Przełożenie główne do skrzyni p11gt
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Hayboss tak, ta skrzynia będzie dobra bierz ją i działaj
50J z P10 to starszy typ skrzyni taka jak w N15 RS5F32A
PS. Jakby trzeba było coś podpowiedzieć przy adaptacji tej skrzyni, pisz chętnie podpowiem
50J z P10 to starszy typ skrzyni taka jak w N15 RS5F32A
PS. Jakby trzeba było coś podpowiedzieć przy adaptacji tej skrzyni, pisz chętnie podpowiem
Ostatnio zmieniony 2014-02-13, 21:10 przez adam_N14, łącznie zmieniany 1 raz.
-P11 GT / TopSport
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest /
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest /
Spoko dzięki, na pewno będę pisał, 70 zł to chyba dobra cena he he he he . Jak możesz to daj na pw co trzeba przerobić.
Ostatnio zmieniony 2014-02-13, 21:11 przez hayboss, łącznie zmieniany 1 raz.
Hayboss, cena rewelacja .
Co do przeróbki napiszę coś tu, może komuś się przyda .
A Na PW masz mój nr. jak coś dzwoń.
Czujniki mają inne wsuwki, trzeba więc przerobić lekko wiązkę. Jeżeli przechodzisz z hydro na linkę jak ja, to trzeba ze starej skrzyni przełożyć łapę i mocowanie linki. Tylko starą łapę trzeba stoczyć od spodu na wzór tej z hydro. Jak będą obie wyjęte widać dokładnie o co chodzi. Wybierak od lewarka, ten który jest na sztywno trzeba lekko przerobić przy skrzyni. Ja trochę podciąłem podkładkę i przegiąłem całość w kierunku płozy. Ogólnie chodzi o to, aby nie zachodziły na siebie oba wybieraki, bo inaczej jest wyjście z nowszej skrzyni.
Co do przeróbki napiszę coś tu, może komuś się przyda .
A Na PW masz mój nr. jak coś dzwoń.
Czujniki mają inne wsuwki, trzeba więc przerobić lekko wiązkę. Jeżeli przechodzisz z hydro na linkę jak ja, to trzeba ze starej skrzyni przełożyć łapę i mocowanie linki. Tylko starą łapę trzeba stoczyć od spodu na wzór tej z hydro. Jak będą obie wyjęte widać dokładnie o co chodzi. Wybierak od lewarka, ten który jest na sztywno trzeba lekko przerobić przy skrzyni. Ja trochę podciąłem podkładkę i przegiąłem całość w kierunku płozy. Ogólnie chodzi o to, aby nie zachodziły na siebie oba wybieraki, bo inaczej jest wyjście z nowszej skrzyni.
Ostatnio zmieniony 2014-02-13, 21:13 przez adam_N14, łącznie zmieniany 1 raz.
-P11 GT / TopSport
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest /
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest /
Na pewno nie jest taka jak w P10 eGT.
Ale fajnie jakby ktoś dał oznaczenie tej z P11GT. Takie organoleptyczne. Ja mam taką skrzynie u siebie, ale nie będę jej demontować, żeby sprawdzić
Ale fajnie jakby ktoś dał oznaczenie tej z P11GT. Takie organoleptyczne. Ja mam taką skrzynie u siebie, ale nie będę jej demontować, żeby sprawdzić
Ostatnio zmieniony 2014-02-13, 21:13 przez vixo, łącznie zmieniany 1 raz.
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
Nie czytam
Mnie interesuje co jest tam napisane, a nie co może być. Interesuje mnie odpowiedź kogoś, kto widział skrzynie na własne oczy, sam osobiście sprawdzał oznaczenie i nie ma Alzheimera.
Mnie interesuje co jest tam napisane, a nie co może być. Interesuje mnie odpowiedź kogoś, kto widział skrzynie na własne oczy, sam osobiście sprawdzał oznaczenie i nie ma Alzheimera.
Ostatnio zmieniony 2014-02-13, 21:14 przez vixo, łącznie zmieniany 1 raz.
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
Czyli to nie taką skrzynie kupiłem? No weźcie mnie nie dołujcie, nic poczekam aż przyjdzie, oby się dało przerzucić wnętrzności i założyć do sr20ve, jutro powinna być, więc się okaże.
Ostatnio zmieniony 2014-02-13, 21:07 przez hayboss, łącznie zmieniany 1 raz.
Popoprawiałem posty w temacie - głównie stylistyka i czasami jakiś ort. Chodziło o to, żeby zdanie nie było na 5 linijek i miało tylko jeden przecinek w środku.
Ogólnego przesłania i myśli autorów nie zmieniałem!.
Kolegę Hayboss proszę o to, żeby czasami przeczytał to co napisał i przed wysłaniem posta poprawił go. Kropki istnieją. Zdanie na 4 linijki ciężko się czyta.
Ogólnego przesłania i myśli autorów nie zmieniałem!.
Kolegę Hayboss proszę o to, żeby czasami przeczytał to co napisał i przed wysłaniem posta poprawił go. Kropki istnieją. Zdanie na 4 linijki ciężko się czyta.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Obiecuje poprawę , sorry za dodawanie moderatorom roboty .
[ Dodano: 2014-02-14, 20:16 ]
Dzisiaj dotarła kolejna paczka , moja dziewczyna mówi że, może nam dużego pokoju zabraknąć , mam skrzynie oznaczenie 6J00 #2 koszt 70 zł plus 100 przesyłka . We wtorek będe działał postaram sie fotorelacje zrobić ...
[ Dodano: 2014-02-19, 18:36 ]
obie skrzynie rozebrane , jedna to 6j 00#2 druga to 6j 00#4
przełożenie główne skrzynie 6j 00#2 71/17= 4,176
przełożenie główne skrzynie 6j 00#4 71/16= 4,437
tak jak było mówione wewnątrz są takie same , już przerzuciłem bebechy miedzy skrzyniami , pozostało do przerobienia ramie linki/ wysprzęglika
[ Dodano: 2014-02-14, 20:16 ]
Dzisiaj dotarła kolejna paczka , moja dziewczyna mówi że, może nam dużego pokoju zabraknąć , mam skrzynie oznaczenie 6J00 #2 koszt 70 zł plus 100 przesyłka . We wtorek będe działał postaram sie fotorelacje zrobić ...
[ Dodano: 2014-02-19, 18:36 ]
obie skrzynie rozebrane , jedna to 6j 00#2 druga to 6j 00#4
przełożenie główne skrzynie 6j 00#2 71/17= 4,176
przełożenie główne skrzynie 6j 00#4 71/16= 4,437
tak jak było mówione wewnątrz są takie same , już przerzuciłem bebechy miedzy skrzyniami , pozostało do przerobienia ramie linki/ wysprzęglika
- PumaRST
- fanatyk nissana
- Posty: 647
- Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
- Lokalizacja: OBR Niestachów
- Kontakt:
nie wiem czy dobrze zrozumiałem więc zapytam.
Skrzynie z p11/n15 względem p11.144/n16 różnią. Ale ktoś wspomniał że mechanizm różnicowy / dyferencjał są wymienne między oboma typami skrzyń. Czy dobrze zrozumiałem
Pytam bo hybryda p11,144/n16 1,8 jest całkiem fajna jak ją policzyłem ale zacząłem się zastanawiać czy szpera pod skrzynie p11/n15 bedzie pasować do takiej hybrydy. Bo nie widziałem szpery dedykowanej do p11,144
Skrzynie z p11/n15 względem p11.144/n16 różnią. Ale ktoś wspomniał że mechanizm różnicowy / dyferencjał są wymienne między oboma typami skrzyń. Czy dobrze zrozumiałem
Pytam bo hybryda p11,144/n16 1,8 jest całkiem fajna jak ją policzyłem ale zacząłem się zastanawiać czy szpera pod skrzynie p11/n15 bedzie pasować do takiej hybrydy. Bo nie widziałem szpery dedykowanej do p11,144
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm
powiem tak nie rozbierałem skrzyni z p10/gti wiec nie wiem, wiem natomiast że n16 ma fd 4,437 i krótkie przełożenia ale nie pasuje dzwonem na blok sr20 , skrzynia z p11.144 ma fg 4,176 ale za to pasuje dzwonem na blok sr20 . Bebechy w obu skrzyniach są zamienne tzn miedzy n16 1,8 a p11.144 ale nie są zamienne z p10( jeśli foto z google nie kłamie ) , co do szpery to nie wiem JESZCZE
Z opisu Quaife wynika, że to jest jeszcze jakiś inny typ szpery, nie jest to płytkowe, nie jest to VLSD...
http://forum.pulsar.org.au/showthread.p ... type-LSD-s
http://forum.pulsar.org.au/showthread.p ... type-LSD-s
pozdr. Kamil
To ja dodam tez coś od siebie
Zakupiłem skrzynię z Almery VZ-R do mojego Sunny GTI i miało byś lodzio miodzio.
Walczę już drugi tydzień i dziś mam nadzieję będzie koniec.
Skrzynie pasują do silników DE ale problem pojawia się z półosiami
Almera ma 23 zęby a Sunny 25 zębów i trzeba robić hybrydę.
oto moja dziś przyszła z Torunia.
Przy skrzyni 23 zęby przy przegubie zewnętrznym lewe koło 25 zębów.
W przypadku Almery nie ma problemu bo przegub ma 23 zęby wiec pasuje krótka półośka która należy zakupić wraz ze skrzynią i przegubem wewnętrznym .
Oryginalna półośka z GTI jest dłuższa o około 20 mm .
A tak wygląda przegub wewnętrzny na oko widać różnicę
Ogólnie jest trochę zabawy ale temat już przerobiłem i w razie czego mam dobrego speca od skrzyń i szper na miejscu we Wrocławiu.
Zakupiłem skrzynię z Almery VZ-R do mojego Sunny GTI i miało byś lodzio miodzio.
Walczę już drugi tydzień i dziś mam nadzieję będzie koniec.
Skrzynie pasują do silników DE ale problem pojawia się z półosiami
Almera ma 23 zęby a Sunny 25 zębów i trzeba robić hybrydę.
oto moja dziś przyszła z Torunia.
Przy skrzyni 23 zęby przy przegubie zewnętrznym lewe koło 25 zębów.
W przypadku Almery nie ma problemu bo przegub ma 23 zęby wiec pasuje krótka półośka która należy zakupić wraz ze skrzynią i przegubem wewnętrznym .
Oryginalna półośka z GTI jest dłuższa o około 20 mm .
A tak wygląda przegub wewnętrzny na oko widać różnicę
Ogólnie jest trochę zabawy ale temat już przerobiłem i w razie czego mam dobrego speca od skrzyń i szper na miejscu we Wrocławiu.
Czerwone auta sa szybsze ...
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź