Strona 1 z 1

Pierścienie do sr20deh - jakiej firmy ??

: 2012-09-09, 21:57
autor: PumaRST
Witam,

pytanie jak w temacie.

pozdro

: 2012-09-09, 22:11
autor: killer2000
w sensie do almerki, chyba z dostępnych to NPR robi ale ja bym się pokusił o oryginały jest taka stronka z usa chyba co tanio oryginały sprzedają i dużo wogóle części mają na almerkowym angielskim forum ta stronka jest zachwalana kuna tylko nie pamietam jaka to stronka była pogrzebe to wrzuce

: 2012-09-10, 05:41
autor: Chemik
Niewiem jak z dostępnościa do nissana ale zdaje mi sie że są dostepne i dość często zakładane do hond czyli Tp piston,ale jak sie sprawuja ,albo inaczej jak dlugo to wiem tyle że kolega w b seri rok temu zakładał,a silnik lata pod kompresorem i na razie ok

: 2012-09-10, 06:15
autor: killer2000
ja właśnie mam u siebie Teikoku pistons Tp za które dałem 105 zeta ale ale w wymiarze do almerek ich nie mogłem dostać i zostały podpiłowane pułki w tłokach ponieważ stare silniki sr20 mają grubość pierścienia 1.5mm a sr20 w almerkach i primerkach p11 juz niestety 1.2mm ale jak pisałem wybór pierścieni jest bidny i jak bym miał hajsu więcej to bym wsadził npr które już nie pamiętam około 300zł kosztują bądź oryginały które da rade sprowadzić w niezłej cenie

: 2012-09-10, 18:57
autor: DiLGT
Jak myslicie czy AZOTONAWĘGLANIE pierscieni wplynelo by w dluzszym uzyciu pierscieni na plus?
zalety:
- Zwiększenie twardości powierzchniowej
- Zwiększenie odporności na zużycie w warunkach tarcia
- Zwiększenie wytrzymałości zmęczeniowej
- Poprawienie właściwości antyadhezyjnych
- Poprawienie odporności na zatarcie
- Poprawienie właściwości antykorozyjnych
- Poprawienie atrakcyjności wizualnej detali

: 2012-10-25, 19:16
autor: counterox
Panowie, kiedyś o tym czytałem, ale szukajka na naszym forum jest tragiczna...

Jaka jest różnica między SR20VE a SR20VE 20V ?

W jakich autach to było montowane, bo niedługo jadę do USA i może zapakuję kumplowi który sprowadza mustanga ze 2-3 takie silniki...

: 2012-10-25, 19:27
autor: primeraP10
Drugi wariant SR20VE znajduje się tylko w 2001 i później P12 Nissan Primera . Ta wersja SR20VE sprawia 204 KM (152 kW) i 152 lb · ft (206 N · m) momentu obrotowego. Silnik ten jest powszechnie znany jako SR20VE '20V ". Chociaż, w samochodowych kategoriach '20V "normalnie być interpretowane jako mające dwadzieścia zaworów, to jest błędne. Nazwa '20V "to nazwa poziomu wyposażenia w Nissan Primera , że znajduje się ono w. Jest również skrócona wersja nazwy SR20VE . Ten silnik ma 16 zaworów, jak z resztą SR20 silników. Ten nowszy silnik '20V ', jest tylko SR20 silnik dostać odnowiony pokrywę zaworów. Ma również ulepszony kolektor dolotowy , który ma dłuższe biegaczom i większe 70 mm (2,8 cala) obudowy przepustnicy (wcześniej SR20VE ma 60 mm).
Kolejna wersja VVL SR silników jest 1,6 L SR16VE . Bloku silnika na SR16VE jest taki sam, jak SR20VE , że również ten sam otwór cylindra. Wał korbowy ma krótszy skok, co obniża przemieszczenia, ale pozwala silnik do bezpiecznego rev na wyższych obrotach. Mimo że ten silnik ma 1,6 litra pojemności, ma bardziej agresywnych specyfikacji wałka rozrządu. Zarządza do 173 KM (129 kW). Wałki rozrządu tego silnika uważa się uaktualnienie dla SR20VE właścicieli.

Z wiki tlumaczone przez przegladark wiec moze byc pare błedow.

: 2012-10-25, 19:30
autor: DubSon
20V jest nowszy (od2001r chyba) i wygląda tak:
Obrazek
Montują go np. w P12.
Ma lepszy kolektor dolotowy i większa przepustnicę co dało 204KM i 206Nm.
No i inna pokrywa zaworów.

[ Dodano: 2012-10-25, 20:31 ]
primeraP10, nie rozumiem, piłeś coś? :mrgreen:

: 2012-10-25, 20:49
autor: bombel
DubSon google transplator pił :D

20V ma chyba już cewki na każdym garze

: 2012-10-25, 21:07
autor: counterox
Kurde, chyba na rynek USA nie był fabrycznie montowane, a jedynie JDM :(