Strona 1 z 1
Wałki rozrządu JWT S4
: 2010-01-14, 12:33
autor: Coobcio
Długo szukałem takiego wykresu i znalazłem
PS. Zamontowane to było w sunnym GTi, który wcześniej jedynie miał CAI firmy hot shot, po wsadzeniu wałków S4 było to wystrojone...
No i efekty możemy podziwiać na samej górze, od 4000 do odcinki poprawa nie miała

168KM i to na seryjnym wydechu i kolektorze, ponoć na tych wałkach z obróbką głowy idzie zrobić 200KM
No i tak auto przyspiesza po tych modach:
http://www.youtube.com/watch?v=ho6YWsWr ... r_embedded#
: 2010-01-14, 16:09
autor: MRC
wynik kozacki widać na filmiku że powyżej 4 tys zaczyna się niezły przeciąg

po kolektorze wydechu było by ciekawie... widzę że i na seryjnej przepływce jest no sporo tu jeszcze byłoby do ugrania
Ps. Jaki orientacyjny koszt takich wałeczków ? gdzie je można dostać?
: 2010-01-14, 16:35
autor: MacGayver
: 2010-01-15, 09:41
autor: SiwoL
1400zł nie mało ale efekt niezły

: 2010-01-15, 23:43
autor: Coobcio
Sprawdzone wałki i absolutnie warte tej ceny...
Myślę że z SSAC i zrobionym wydechem jakieś 185KM by było a to już fajna alternatowa do SR20VE

: 2010-01-16, 00:15
autor: MRC
ciekawe jak by się kształtowało spalanie na takim setupie...przy VE stosunek moc /spalanie wychodzi bardzo przyzwoicie
: 2010-01-16, 10:21
autor: Coobcio
Myślę że klasycznie by było, pewno 1L więcej przy normalnym użytkowaniu i przy prawidłowym wystrojeniu i sporo więcej przy korzystaniu z pełnej mocy
Ja się właśnie zastanawiam czy nie zbudować dla fanu motorowni opartej właśnie o takie wałki

: 2010-01-16, 10:27
autor: MRC
No myślę że jakbyś złożył taki motor na tych wałkach to padłby kolejny rekord mocy DE
a jak się ma spalanie w VE po wymianie wałków na n1 ?
: 2010-01-16, 10:28
autor: Chemik
łoł

ciekawie,ciekawie,całkiem przyzwoite te wałki,no widaj ze powyzej 4tysi lepiej kreci niz na seryjnym
: 2010-01-16, 11:27
autor: dylson
Chemik pisze:widaj ze powyzej 4tysi lepiej kreci niz na seryjnym
A ponizej nie kreci wcale

Wyglada to troche jak zalaczenie jakiejs zmiennej fazy.
: 2010-01-16, 11:44
autor: bodek
Rozmawiałem kiedyś z tym P10GT. Nie znam osobiście i nie chcę nikogo urazić ale bardzo optymistycznie podchodził do sprawy jeżeli chodzi o moce

Wałki mają niepowtarzalną zaletę jeżeli chodzi odczucia w czasie jazdy. Dość duże nachylenie krzywych więc im wyższe obroty tym lepiej kopie. Mi się to podoba

: 2010-01-16, 12:48
autor: alib1984
U lala... Z wąskim dolotem i wylotem taki przyrost... Ciekawe ile by wyszło na luźno po strojeniu??? Jeszcze jakaś pompka lepsza by się przydała...
: 2010-01-18, 13:54
autor: Ryba
Tyle że, czy nie wiąże się wymiana wałków z wymianą sprężyn na zaworach i samych zaworów

: 2010-01-18, 16:35
autor: xtomek
Poczekajcie, zwykłe wałki z SR16VE sprawdzimy w rudzielcu. Jak będzie do dupy, to przymiarka do N1 i innych kosztownych cudeńków. Cały czas się łudzę, że mój VE jest najmocniejszy z całej partii, która przypłynęła z Japonii. A o tych wałkach nic nie wiem.
Nawet czy podejdą do SR20VE i czym się różnią od N1.
: 2010-01-18, 18:38
autor: bodek
To są wałki do siników bez zmiennej fazy.
JWT S4 ponoć dają radę z seryjnymi sprężynkami i talerzykami. Zaworów oczywiście się nie zmienia.
: 2010-01-18, 20:26
autor: xtomek
Dzieki, a już myślałem, że jakiś nowy wynalazek jest

A jak się wkurzę, a kaska wpadnie, to może....VET tylko proszę nie mowić, że znowu zmieniłem zdanie.
: 2010-01-25, 10:33
autor: Ryba
JWT S4 ponoć dają radę z seryjnymi sprężynkami i talerzykami. Zaworów oczywiście się nie zmienia.
Ponoć..

Trochę mało precyzyjna odpowiedź jeżeli chodzi o takie koszty
: 2010-01-25, 12:16
autor: Neptune
Wszedłem sobie na inne filmiki tego użytkownika i niewystrojone ECU z tymi wałkami i filtrem słabo dawały:
maj 2008
"only mods:
- JWT S4 cams
- JWT Popcharger"
http://www.youtube.com/user/p10gt#p/u/15/NWsz2MEVBJI
Dopiero po wystrojeniu efekt ok 6,5-7 sek
- Cams, ecu, intake
http://www.youtube.com/user/p10gt#p/u/12/Stis6j4iPu8 i
http://www.youtube.com/user/p10gt#p/u/2/ho6YWsWrvyE
Przy czym nie zmienia to faktu że wykres na wysokich baaadzo do góry

: 2010-01-25, 19:10
autor: bodek
Ryba pisze:Ponoć..

Trochę mało precyzyjna odpowiedź jeżeli chodzi o takie koszty
Według posiadaczy takich wałków można jeździć na seryjnych sprężynkach oczywiście jeśli nie chcesz kręcić silnika do 8500. Zawory zostają te same.