GA16DE i Turbo
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
GA16DE i Turbo
Witam, mam pytanie czy ktoś z was uturbiał już GA16DE?? Chodzi mi bardziej o praktyke a nie teorie
W PL chyba nikt tego nie robił, już szukałem.
Są zagraniczne projekty
W praktyce wygląda to podobnie jak w SR20, tylko może z paliwem być problem, bo jest rzeźba z listwą pod większe wtryski, ale do zrobienia.
Do tego max 250KM bez kucia, no i wiadomo, jakaś sporo grubsza przepustnica i MAF.
Większa chłodnica (od GTi np.) bo seria pewnie nie wyda.
Sam się zastanawiałem nad tym, ale silnik mi się zaraz rozleci i szkoda kasy na remont.
Bez remontu długo bym się nie nacieszył moim GA16DET
Są zagraniczne projekty
W praktyce wygląda to podobnie jak w SR20, tylko może z paliwem być problem, bo jest rzeźba z listwą pod większe wtryski, ale do zrobienia.
Do tego max 250KM bez kucia, no i wiadomo, jakaś sporo grubsza przepustnica i MAF.
Większa chłodnica (od GTi np.) bo seria pewnie nie wyda.
Sam się zastanawiałem nad tym, ale silnik mi się zaraz rozleci i szkoda kasy na remont.
Bez remontu długo bym się nie nacieszył moim GA16DET
ja myślałem nad kompresorem ale to wszystko po prostu nie ma sensu.
jak napisał bompblasty najlepsza opcja to VE bo moc masz koło 200 i do tego dość ekonomiczny motor jak na 2.0. VE to dobra i rozwojowa baza.
chyba że wszystko masz oprócz chęci to działaj a ja na pewno z przyjemnością będę śledził temat
jak napisał bompblasty najlepsza opcja to VE bo moc masz koło 200 i do tego dość ekonomiczny motor jak na 2.0. VE to dobra i rozwojowa baza.
chyba że wszystko masz oprócz chęci to działaj a ja na pewno z przyjemnością będę śledził temat
Dark Shadow
Nie sprawdzany ale myśle że jak pod turbo i bez kucia to troche przy nim trzeba będzie pogrzebaćBaSsGrU pisze: w jakim stanie jest obecnie ten silnik
Na razie nie oprócz EGR i dolocik się robiBaSsGrU pisze:jakieś mody już poczynione
składać tak kolektor to koleżka by musiał by mi zrobić ale to żadne kosztyBaSsGrU pisze:rozumiem że sam wszystko będziesz składał
[ Dodano: 2012-10-13, 13:41 ]
bombel pisze:szukaj turbo T28
No właśnie myślałem z TurboWorks-a mam to w dobrych pieniądzach nowe.
No tak ale jak jest jakięś foto jak ktoś jak ktoś robił to troche prościejbombel pisze:Co do kolektora to mi robili konkretnie pod moje auto, tak by się zmieściło.
Przy GA16DE aż takiej wielkiej biedy z miejscem nie mabombel pisze:wtedy kombinuj jak to zmieścić
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
ja bym nie słuchał przedmówców co do swapa na sr20ve z silnikiem ga16de jest o tyle dobrze ,że jak ci się wysra to drugi za grosze kupisz no i będziesz pierwszy w pl swoją drogą wszyscy są ciekaw jak to by jeżdziło dawaj śmiało z prodzektem
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"
Gadałem bodajże z Coobciem i śledziłem tematy z zagranicznych stron z projektami GA16DET więc nie mów, że 170KM jest bezpieczne, bo sporo więcej idzie wycisnąć...counterox pisze:Z tego silnika 160-170 km jeśli chcesz autem śmigać na codzień i niezbyt wysoki NM.
250 km to pośmigasz 1000 km i silnik pójdzie na złom.
Zależy co chcesz osiągnąć, czy fajny i niepozorny dupowóz, czy chcesz się bawić i upalaćml0dy pisze:jaka turbina
Zdziwisz się, jak będzie turbo dmuchać, to i paliwa trochę ucieknieml0dy pisze:Myśle że 1.6 nie będzie paliwo żerne
Ja myślałem jak bassgru do ga16de nad compresorem,połowa moich dobrych kumpli ma do hond powrzucane, i sa to nawet marne d14 czyli 1.4 90hp i pod 170hp dmuchnięte i śmigaja już długi czas i jest ok,myśle że jedna osoba by to ogarnęła bez problemu,pawel18 wiedział by o kogo chodzi ;-)wiadomo w ga trzeba w pl by przecierac szlaki, ale na razie nie stać mnie,a myśle że w 6tysi zmieścíł bym sie,tyle i nieco mniej kosztuje to hond na git wszystko
Wiem kto by to ogarnął Sam bym to zrobił
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Takie turbo?? Nie lepiej coś sprawdzonego jak t25/28 albo z evo Tylko dobierz tak żeby sensownie wstawało a nie przy 5krpm
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx