dyskutujemy nie pierdolimy jak o ująłeś.yapko pisze:tak się wrące nieśmiało - Pierdolicie jak połamani
ja dowiedziałem sie tego co chciałem.
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Pawel18PL pisze:Ja się nie czepiam, nawet mi to przez głowę nie przeszło ale każdy ma prawo do swojego zdania prawda Ty masz swoje, że kuć można nawet motory N/A ja mam odmienne, że kucie to w wielu (jak nie większości) przypadkach zbędny wydatek nic nie wnoszący do tematu bezawaryjności. Posiadania odmiennego zdania i bronienia jego poprawności nie odbieraj jako atak na twoją osobę.
PS:Ba nawet cieszę się, że jest tak otwarta dyskusja bo przynajmniej wiadomo, że forum żyje...
[ Dodano: 2013-03-17, 13:57 ]Słuchaj strojenie jak pewnie wiesz to nie jest wyskoczenie do sklepu po bułki i da się załatwić w 2-3 godziny. Dla mnie podstawowym błędem osób strojących auto (co powinno leżeć w ich obowiązku) jest niesprawdzenie układu paliwowego i zapłonowego, szczególnie układ paliwowy należy 3x sprawdzić bo jak ktoś jedzie na strojenie i napięcie na pompie tańczy lambade to wiadomo że szczęśliwego zakończenia to nie przewidujmy, to samo wtryski, co z tego że działają jak odchyłka od fabrycznej wydajności może sięgać 20% ? przecież to też istotne...czajnik pisze:to się już w ogóle kupy nie trzyma. to świadzy że nie silniki są do dupy tylko osoby które je stroja odwalaja lipę.
ale kto coś takiego powiedział?Limon pisze:Odpowiadam iż nie spotkałem się w mojej historii z usterkę silnika sr20ve+t typu peknietego tloka ze cos padlo itp. Wkurwia mnie to ze pisza to ludzie którzy nie maja z tym tematem do czynienia
A ja swoje Odnośnie twojego motoru to mógłbyś mi powiedzieć jakiego zjawiska się obawiasz, że postanowiłeś zastosować kute elementy ?czajnik pisze:wypowiadam swoje zdanie.
Mam prośbe nie mówmy ogólnikowo. bo czasem nie mozna zrozumieć dokogo jest ta wypowiedź. jest przecież opcja cytowanie.Limon pisze:Ale, koledzy nie piszcie że 200 koni w ve dupy nie urywa, A umiesz chociaż wykorzystać to 200 koni np w jezdzie po torze?
obrotów. wszystko jest wyważone ale czy ktos wie ile mozna zakręcić bezpiecznie SR20 DE? ja nie wiem dlatego doinwestowałem żeby mi korba szyby nie wybiłaPawel18PL pisze:A ja swoje Odnośnie twojego motoru to mógłbyś mi powiedzieć jakiego zjawiska się obawiasz, że postanowiłeś zastosować kute elementy ?czajnik pisze:wypowiadam swoje zdanie.
Dodam tylko tyle że nie masz zielonego pojęcia o czym piszesz.vixo pisze:Tak tylko wspomialem
Dla osób nie mających zaplecza mechanicznego chcących mieć auto na codzień lepsza opcja to VE
Do sportu szkoda VE dawać bo koszty usterek mogą być sporo większe niż usterka w DE
Pokaż mi inny przykład poza hybrydą det/ve gdzie te ve padaja?NissanDreams pisze:Tu nie chodzi o VE czy DE tylko o budę że jednak primera nadaje się do sportu:Dczajnik pisze: pewnie ta primera wygrała BTCC bo miała VE:) i
A jakie serducho ma to już inna sprawa:D
I faktycznie nie ma co się spinać i nerwy tylko każdy ma ja na DE też jezdziłem i byłem zadowolony nie zawodził mnie ten silnik:) ale faktycznie te DE+t coś bardziej się trzymają a te VE coś padają oprócz Bomba
czy mógłbyś uzasadnić dlaczego? pytam bo jakby to ująć to jest stwierdzenie tylko:)Limon pisze:vixo napisał/a:
Tak tylko wspomialem
Dla osób nie mających zaplecza mechanicznego chcących mieć auto na codzień lepsza opcja to VE
Do sportu szkoda VE dawać bo koszty usterek mogą być sporo większe niż usterka w DE
Dodam tylko tyle że nie masz zielonego pojęcia o czym piszesz.
po zdjeciu nie widze korba z S14 jest taka szersza ,masywniejsza w części środkowej w porównaniu np z tą z DE bo stopy wygladaja tak samo. więc faktycznie może to byść to samo.Limon pisze:Korbowody, tu jest pytanie. Raczej wygladaja na takie z s14 deta;
Głowicę masz na hydraulice czy przeszedłeś na mechanikę ? Hydraulika to tak z 8k powinna przyjąć na klate....czajnik pisze:wszystko jest wyważone ale czy ktos wie ile mozna zakręcić bezpiecznie SR20 DE?
Nie tylko TY SR20DE/VE+T nie przejezdzilo chyba nigdy pelnego sezonu a piszac pelny sezon mam na mysli przynajmniej kilka tys km. Dlatego chetnie dowiem sie co to za sunny ktory ma VE+T i jezdzi bezproblemowo z moca ~350km.czajnik pisze:tak szczerze mówiąc ja sie już pogubiłem. co jeżdzi ,co sie zesrało i z jakiego powodu
zostałem na hydraulice ale i wałki mam pod hydraulikę więc mYslę że CatCams wie o co robi.Pawel18PL pisze:Głowicę masz na hydraulice czy przeszedłeś na mechanikę ? Hydraulika to tak z 8k powinna przyjąć na klate....czajnik pisze:wszystko jest wyważone ale czy ktos wie ile mozna zakręcić bezpiecznie SR20 DE?
Ja powiem tak i to jest tylko moje zdanie...dzixonZSL pisze:Temat zaczyna troche tracić na wartości ...
Wracając . Jeżeli chcę auto na co dzień z lekką nutą zadziorności to VE czy doinwestować w DE? Mam na myśli P11.144