Strona 17 z 21

: 2014-05-19, 01:09
autor: WuWa
Chłopaku no ja Cię rozumiem , że się przywiązałeś do swojego samochód , ale za 15tyś. To już masz gotowege Sunnegoz wzadzonym SR20VE.... Więc ten tego.... Zastanów się czy aby to było warte tego wysiłku ,co chcesz w to włożyć :)

[ Dodano: 2014-05-19, 02:16 ]
Ogłoszenie od nas z forum
viewtopic.php?t=16329
Samochód godny uwagi i doinwestowany. Oddasz go do Bodka na strojenie i będziesz miał 220-230 Konnego kilera :mrgreen: za 15 tysięcy :) I to od razu !

: 2014-05-19, 02:27
autor: parzyh
Kolega włożył w swoje e36 ponad 60 tyś :) gdybym chciał Sunnego kupiłbym Sunnego

: 2014-05-19, 09:40
autor: WuWa
Spoko ,jestem w stanie w to uwierzyć :) Tylko szkoda ,że za bazę wzioles 1.6 a nie 2.0 ,ale rozumiem ,że chodzi o kolor samochodu ;)

: 2014-05-19, 13:00
autor: parzyh
Zaoszczędziłbym jakieś 5 tyś dodać lakier i resztę wyjdzie to samo albo i więcej

: 2014-05-19, 13:52
autor: WuWa
No zgadza się. Wobec tego czekam na mody i powodzenia w swapowaniu Almery :)

: 2014-05-19, 13:56
autor: bombel
parzyh, zawsze mozesz mój wziąc :)

: 2014-05-19, 19:03
autor: Dreams
parzyh pisze:
GA16DE na SR20VE

"Orientacyjny koszt to 13-15kpln na gotowo.
Zaporowa cena nawet ja tyle nie włożyłem w mechanikę a mam sporo zrobione :-|

: 2014-05-19, 21:01
autor: Boro1989
a ja wsadziłem tyle w primere i wsadze więcej i nie żałuje żadnego grosza który wydałem na te autko :) banan na twarzy jest najważniejszy, powodzenia parzyh!

: 2014-05-19, 21:29
autor: bodek
No niestety, koszta brałem tak pi razy oko na poczekaniu ale okolice 13kpln jak najbardziej realne. Da się taniej, jeżeli większość prac wykona się samemu i samemu spędzi dni i tygodnie na szukaniu części w okazyjnych cenach.
Tego typu modyfikacje są generalnie mało opłacalne i nikomu ich nie polecam.. ;)

: 2014-05-19, 21:59
autor: Ad@mus
za ten koszt wolał bym po sto kroć zeszperowaną, ultra nietuzinkową, zadbaną, oemowa, sr20ve sentre pewnego usera:D

: 2014-05-19, 22:29
autor: bodek
O na przykład :) Swoją drogą w tygodniu idzie tez wóz na pranie tapicerki i za niedługo będzie oficjalnie na sprzedaż

: 2014-05-20, 12:29
autor: d-rose
Panowie bierzcie VE, dźwięk fazy jest uzależniający!!!

: 2014-05-20, 13:31
autor: Boro1989
o co racja to racja, dźwięk jest po prostu boski :)

: 2014-05-20, 13:37
autor: bombel
NIe słysze bo mi turbo zagłusza :P

: 2014-05-20, 22:09
autor: foo
Hmm, boski dźwięk to jest przelot w DE, cały czas na fazie jedzie :lol:

: 2014-05-20, 22:29
autor: killer2000
Pany jak pisze d-rose dzwięk silnika miażdzy suty jak sie wciśnie pedalł w podłoge przy mniejszej predkości to sie ma v8 z r4 :) plus dzwiek jak by był kompresor :mrgreen: z de idzie wykrzesać to samo ale ten DZWIĘK z ve zwiększa wożenie tyłka o 300% :mrgreen:

: 2014-05-20, 22:52
autor: vixo
VVL na jalowych poezja :mrgreen:

: 2014-05-21, 14:37
autor: d-rose
Tak dla kogoś kto przypadkowo to ominął, to tu jest w sumie jeden z głównych powód za swapem.
http://autokult.pl/2011/07/28/fenomen-n ... 16vesr20ve
artykuł ma 2 częśi
No i z matematyką się nie wygra niestety :)

: 2014-05-21, 18:02
autor: Arias
Nie chcesz VVL ?? VQ30DE ładuj :D:D:D:D

: 2014-07-10, 11:06
autor: vixo
VVL nie oszukujac się jedzie tylko w k10, k11...
Niestety taka prawda... :/

: 2014-07-10, 11:51
autor: Modzelitto
Osobiście na narzekam na brak je*nięcia po pedałem. A waga porównywalna z P11 (z LPG i wygłuszeniem) :P

zuh, dlaczego akurat zmienna faza? W chwili obecnej skłaniał bym się bardziej ku V6. Inna kultura pracy, jedzie z samego dołu, nie trzeba wiercić do 8k RPM, nie drze japy... No, ale każdy lubi co innego :)

: 2014-07-10, 12:14
autor: Sajmooon
vixo, to ciekawe że tylko w tych 2 modelach bo nawet nie mam pojęcie czy jest K10 VVL bo DE to wiem więc skąd możesz wiedzieć jak to jedzie. a poza tym skoro nie jedzie to poproś Coobcia żeby pokazał Ci swoje puchary za 1/4 mile i KJSy i inne imprezy które zdobył w N14VVL ... zobacz chłpaków z Ultera jak dają radę N14 VVL
vixo,rz, Ogólnie żeby coś jechało to najlepiej wsadźcie sobie RB26TT do motorynki bo Was to chyba nic nie zadowoli żeby "jechało".

: 2014-07-10, 14:51
autor: rz
Sajmooon, chodzi mi o to, że osiągi takiej P11VVL w stosunku do włożonej kasy są mierne.

vixo, dokładnie. Micra z racji na wagę robi większy przeciąg.

: 2014-07-10, 15:00
autor: vixo
Masa pany :mrgreen:

: 2014-07-10, 15:11
autor: Boro1989
rz włożonej kasy? a moim zdaniem włożyłem bardzo mało aby mieć taką moc :) z DE za te pieniądze nigdy bym nie miał tyle mocy, i ja tam na osiągi nie narzekam, wkręca się konkretnie i na prawdę fajnie jedzie, sory ale sunny GTI po jakiś modach bez wykręcenia z niego 180 koni nie ma szans z P11

i widzisz mnie blacharka będzie kosztowała 3k ze zmianą koloru :D

: 2014-07-10, 16:02
autor: nismo46
Boro1989, polac muu:)

: 2014-07-10, 17:08
autor: rz
Boro1989, to ja nie wiem na jakie ty N14 GTI trafiałeś, że tak słabo jechały.
A co do samego VVL to nie mów mi, że za cały SWAP na gotowo dałeś mniej niż 3000zł bo średnio będzie mi sie w to chciało wierzyć - no ale może, kto to wie :)
Ja nadal śmiem wątpić, że Twoja P11 da rade z pogrzebanymi lekko DE powiedzmy w budzie Sunnego. Ja przecież widziałem na zlocie 2013 kilka tych VE w różnych budach i wiem jak to jedzie i nawet widziałem ich czasy na 1/4 - nadal śmiem twierdzić, że nie jedzie na tyle ile kasy kosztuje. Najważniejsze, że cieszy usera.
Tak czy siak z chęcią się postawię i sprawdzę na żywo VVL-a. Może kolega nismo46 zechce zweryfikować :)

pzdr
rz

: 2014-07-10, 17:10
autor: Boro1989
Szkoda ze mamy tak daleko do siebie to bysmy sie ustawili dla zabawy zobaczyc jak by to wygladalo :) , ustawialem sie z civicami po 170 koni i nie dawaly mi rady :)

A mi sie nie chce wierzyc ze za 3k zrobisz 190 koni... Z de

: 2014-07-10, 17:20
autor: rz
Za równowartość gotowego swapa VE w setupie 200KM mysle, ze da sie zrobić fajnie jada w DE.
Takie Male pytanko odnośnie tych hond... Jakie to byly te civicki? Generalnie ich generacja ma tu ogromne znaczenie :)

: 2014-07-10, 17:31
autor: vixo
6gen VTI wydmuch vs moja Primera eGT VVL
Na zimowkach przegrałem na krótkim dystansie
Na dłuższym wygrałem
Jakiś czas później jak zmienilem na lepsze opony nawet chwili przede mną nie był. To samo 6gen sedan B18c4 to samo golf 2VR6 i inni :D
Guma podstawa :D