodano: 2013-03-14, 19:19 ]
sprzedasz za 1000 albo nie sprzedasz pza tymkto Ci kupi skoro wszyscy sie napalili na VE.ja niekupie bo mam dobre DE:)
ale ja nie przedstawiam moich modów i kasy wsadzonej w moje DE budowane typowo do sportu.
temat dotyczy porównania całości kosztów wstawienia seryjnego VE i kosztów uzyskania podobnych osiagów z DE i na tym sie skupiamy.
wielokrotniepisałem już ze jeszcze nieodpaliłem mojego DE i nie jestem w stanie bez wykresu z Hamowni przedstawić do konfrontacji grubo dłubniętego DE z modzonym VE
temat dotyczy porównania całości kosztów wstawienia seryjnego VE i kosztów uzyskania podobnych osiagów z DE i na tym sie skupiamy.
wielokrotniepisałem już ze jeszcze nieodpaliłem mojego DE i nie jestem w stanie bez wykresu z Hamowni przedstawić do konfrontacji grubo dłubniętego DE z modzonym VE
hallo jaki mod rozrządu to seria???to może przedstawmy też ze seryjne DE po modzie rozrządu już nie ma 150 tylko wiecej.
zaczynamy powtarzać chcesz wiecej z VE to musisz wydech zrobić to samo tyczy się DE chcesz wałki to cena podobna i tu wchodzimy już powoli w to że auto przestaje byc na ulicę.
Bombel ale czy modyfikacje w VE to nie sa koszty?
te silniki tak naprawdę różni to że VE ma wieksze kanały i zmienną fazę. kanały w DE powiekszę sobie sam prawie za darmo +uszczelka pod głowice i planowanie a jeśli kupie dobre wałki i kółka to zyskam wiecej niż seryjne VE. jedynie że bede musiał pobrudzić ręce i poświęcić czas. a przy VE tylko wrzuce i mogę iśćna piwo:)))
zaczynamy powtarzać chcesz wiecej z VE to musisz wydech zrobić to samo tyczy się DE chcesz wałki to cena podobna i tu wchodzimy już powoli w to że auto przestaje byc na ulicę.
Bombel ale czy modyfikacje w VE to nie sa koszty?
te silniki tak naprawdę różni to że VE ma wieksze kanały i zmienną fazę. kanały w DE powiekszę sobie sam prawie za darmo +uszczelka pod głowice i planowanie a jeśli kupie dobre wałki i kółka to zyskam wiecej niż seryjne VE. jedynie że bede musiał pobrudzić ręce i poświęcić czas. a przy VE tylko wrzuce i mogę iśćna piwo:)))
Jesli sam sobie przeloze silnik i go wystroje to lepiej VE ale jak ktos nie ma umiejetnosci i warsztatu to z 3000/3500 robi sie ok 5000. Nie liczymy rzeczy takich jak wydech i dolot bo to wiadomo, ze w DE jak i VE musi byc. A za 5 kolo to jak juz Czajnik wyliczyl mozna fajnie zdlubac DE.
Jesli o mnie chodzi to i tak bym wybral a32 z VQ30 + wydech i robie niskie 15 wysokie 14 na 1\4
Jesli o mnie chodzi to i tak bym wybral a32 z VQ30 + wydech i robie niskie 15 wysokie 14 na 1\4
no chyba że ta 140 KM to też automat:)
dyskusja faktycznie jest bez sensu. chodziło mi od poczeątku o to że wcale z tym VE nie jest tak kolorowo jak sie mówi i krytykuje tych co dłubia w DE. nie wzieliście jeszcze pod uwage że jak sie coś zesra w VE to dostepnosć częsci nie jest taka prosta bo jak sie orientowałem to w naszym serwisie taka wersja nie wystepuje.
dyskusja faktycznie jest bez sensu. chodziło mi od poczeątku o to że wcale z tym VE nie jest tak kolorowo jak sie mówi i krytykuje tych co dłubia w DE. nie wzieliście jeszcze pod uwage że jak sie coś zesra w VE to dostepnosć częsci nie jest taka prosta bo jak sie orientowałem to w naszym serwisie taka wersja nie wystepuje.
no ale co to ma do rzeczy. przeciez to oczywiste skoro ma inne parametry:)bombel pisze:VE z CVT objezdza seryjne DE w manualu
musisz najpierw kupić to VE z CVT żebyś mógł objechać:))) i znów ja wolę wsadzic tękasę w DE i wtedy już nie objedziesz:)
[ Dodano: 2013-03-14, 20:17 ]
Ja wiem że nikt mnie nie krytykuje. to jest dyskusja tylko. ok wrzucenie VE= łatwizna powiedzmy za 3500
De + jakieś 3500= osiągi seryjnego VE
Aby mieć VE seryjne potrzeba ok 3500, a zeby mieć DE z osiagami VE też jakoś tyle by trzeba było + troche więcej roboty ale za darmo bo zrobimy ją sami:)
stąd: DE=VE:))))))))
ale to nic Ci nie da bo jeszcze nie wiem ile mi sie udało uzyskać:) będzie wykres bedą koszty.
jest na bank 2 z przodu:))
tłoki wałki itb wydech głowica. z resztą masz opisane w odpowiednim dziale wraz z fotkami.
pewnych rzeczy nie musuałem montować ale auto jest do sportu więc wolę sobie zapewnic świety spokój:)
jest na bank 2 z przodu:))
tłoki wałki itb wydech głowica. z resztą masz opisane w odpowiednim dziale wraz z fotkami.
pewnych rzeczy nie musuałem montować ale auto jest do sportu więc wolę sobie zapewnic świety spokój:)
bo może wydałeś te pieniadze w zły sposób:)bombel pisze:Pisałem Ci już, że ja tyle wsadziłem i byłem mega daleko od osiągów VEczajnik pisze:De + jakieś 3500= osiągi seryjnego VE
[ Dodano: 2013-03-14, 20:30 ]
NissanDreams pisze:czajnik DE + 3500 zl = VE??
To po co komu kupować VE
no i właśnie zrozumialeś:))))
- Dreams
- fanatyk nissana
- Posty: 2177
- Rejestracja: 2011-04-29, 22:58
- Lokalizacja: Sweden/Cz-wa
- Kontakt:
Ale ja się nie pytam o to co w nim zrobiłeś tylko ile na to wydałeś... stwierdziłeś że VE nie nie opłaca tylko DE więc chce poznać cenę jaką włożyłeś i ile uzyskałeś...czajnik pisze:ale to nic Ci nie da bo jeszcze nie wiem ile mi sie udało uzyskać:) będzie wykres bedą koszty.
jest na bank 2 z przodu:))
tłoki wałki itb wydech głowica. z resztą masz opisane w odpowiednim dziale wraz z fotkami.
pewnych rzeczy nie musuałem montować ale auto jest do sportu więc wolę sobie zapewnic świety spokój:)
Powiedziałeś A to powiedz B....
czajniku a jak z żywotnością takiego silnika de ? W przypadku ve mamy ten bonus, że silnik produkuje interesującą nas moc w serii więc jego żywotność będzie nie zaburzona. Czy w przypadku silnika DE w którym wykonujemy grubą ingerencję (tłoki) ta żywotność będzie taka sama jak w przypadku silnika poskładanego przez fabrykę ?
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
nie tknąłeś głowicy a tam jest potencjał do wykrzesania. wydech bym owiele tańszy zrobił bo to przesadziłeś z rozrzutnością. wydał bym te 3500 kompletnie inaczej
[ Dodano: 2013-03-14, 20:38 ]
[ Dodano: 2013-03-14, 20:38 ]
Mam Ci wywrużyc jakaś moc i moment z palca??? nie doczytałeś że nie hamowałem jeszcze silnika?NissanDreams pisze:Ale ja się nie pytam o to co w nim zrobiłeś tylko ile na to wydałeś... stwierdziłeś że VE nie nie opłaca tylko DE więc chce poznać cenę jaką włożyłeś i ile uzyskałeś...
Powiedziałeś A to powiedz B....