Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Wałki rozrządu JWT S4

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Wałki rozrządu JWT S4

Post autor: Coobcio » 2010-01-14, 12:33

Obrazek

Długo szukałem takiego wykresu i znalazłem :)

PS. Zamontowane to było w sunnym GTi, który wcześniej jedynie miał CAI firmy hot shot, po wsadzeniu wałków S4 było to wystrojone...

No i efekty możemy podziwiać na samej górze, od 4000 do odcinki poprawa nie miała :)
168KM i to na seryjnym wydechu i kolektorze, ponoć na tych wałkach z obróbką głowy idzie zrobić 200KM :)

Obrazek

No i tak auto przyspiesza po tych modach:
http://www.youtube.com/watch?v=ho6YWsWr ... r_embedded#
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
MRC
fanatyk nissana
Posty: 361
Rejestracja: 2009-12-09, 13:07
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MRC » 2010-01-14, 16:09

wynik kozacki widać na filmiku że powyżej 4 tys zaczyna się niezły przeciąg :) po kolektorze wydechu było by ciekawie... widzę że i na seryjnej przepływce jest no sporo tu jeszcze byłoby do ugrania
Ps. Jaki orientacyjny koszt takich wałeczków ? gdzie je można dostać?

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2010-01-14, 16:35

kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1254
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

Post autor: SiwoL » 2010-01-15, 09:41

1400zł nie mało ale efekt niezły :-o

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-01-15, 23:43

Sprawdzone wałki i absolutnie warte tej ceny...
Myślę że z SSAC i zrobionym wydechem jakieś 185KM by było a to już fajna alternatowa do SR20VE :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
MRC
fanatyk nissana
Posty: 361
Rejestracja: 2009-12-09, 13:07
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MRC » 2010-01-16, 00:15

ciekawe jak by się kształtowało spalanie na takim setupie...przy VE stosunek moc /spalanie wychodzi bardzo przyzwoicie

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-01-16, 10:21

Myślę że klasycznie by było, pewno 1L więcej przy normalnym użytkowaniu i przy prawidłowym wystrojeniu i sporo więcej przy korzystaniu z pełnej mocy :D

Ja się właśnie zastanawiam czy nie zbudować dla fanu motorowni opartej właśnie o takie wałki :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
MRC
fanatyk nissana
Posty: 361
Rejestracja: 2009-12-09, 13:07
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MRC » 2010-01-16, 10:27

No myślę że jakbyś złożył taki motor na tych wałkach to padłby kolejny rekord mocy DE :mrgreen:

a jak się ma spalanie w VE po wymianie wałków na n1 ?

Awatar użytkownika
Chemik
fanatyk nissana
Posty: 844
Rejestracja: 2009-12-09, 14:32
Lokalizacja: Osieciny-Włocławek

Post autor: Chemik » 2010-01-16, 10:28

łoł :mrgreen: ciekawie,ciekawie,całkiem przyzwoite te wałki,no widaj ze powyzej 4tysi lepiej kreci niz na seryjnym

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2010-01-16, 11:27

Chemik pisze:widaj ze powyzej 4tysi lepiej kreci niz na seryjnym
A ponizej nie kreci wcale :-P Wyglada to troche jak zalaczenie jakiejs zmiennej fazy.

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-01-16, 11:44

Rozmawiałem kiedyś z tym P10GT. Nie znam osobiście i nie chcę nikogo urazić ale bardzo optymistycznie podchodził do sprawy jeżeli chodzi o moce ;)
Wałki mają niepowtarzalną zaletę jeżeli chodzi odczucia w czasie jazdy. Dość duże nachylenie krzywych więc im wyższe obroty tym lepiej kopie. Mi się to podoba :)
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
alib1984
wiem o czym pisze
Posty: 78
Rejestracja: 2009-12-09, 14:43
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: alib1984 » 2010-01-16, 12:48

U lala... Z wąskim dolotem i wylotem taki przyrost... Ciekawe ile by wyszło na luźno po strojeniu??? Jeszcze jakaś pompka lepsza by się przydała...

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-01-18, 13:54

Tyle że, czy nie wiąże się wymiana wałków z wymianą sprężyn na zaworach i samych zaworów ??

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-01-18, 16:35

Poczekajcie, zwykłe wałki z SR16VE sprawdzimy w rudzielcu. Jak będzie do dupy, to przymiarka do N1 i innych kosztownych cudeńków. Cały czas się łudzę, że mój VE jest najmocniejszy z całej partii, która przypłynęła z Japonii. A o tych wałkach nic nie wiem.
Nawet czy podejdą do SR20VE i czym się różnią od N1.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-01-18, 18:38

To są wałki do siników bez zmiennej fazy.

JWT S4 ponoć dają radę z seryjnymi sprężynkami i talerzykami. Zaworów oczywiście się nie zmienia.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-01-18, 20:26

Dzieki, a już myślałem, że jakiś nowy wynalazek jest :-D A jak się wkurzę, a kaska wpadnie, to może....VET tylko proszę nie mowić, że znowu zmieniłem zdanie.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-01-25, 10:33

JWT S4 ponoć dają radę z seryjnymi sprężynkami i talerzykami. Zaworów oczywiście się nie zmienia.
Ponoć..?? Trochę mało precyzyjna odpowiedź jeżeli chodzi o takie koszty

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2010-01-25, 12:16

Wszedłem sobie na inne filmiki tego użytkownika i niewystrojone ECU z tymi wałkami i filtrem słabo dawały:
maj 2008
"only mods:
- JWT S4 cams
- JWT Popcharger"
http://www.youtube.com/user/p10gt#p/u/15/NWsz2MEVBJI

Dopiero po wystrojeniu efekt ok 6,5-7 sek
- Cams, ecu, intake
http://www.youtube.com/user/p10gt#p/u/12/Stis6j4iPu8 i
http://www.youtube.com/user/p10gt#p/u/2/ho6YWsWrvyE

Przy czym nie zmienia to faktu że wykres na wysokich baaadzo do góry :mrgreen:
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-01-25, 19:10

Ryba pisze:Ponoć..?? Trochę mało precyzyjna odpowiedź jeżeli chodzi o takie koszty
Według posiadaczy takich wałków można jeździć na seryjnych sprężynkach oczywiście jeśli nie chcesz kręcić silnika do 8500. Zawory zostają te same.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i układ napedowy”