Strona 1 z 1
					
				No to robi się w PL profi SRxxVET
				: 2010-01-17, 20:36
				autor: lipass
				
			 
			
					
				
				: 2010-01-17, 20:49
				autor: Limon
				Coobcio juz dawno taki plan miał tylko trzeba mieć ładną kupkę kasy odłożoną żeby to wsadzic do silnika montowanego wzdłużnie 

 
			 
			
					
				
				: 2010-01-17, 21:24
				autor: Adams
				Mazworx ma na kilku forach opisy swoich projektow VET projektow. Bez strokera przy VE 3076 wstaje sporo szybciej od 2871 na DE :O
			 
			
					
				
				: 2010-01-17, 21:56
				autor: bodek
				Oni to chyba robią na bloku z DE/DET bo jakoś nie mogę się dopatrzyć kanału olejowego do zmiennej fazy. Ciekawie będzie i te moce 500/550  

 
			 
			
					
				
				: 2010-01-20, 17:04
				autor: DiLGT
				Czym sie bedzie roznil silnik SR20DET o mocy i momencie 500/550 a silnik SR20VET o mocy i momencie 500/550 ?
			 
			
					
				
				: 2010-01-20, 17:27
				autor: bombel
				DiLGT pisze:Czym sie bedzie roznil silnik SR20DET o mocy i momencie 500/550 a silnik SR20VET o mocy i momencie 500/550 ?
Przebiegiem momentu i mocy
 
			 
			
					
				
				: 2010-01-20, 19:12
				autor: lipass
				bombel pisze:Przebiegiem momentu i mocy
i awaryjnością pewnie 

 
			 
			
					
				
				: 2010-01-20, 19:36
				autor: bombel
				lipass pisze:bombel pisze:Przebiegiem momentu i mocy
i awaryjnością pewnie 

 
Przy takiej mocy pewnie i tak zakuty jest
 
			 
			
					
				
				: 2010-01-23, 15:26
				autor: DiLGT
				bombel pisze:DiLGT pisze:Czym sie bedzie roznil silnik SR20DET o mocy i momencie 500/550 a silnik SR20VET o mocy i momencie 500/550 ?
Przebiegiem momentu i mocy
 
Przy jezdzie po bułki moze to ma znaczenie ale przy palowani podczas driftu jakos nie wiem.
 
			 
			
					
				
				: 2010-01-23, 16:10
				autor: bodek
				Awaryjność a raczej wytrzymałość DETa i VETa podchodzących pod 500KM jest podobna. To już nie są seryjne silniki. Oba muszą być zakute, głowy muszą obrobione i pewnie na podobnych doładowaniach osiągają tą moc. 
Co do przebiegów krzywych to podczas driftu też dobrze jest jak moment wcześnie wstaje. Łatwiej ogarnąć wóz wiec znaczenie raczej to ma.
			 
			
					
				
				: 2010-01-23, 16:25
				autor: EnDrIu
				Pytanie po co? Mysle, ze w tych samych pieniadzach mozna wrzucic V8 LS pod mache i nie martwic sie o laga 

 
			 
			
					
				
				: 2010-01-23, 16:48
				autor: bodek
				raczej ale to już inna sprawa 

 
			 
			
					
				
				: 2010-01-23, 18:18
				autor: xtomek
				No, chyba powariowaliśmy. Nasze graty nie muszą mieć po 500/500. To są fury miejskie. Rywalizacja O.K. , ale.......
			 
			
					
				
				: 2010-01-24, 09:42
				autor: bodek
				Amerykańska firma Mazworx specjalizuje się w silnikach SR20. O to jeden z ich projektów: dragowa Silvia S15. SR20VE+T 7,37s@1/4  
http://www.youtube.com/watch?v=c-rsn2YZBgM
http://www.youtube.com/watch?v=-gLhtONrO3o
a tu, jak przygotowuje się głowice pod tłoczki 90mm:
http://www.youtube.com/watch?v=4nK-zG0hM7k 
			 
			
					
				
				: 2010-01-24, 10:35
				autor: bombel
				To juz jest mega gruby projekt 

 
			 
			
					
				
				: 2010-01-24, 14:55
				autor: TOMMY1981
				Ale najpierw musi być projekt na sponsora z grubym portfelem  

 
			 
			
					
				
				: 2010-02-12, 14:53
				autor: Coobcio
				VE ma znacznie większe przepływy głowicy, by DE wygenerowało te 500KM i 550Nm to musiało by mieć większą turbinę jak VE by uzyskać te 500KM a wiadomo większa turbina to większy lag i większe opóźnienie na gaz...