Strona 1 z 1

Silnik ze skrzynią z P11GT do P11.144

: 2013-02-08, 12:25
autor: George
Witam,

Jak w temacie. Wkładam pod maskę i wszystko podchodzi bez problemu przy wiązce P11.144?
Silnik w P11.144 2.0, z P11GT kompletny z całym osprzętem.

Dzięki i pozdrawiam.

: 2013-02-08, 14:33
autor: Arias
Skrzynia w P11 GT jest na linke, a Ty masz wysprzęglik hydrauliczny, po za tym to ok :)

: 2013-02-08, 14:56
autor: George
Arias pisze:Skrzynia w P11 GT jest na linke, a Ty masz wysprzęglik hydrauliczny, po za tym to ok :)
Czyli co mechanik musiałby zmienić w skrzyni aby podeszła?

: 2013-02-08, 15:55
autor: Arias
Obawiam się, że w skrzyni nic się zmienić nie da, trzeba by zmienić wysprzęglik na linkę, a to się chyba mija z celem. Chyba lepszym rozwiązaniem jest porównać przełożenia z Primery i Almery z hydraulicznym sprzęgłem, albo pójść po bandzie i poszukać na ebay skrzyni 6-cio biegowej z SR20VE z P12, ale o tym to oddzielny temat jest.

Pozdrawiam :]

: 2013-02-08, 18:08
autor: George
Arias pisze:Obawiam się, że w skrzyni nic się zmienić nie da, trzeba by zmienić wysprzęglik na linkę, a to się chyba mija z celem. Chyba lepszym rozwiązaniem jest porównać przełożenia z Primery i Almery z hydraulicznym sprzęgłem, albo pójść po bandzie i poszukać na ebay skrzyni 6-cio biegowej z SR20VE z P12, ale o tym to oddzielny temat jest.

Pozdrawiam :]
A dużo z tym roboty?, robił to już ktoś? Szkoda trochę zaprzepaścić możliwość posiadania krótszej skrzyni z P11GT na rzecz zwykłej SR20.

: 2013-02-08, 18:14
autor: bombel
Kolektor dolotowy tez musi byc z P11.144

: 2013-02-08, 19:13
autor: zuh
George pisze:Szkoda trochę zaprzepaścić możliwość posiadania krótszej skrzyni z P11GT na rzecz zwykłej SR20.
A same flaki nie podejdą?

: 2013-02-08, 20:02
autor: DubSon
W P11.144 ECU steruje climatronikiem o ile się nie mylę więc wrzucając ECU z P11GT tracisz to ;)

: 2013-02-08, 20:07
autor: George
bombel pisze:Kolektor dolotowy tez musi byc z P11.144
bombel a czemu z GT nie podejdzie?

: 2013-02-08, 20:23
autor: bombel
bombel a czemu z GT nie podejdzie?
NIe to że nie podejdzie, ale są inne wtryski i listwę też byś musiał zmieniać. W sumie nie wiem też czy komp z P11.144 by dobrze sterował innymi wtryskami (p11 side feed, p11.144 top feed)

: 2013-02-08, 20:39
autor: George
NIe to że nie podejdzie, ale są inne wtryski i listwę też byś musiał zmieniać. W sumie nie wiem też czy komp z P11.144 by dobrze sterował innymi wtryskami (p11 side feed, p11.144 top feed)
Czyli silnik z alternatorami, rozrusznikami itp ok ale bez ssącego z listwą wtryskową, który zostaje z P11.144?

: 2013-02-08, 20:40
autor: bombel
Czyli silnik z alternatorami, rozrusznikami itp ok ale bez ssącego z listwą wtryskową, który zostaje z P11.144?
Tak

BTW a co się z Twoim stało?

: 2013-02-08, 20:44
autor: George

Tak

BTW a co się z Twoim stało?
Nic, mam chęć kupić P11.144 a, że silnik z P11 GT mam na stanie to tak pytam :)

: 2013-02-08, 20:49
autor: bombel
George pisze:Nic, mam chęć kupić P11.144
Zupełnie bez sensu. Silnik w P11.144 jest fajniejszy

: 2013-02-08, 21:02
autor: George

Zupełnie bez sensu. Silnik w P11.144 jest fajniejszy
Oczywiście ma to sens gdy kupujesz samochód bez silnika ;-)

Mam rozumieć, że więcej problemów być nie powinno z odpaleniem po zastosowaniu się do twoich wytycznych? :)

: 2013-02-08, 21:10
autor: bombel
raczej nie

: 2013-02-08, 21:39
autor: Arias
Nie wiem co jest fajniejszego w silniku z P11.144 ale dobra, pomijając to mam pytanko tylko żeby podszlifować swoje info :P

P11.144 wychodziły z SR20DE ze srebrną pokrywą, ale na zamówienie można było dostać z silnikiem SR20DEH z czarną pokrywą. To czy ten silnik z sr20DEH z P11.144 jest właśnie z innym kolektorem niż ten z P11 GT ?? Wtryski są inne czy te same ?? Ogólnie jakie są różnice w takim razie ?

: 2013-02-08, 21:57
autor: Ad@mus
trza to przeanalizowac-tez mnie to czeka
ak uruchomic klimatronik po swapie??
ecu steruje klimatronikiem w p11.144, w p11 z ktorego mam silnik nie bylo klimatronikow
wiec pozostaje opcja zamiany ecu na p11.144 ale!.... p11 ma inne wtryski niz p11,144 i nie wiem czy ecu p11.144 ogarnie wtryski z p11, pozatym wiazka silnikowa p11 moze nie pasowac pod kabinowa p11.144 a wtyczki na wtryski tez moga sie roznic

potem pytanie o sprzeglo, p11.144 ma wysprzeglik hydrauliczny i taki jest w moim obecnym qg18de, chce te sprzeglo dac do sr'a bo wiem ze jest nowe i pasuje, ale mam skrzynie z p11 w ktorej nie bylo hydrowysprzeglik-co z tym fantem?

moge liczyc na jakas podpowiedz?

: 2013-02-08, 23:43
autor: bombel
Arias p11.144 mimo mniejszej mocy ma wiekszy moment i bardziej plaski. Do tego lepszy rozrzad oraz kolektor dolotowy. Co do SR20deh w p11.144 to bzdura. w zadnym manualu fabrycznym nie ma o tym wzmianki

Adamus najpierw wszystko zamontuj a potem bedziesz sie martwil

: 2013-02-09, 08:20
autor: Ad@mus
martwi mnie tylko brak klimatronika:)
bo na tym co mam to odpale:)
jak odpale a klimatronika nie bedzie to trza bedzie z kolektorem i wtryskami kminic zeby wsadzic kompa z 144

: 2013-02-09, 18:13
autor: bodek
P11GT miały lepsze silniki niż polifty ;) Wytrzymalsze rozrządy, lepsze kolektory, mocniejsze tłoki, no i wyższą moc :) To były ostatnie ostatnie dobre SR20DE, nowsze to już cięcie kosztów i romans z Renault.

Możliwości do złożenia wszystkiego do kupy jest kilka ale najlepiej niech pomyśli nad tym ten kto będzie to składał. Tak na szybko komp z polifta, słupek z gt, osprzęt z polifta; komp i wiązka z gt, silnik z gt, klima na kompie z polifta itd... Możliwości wachlarz :mrgreen:

: 2013-02-09, 18:47
autor: George
bodek pisze:P11GT miały lepsze silniki niż polifty ;) Wytrzymalsze rozrządy, lepsze kolektory, mocniejsze tłoki, no i wyższą moc :) To były ostatnie ostatnie dobre SR20DE, nowsze to już cięcie kosztów i romans z Renault.

Możliwości do złożenia wszystkiego do kupy jest kilka ale najlepiej niech pomyśli nad tym ten kto będzie to składał. Tak na szybko komp z polifta, słupek z gt, osprzęt z polifta; komp i wiązka z gt, silnik z gt, klima na kompie z polifta itd... Możliwości wachlarz :mrgreen:
bodek mam rozumieć, że potwierdzasz to że do kompa z p11.144 ssący i w tryski powinny zostać z lift-a? Kolektor wydechowy lepszy z P11 GT czy zostawić ten co jest?

: 2013-02-09, 19:21
autor: Ad@mus
a jak sie to posklada na kpl z przedlifta to klima bedzie ale nie klimatronik-p[oprostu bedzie chlodzic jak klasyczna klimatyzacja?

: 2013-02-24, 13:57
autor: koziro
w mojego brata P11GT po tym jak panewa oddała zamontowaliśmy motor z P11.144 wraz z osprzętem od GT i wszystko ładnie podeszło.

jaki był cel wkładania do p11.144 motoru od GT?? te silniki chyba się niczym nie różnią..

: 2013-02-24, 14:23
autor: czajnik
Arias pisze:Obawiam się, że w skrzyni nic się zmienić nie da, trzeba by zmienić wysprzęglik na linkę, a to się chyba mija z celem. Chyba lepszym rozwiązaniem jest porównać przełożenia z Primery i Almery z hydraulicznym sprzęgłem, albo pójść po bandzie i poszukać na ebay skrzyni 6-cio biegowej z SR20VE z P12, ale o tym to oddzielny temat jest.

Pozdrawiam :]
nie potrafię znależć tego gdzie jest opisane że skrzynia 6 biegowa z SR20 VE. znalazlem tylko że jest skrzynia 6 biegowa z P12 i dodatkowo nie pasuje bez adaptera.

[ Dodano: 2013-02-24, 14:25 ]
są skrzynie 6 biegów z p12 2.0 benzyna ale to silnik QR 20 zatem inny blok

: 2013-02-24, 14:35
autor: DubSon
W P12 były SR20VE 20V - skrzynia 6-bieg. i chyba miała też LSD :)

: 2013-02-24, 14:43
autor: czajnik
gdzie to kupić bo na alegro nie ma

: 2013-02-24, 14:46
autor: DubSon
czajnik, ebay :)
albo pytaj na allegro użytkownika ewjkm - sprowadza z JP NeoVVL, może da radę to ściągnąć :)

: 2013-02-24, 22:48
autor: czajnik
pytałem i odpisał że tylko silniki:(