Maniek-ol pisze:Z tego co wiem to 102 KM miały silniki z wtryskiem wielopunktowym. Te słabsze są na gaźniku.
Gaźnik 1.6 seria miały zawsze 90 KM. Wielopunkt miał 90 lub 102
(były jeszcze jakieś mocniejsze wersje na innych rynkach - sentrowe, zmienne fazy itp.).
Na rynku europejskim na pewno różnica jest w kolektorze.
90 KM ma kolektor 74, 102 KM ma kolektor 73.
Ale czy to jedyna różnica - z lektury forów jednoznacznie wcale nie wynika.
Odkrywca tajemnicy - Coobcio - twierdzi, że kolektor i jedziemy.
Quattro dołożył dziegciu - jeszcze wałki!
No i teraz jeszcze czytam - komputer.
I bądź tu mądry.
Stąd moje poszukiwania wykresu przed wymianą kolektora i po.
Tyle było zmian kolektora, a nikt nie zrobił pomiarów przed/po??????
Ja już kolektor 73 mam przygotowany. Czekam na lepszą aurę
i z pomocą grupowicza/ziomka zrobimy przekładkę. Ew. może znajdę
jakiegoś godnego zaufania mechanika (tu pewno będzie problem).
Chcę zrobić pomiar teraz - przed zmianą i potem - po zmianie.
Może przyczynię się do rozwiania wątpliwości.
Ale powiem szczerze, że jak cała ta robota z kolektorem
nie da wyczuwalnego kopa, to mnie cholera weźmie.
