Strona 1 z 1
No to robi się w PL profi SRxxVET
: 2010-01-17, 20:36
autor: lipass
: 2010-01-17, 20:49
autor: Limon
Coobcio juz dawno taki plan miał tylko trzeba mieć ładną kupkę kasy odłożoną żeby to wsadzic do silnika montowanego wzdłużnie

: 2010-01-17, 21:24
autor: Adams
Mazworx ma na kilku forach opisy swoich projektow VET projektow. Bez strokera przy VE 3076 wstaje sporo szybciej od 2871 na DE :O
: 2010-01-17, 21:56
autor: bodek
Oni to chyba robią na bloku z DE/DET bo jakoś nie mogę się dopatrzyć kanału olejowego do zmiennej fazy. Ciekawie będzie i te moce 500/550

: 2010-01-20, 17:04
autor: DiLGT
Czym sie bedzie roznil silnik SR20DET o mocy i momencie 500/550 a silnik SR20VET o mocy i momencie 500/550 ?
: 2010-01-20, 17:27
autor: bombel
DiLGT pisze:Czym sie bedzie roznil silnik SR20DET o mocy i momencie 500/550 a silnik SR20VET o mocy i momencie 500/550 ?
Przebiegiem momentu i mocy
: 2010-01-20, 19:12
autor: lipass
bombel pisze:Przebiegiem momentu i mocy
i awaryjnością pewnie

: 2010-01-20, 19:36
autor: bombel
lipass pisze:bombel pisze:Przebiegiem momentu i mocy
i awaryjnością pewnie

Przy takiej mocy pewnie i tak zakuty jest
: 2010-01-23, 15:26
autor: DiLGT
bombel pisze:DiLGT pisze:Czym sie bedzie roznil silnik SR20DET o mocy i momencie 500/550 a silnik SR20VET o mocy i momencie 500/550 ?
Przebiegiem momentu i mocy
Przy jezdzie po bułki moze to ma znaczenie ale przy palowani podczas driftu jakos nie wiem.
: 2010-01-23, 16:10
autor: bodek
Awaryjność a raczej wytrzymałość DETa i VETa podchodzących pod 500KM jest podobna. To już nie są seryjne silniki. Oba muszą być zakute, głowy muszą obrobione i pewnie na podobnych doładowaniach osiągają tą moc.
Co do przebiegów krzywych to podczas driftu też dobrze jest jak moment wcześnie wstaje. Łatwiej ogarnąć wóz wiec znaczenie raczej to ma.
: 2010-01-23, 16:25
autor: EnDrIu
Pytanie po co? Mysle, ze w tych samych pieniadzach mozna wrzucic V8 LS pod mache i nie martwic sie o laga

: 2010-01-23, 16:48
autor: bodek
raczej ale to już inna sprawa

: 2010-01-23, 18:18
autor: xtomek
No, chyba powariowaliśmy. Nasze graty nie muszą mieć po 500/500. To są fury miejskie. Rywalizacja O.K. , ale.......
: 2010-01-24, 09:42
autor: bodek
Amerykańska firma Mazworx specjalizuje się w silnikach SR20. O to jeden z ich projektów: dragowa Silvia S15. SR20VE+T 7,37s@1/4
http://www.youtube.com/watch?v=c-rsn2YZBgM
http://www.youtube.com/watch?v=-gLhtONrO3o
a tu, jak przygotowuje się głowice pod tłoczki 90mm:
http://www.youtube.com/watch?v=4nK-zG0hM7k
: 2010-01-24, 10:35
autor: bombel
To juz jest mega gruby projekt

: 2010-01-24, 14:55
autor: TOMMY1981
Ale najpierw musi być projekt na sponsora z grubym portfelem

: 2010-02-12, 14:53
autor: Coobcio
VE ma znacznie większe przepływy głowicy, by DE wygenerowało te 500KM i 550Nm to musiało by mieć większą turbinę jak VE by uzyskać te 500KM a wiadomo większa turbina to większy lag i większe opóźnienie na gaz...