Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Przełożenie główne do skrzyni p11gt

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
adam_N14
aktywny forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 2012-12-16, 09:43
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: adam_N14 » 2014-02-12, 11:06

Hayboss tak, ta skrzynia będzie dobra :-D bierz ją i działaj :-D

50J z P10 to starszy typ skrzyni taka jak w N15 RS5F32A

PS. Jakby trzeba było coś podpowiedzieć przy adaptacji tej skrzyni, pisz chętnie podpowiem ;-)
Ostatnio zmieniony 2014-02-13, 21:10 przez adam_N14, łącznie zmieniany 1 raz.
-P11 GT / TopSport
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest ?? / ??

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-02-12, 11:14

Pany dajcie oznaczenie skrzyni P11GT, bo będę mieć niespodziewanke :evil:
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
hayboss
aktywny forumowicz
Posty: 196
Rejestracja: 2013-09-25, 20:11
Lokalizacja: BP

Post autor: hayboss » 2014-02-12, 11:18

Spoko dzięki, na pewno będę pisał, 70 zł to chyba dobra cena he he he he :D . Jak możesz to daj na pw co trzeba przerobić.
Ostatnio zmieniony 2014-02-13, 21:11 przez hayboss, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-02-12, 11:29

vixo 320102J707, czyli na skrzyni może być 2J 707 wg tego co koledzy piszą

Awatar użytkownika
adam_N14
aktywny forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 2012-12-16, 09:43
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: adam_N14 » 2014-02-12, 13:06

Hayboss, cena rewelacja :-D.
Co do przeróbki napiszę coś tu, może komuś się przyda :-).
A Na PW masz mój nr. jak coś dzwoń.
Czujniki mają inne wsuwki, trzeba więc przerobić lekko wiązkę. Jeżeli przechodzisz z hydro na linkę jak ja, to trzeba ze starej skrzyni przełożyć łapę i mocowanie linki. Tylko starą łapę trzeba stoczyć od spodu na wzór tej z hydro. Jak będą obie wyjęte widać dokładnie o co chodzi. Wybierak od lewarka, ten który jest na sztywno trzeba lekko przerobić przy skrzyni. Ja trochę podciąłem podkładkę i przegiąłem całość w kierunku płozy. Ogólnie chodzi o to, aby nie zachodziły na siebie oba wybieraki, bo inaczej jest wyjście z nowszej skrzyni.
Ostatnio zmieniony 2014-02-13, 21:13 przez adam_N14, łącznie zmieniany 1 raz.
-P11 GT / TopSport
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest ?? / ??

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-02-13, 13:04

Primera W10 2.0 SLX
50J
#2 M
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-02-13, 13:29

Na pewno nie jest taka jak w P10 eGT.
Ale fajnie jakby ktoś dał oznaczenie tej z P11GT. Takie organoleptyczne. Ja mam taką skrzynie u siebie, ale nie będę jej demontować, żeby sprawdzić :-P
Ostatnio zmieniony 2014-02-13, 21:13 przez vixo, łącznie zmieniany 1 raz.
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-02-13, 13:40

vixo, czytasz moje posty?

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-02-13, 13:51

Nie czytam :mrgreen:

Mnie interesuje co jest tam napisane, a nie co może być. Interesuje mnie odpowiedź kogoś, kto widział skrzynie na własne oczy, sam osobiście sprawdzał oznaczenie i nie ma Alzheimera.
Ostatnio zmieniony 2014-02-13, 21:14 przez vixo, łącznie zmieniany 1 raz.
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
hayboss
aktywny forumowicz
Posty: 196
Rejestracja: 2013-09-25, 20:11
Lokalizacja: BP

Post autor: hayboss » 2014-02-13, 20:44

Czyli to nie taką skrzynie kupiłem? No weźcie mnie nie dołujcie, nic poczekam aż przyjdzie, oby się dało przerzucić wnętrzności i założyć do sr20ve, jutro powinna być, więc się okaże.
Ostatnio zmieniony 2014-02-13, 21:07 przez hayboss, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-02-13, 22:01

hayboss, kupiles z P11.144

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2014-02-13, 22:56

Popoprawiałem posty w temacie - głównie stylistyka i czasami jakiś ort. Chodziło o to, żeby zdanie nie było na 5 linijek i miało tylko jeden przecinek w środku.
Ogólnego przesłania i myśli autorów nie zmieniałem!.

Kolegę Hayboss proszę o to, żeby czasami przeczytał to co napisał i przed wysłaniem posta poprawił go. Kropki istnieją. Zdanie na 4 linijki ciężko się czyta.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-02-13, 23:01

Blisko połowa postów edytowanych :D dobry poziom reprezentujemy xD
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
hayboss
aktywny forumowicz
Posty: 196
Rejestracja: 2013-09-25, 20:11
Lokalizacja: BP

Post autor: hayboss » 2014-02-13, 23:16

Obiecuje poprawę , sorry za dodawanie moderatorom roboty .

[ Dodano: 2014-02-14, 20:16 ]
Dzisiaj dotarła kolejna paczka , moja dziewczyna mówi że, może nam dużego pokoju zabraknąć :P , mam skrzynie oznaczenie 6J00 #2 koszt 70 zł plus 100 przesyłka . We wtorek będe działał postaram sie fotorelacje zrobić ...

[ Dodano: 2014-02-19, 18:36 ]
obie skrzynie rozebrane , jedna to 6j 00#2 druga to 6j 00#4


przełożenie główne skrzynie 6j 00#2 71/17= 4,176
przełożenie główne skrzynie 6j 00#4 71/16= 4,437

tak jak było mówione wewnątrz są takie same , już przerzuciłem bebechy miedzy skrzyniami , pozostało do przerobienia ramie linki/ wysprzęglika

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2014-02-26, 09:02

nie wiem czy dobrze zrozumiałem więc zapytam.

Skrzynie z p11/n15 względem p11.144/n16 różnią. Ale ktoś wspomniał że mechanizm różnicowy / dyferencjał są wymienne między oboma typami skrzyń. Czy dobrze zrozumiałem ??

Pytam bo hybryda p11,144/n16 1,8 jest całkiem fajna jak ją policzyłem ale zacząłem się zastanawiać czy szpera pod skrzynie p11/n15 bedzie pasować do takiej hybrydy. Bo nie widziałem szpery dedykowanej do p11,144
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
hayboss
aktywny forumowicz
Posty: 196
Rejestracja: 2013-09-25, 20:11
Lokalizacja: BP

Post autor: hayboss » 2014-02-26, 11:11

powiem tak nie rozbierałem skrzyni z p10/gti wiec nie wiem, wiem natomiast że n16 ma fd 4,437 i krótkie przełożenia ale nie pasuje dzwonem na blok sr20 , skrzynia z p11.144 ma fg 4,176 ale za to pasuje dzwonem na blok sr20 . Bebechy w obu skrzyniach są zamienne tzn miedzy n16 1,8 a p11.144 ale nie są zamienne z p10( jeśli foto z google nie kłamie ) , co do szpery to nie wiem JESZCZE :D

Awatar użytkownika
adam_N14
aktywny forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 2012-12-16, 09:43
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: adam_N14 » 2014-02-26, 11:38

Foto nie kłamie bebechy są zupełnie inne. Sam różnicowy jest taki sam, na amerykańskich forach piszą że szpery też podchodzą zamiennie bez problemu.
-P11 GT / TopSport
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest ?? / ??

Awatar użytkownika
wod2u
fanatyk nissana
Posty: 824
Rejestracja: 2010-11-22, 14:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: wod2u » 2014-02-26, 11:39

pozdr. Kamil

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2014-02-26, 11:50

czyli najprawdopodobniej wsadził z P11/N15 szperę
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
wod2u
fanatyk nissana
Posty: 824
Rejestracja: 2010-11-22, 14:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: wod2u » 2014-02-26, 12:11

Z opisu Quaife wynika, że to jest jeszcze jakiś inny typ szpery, nie jest to płytkowe, nie jest to VLSD...
http://forum.pulsar.org.au/showthread.p ... type-LSD-s
pozdr. Kamil

DARO GTI
fanatyk nissana
Posty: 1342
Rejestracja: 2012-11-22, 20:47
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: DARO GTI » 2014-02-26, 14:16

To ja dodam tez coś od siebie :)
Zakupiłem skrzynię z Almery VZ-R do mojego Sunny GTI i miało byś lodzio miodzio.
Walczę już drugi tydzień i dziś mam nadzieję będzie koniec.
Skrzynie pasują do silników DE ale problem pojawia się z półosiami
Almera ma 23 zęby a Sunny 25 zębów i trzeba robić hybrydę.

oto moja dziś przyszła z Torunia.

Obrazek

Przy skrzyni 23 zęby przy przegubie zewnętrznym lewe koło 25 zębów.

W przypadku Almery nie ma problemu bo przegub ma 23 zęby wiec pasuje krótka półośka która należy zakupić wraz ze skrzynią i przegubem wewnętrznym .
Oryginalna półośka z GTI jest dłuższa o około 20 mm .

A tak wygląda przegub wewnętrzny na oko widać różnicę

Obrazek


Ogólnie jest trochę zabawy ale temat już przerobiłem i w razie czego mam dobrego speca od skrzyń i szper na miejscu we Wrocławiu.
Czerwone auta sa szybsze ...

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-02-27, 23:04

wiec ta hybryda jest krotsza od p11gt czy taka sama?
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-02-27, 23:07

Krótsza. Gdyby była taka sama to po co tyle zabawy ?
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-02-27, 23:16

wytrzymalosc?
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-02-27, 23:39

Ile razy taka skrzynie się zmienia w życiu ?

Mnie proszę do statystyk nie uwzględniać xD
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Niedział
aktywny forumowicz
Posty: 144
Rejestracja: 2013-03-01, 07:06
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: Niedział » 2014-02-27, 23:43

pewnie raz, no ale na twoim przykładzie, można w nieskończoność :mrgreen:
Ale jeszcze chodzi ta ode mnie ? :D

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-02-27, 23:48

Chodzi elegancko ;)
Ale niedługo będzie rozdzielona od VE na rzecz innej ;)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2014-02-28, 02:27

Przydałaby się jakaś fotorelacja :]
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-02-28, 05:37

Fotorelacja z czego ? :)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
killer2000
fanatyk nissana
Posty: 2169
Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: killer2000 » 2014-02-28, 07:53

skrzynia z vzra jest delikatniejsza od zwykłych skrzyń
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i układ napedowy”