Strona 16 z 21
: 2014-05-15, 22:23
autor: Dreams
Ad@mus Bardzo dobrze prawi
: 2014-05-16, 04:47
autor: Boro1989
Popieram
sznikers99 , zreszta maxima w serii nie robi szału
, swapuj i rób coś nowego na prawdę będziesz zadowolony
VE dobrze wystrojone lekko podkręcone w lekkiej budzie na prawdę robi robotę
: 2014-05-16, 07:43
autor: Limon
Mowiąc szczerze robiąc porzadnie przejscie z ga16 na sr20ve trzeba się liczyć że 10 tys pęknie. I nie ma co się oszukiwać że da się taniej.
: 2014-05-16, 08:42
autor: DubSon
Nie prościej skontaktować się z kimś kto to robi, np z Bodkiem?
Powie Wam wszystko od A od Z łącznie z kosztami...
A tu dywagacje na 10 stron jakie koszty są...
: 2014-05-16, 09:06
autor: majchrzok
gdzie koszty kosztą nierównie. jak się chce i ma czas idzie sporo zaoszczędzić przy tego typu projektach.
: 2014-05-16, 23:20
autor: Limon
DubSon, uwierz mi wsadziłem juz szybko liczac Sr20ve wiec wiem co mówię. Chcąc zrobić tak jak powinno byc zrobione to takie są koszta.
: 2014-05-16, 23:58
autor: Dreams
Boro1989 pisze: zreszta maxima w serii nie robi szału
VE dobrze wystrojone lekko podkręcone w lekkiej budzie na prawdę robi robotę
Primera też nie robi szału w serii ... a też trzeba włożyć kasę ...
Nie porównuj SR20VE do VQ30DE...
wiadomo co miażdży...
: 2014-05-17, 00:53
autor: Boro1989
to Ty wyleciałeś z maximą nie ja
, ja osobiście i tak wole Ve niż Maxime z 3.0
, a Gtek fajnie się zbiera w serii jak na rodzinne autko
: 2014-05-17, 02:36
autor: parzyh
Pisałem do Coobcia ale nie odpisał
Znacie może kogoś z okolic Wrocławia zajmującego się takimi rzeczami?
Wiem, że nie będzie to koszt oscylujący w granicach 5 tyś. to projekt na przyszłość. Mam nadzieje, że nie tak daleką i 10k wejdzie w grę spokojnie.
Jestem zbyt przywiązany do tego auta, na tyle że nie oddam go i nie kupie gotowca
Wiesz mówiąc kup sobie Maxime zamiast N15 to jak powiedzieć kup sobie Lexa ls400 tam masz jeszcze większą moc. Nie w tym sens, duży dupowóz mam w planach i prawdopodobnie będzie to lex dlatego chcę włożyć coś do mojej limonkowej strzały
: 2014-05-17, 10:52
autor: Wiooreck
Widzę, że odwieczna śpiewka
żart oczywiście. Ale tak na prawdę, jeśli ktoś chce wszystko zrobić od razu, to niestety klepie po kieszeni nieźle. Z tym, że jak się zrobi auto od razu, to później już zostaje tylko jeździć i poprawiać to co się spierniczyło. I teoretycznie jest na początku bum, a później zwolnienie tempa.
Ja doszedłem do wniosku, że lepiej to rozwłóczyć w czasie i co trochę cieszyć się z nowych modów, ale to moje zdanie
: 2014-05-17, 11:12
autor: parzyh
Najpierw żeby w ogóle uzbierać muszę wiedzieć ile tego ma być
stąd moje pytania. Jeśli miałbym robic wszystko po kolei ok chętnie tylko od czego tutaj zacząć? bo z wsadzeniem silnika idzie zawiecha i reszta więc ciężko jeździć VE na seri od GA
: 2014-05-17, 11:16
autor: Wiooreck
To może zacznij od takich oczywistych rzeczy jak zawieszenie i hamulce, bo to można szybciej skompletowaći zamontować. A w wolnych chwilach będziesz szukał wszystkich części odnośnie VE. Wydech to już kwestia podjechania do Mac'a
: 2014-05-17, 12:36
autor: parzyh
Hamulce będę wymieniał na dniach więc wrzucę tam już coś lepszego od 20DE tak btw. macie gdzies temat z częściami lub mógłby ktoś polecić na pw w co na początku ładować i jakiej firmy? Po prostu nie znam się na tym a nie chcę zaśmiecac tego tematu.
: 2014-05-17, 12:46
autor: janusz
Parzyh po części nowe, płyny i oleje pisz do
Gawła. BTW odebrałbyś PW
: 2014-05-17, 12:48
autor: Emu89
Ja powiem tyle ... Miałem Primere DE Swap na VE 10 tysi .... Tylko teraz jest tak ja robilem kompletny wydech caly ktory zjadl 2 tysie , do tego musialem kupowac chlodnice swiece itp itd takze koszt zawsze jest zalezny od prac jakie trzeba zrobic przy swapie nie ma ustalonej kwoty co do tego ile trzeba miec , tutaj jest kwestia ile sie chce zrobic , najprostsze rozwiazanie to jest takie jak np. silnik 3 tysie , i kwestia dogadania kasy za robote , plus pozniejsze koszty czesci i plynow ktore albo wymieniamy albo nie .... Sposob najlepszy i najprostszy telefon do Bodka lub McGayvera ktorzy sie tym zajmuja i u nich sie wszystkiego dowaidujesz ....
: 2014-05-17, 12:56
autor: parzyh
Jestem za tym , że jak robić to wszystko albo nic bo jak można wymienić silnik bez wymiany wszystkich płynów przy okazji? Zaczałbym chyba od zawieszenia i hamulców bo zmieniam kółka i zawieszenie pójdzie trochę w dół
: 2014-05-17, 12:59
autor: Emu89
parzyh pisze:jak można wymienić silnik bez wymiany wszystkich płynów przy okazji?
To jest chyba rzecz oczywista ze nowe plyny bedziesz musial wlac ... Ja tutaj pisalem np. o nowych swiecach kablach , padla mi chlodnica i byl kontakt co z nia robimy czy wymieniac czy sobie sam wymienie , padla sonda wymieniac czy zostawiamy bez ? Chodzi mi o takie rzeczy ui kazdego moze wyjsc calkiem co innego padnie Ci czujnik jakis czy cos wtedy decydujesz czy wymieniasz czy nie ....
: 2014-05-17, 13:12
autor: parzyh
Przy wydanych 10k 1200zł nie zrobiłoby różnicy. Ale zapewne jest tak jak mówisz, po wszystkim jeszcze wiele rzeczy wyjdzie w praniu, napisałem do Bodka jak polecił Janusz, zobaczę co on na ten temat sądzi, dołożyć 10k do lexa czy do Almery hehe
: 2014-05-17, 13:14
autor: Emu89
Ja stalem przed tym samym dylematem dawac 10 na inne auto czy dolozyc do primery zostalem przy primerze na drugie przyjdzie czas
Najlepiej do niego zadzwonic i dogadac sie jak trzeba niz pisac ...
: 2014-05-17, 17:58
autor: Dreams
parzyh Znam jedną firmę z Wrocławia którzy zajmują się takimi modyfikacjami, no ale tam zapłacisz trochę
Więc moja propozycja żebyś uderzył do McGayvera z grupy Łódzkiej, on mi robił już 2 silniki, on zajmuje się takimi modyfikacjami więc polecam bo robiłem całe auto u niego
A nie masz daleko od siebie do Łodzi
: 2014-05-17, 18:27
autor: bombel
parzyh ja jednak bym Ci polecał BOdka. Lepsze wyniku u niego wychodzą
: 2014-05-17, 18:35
autor: Dreams
bombel co to walka o klienta
naprawdę źle to wygląda i schodzi na zły tor ...
: 2014-05-17, 19:35
autor: Boro1989
nie z chodzi dreams, ale z tego co widać po forum Bodek ma większe doświadczenie w ładowaniu VE pod maskę i krzesaniu iskier z autek
, ale akurat w ten temat się nie wtrącam, dla mnie Bodek na prawdę świetnie ogarnął primerke ostatnio i polecam go , co do swapu mnie kosztował około 8-9 tysięcy na ten moment z poprawkami itp , więc sądze że wkładając go na miejsce ga16 w almie to wyjdzie jednak o wiele więcej niż te 10k, patrząc że trzeba zmienić na prawdę sporo, to nie jest P&P jak pod sr20
że montaż tylko DET i heja, tutaj rodzi się gruba kabelkologia , rzeźba wiązki
więc to też trochę będzie kosztowało, najlepiej kolega zrobił pisząc do osób siędzących bardziej w tym temacie bo samochód samochodowi nie równy, i przy każdym wychodzą inne wydatki...
: 2014-05-17, 20:05
autor: bombel
NissanDreams niestety wiele aut jedzie na poprawki do Bodka i polecam bo sam jestem zadowolony
: 2014-05-17, 21:18
autor: vixo
Lepsze hamownie w stolicy
: 2014-05-17, 21:20
autor: bombel
Każdy swoje chwali. Cena nie zawsze powinna byc kryterium
: 2014-05-18, 10:57
autor: killer2000
Dobra ja napisze ile wyszedł mnie swap do almy gti dodam ,że wrzucałem z Rybą(dzieki) i robota free mnie kosztowała:
silnik z przesyłką 2800
Ecumster2 400zł
Pompa wody 100
stroienie na hamowni mod rozrzadu kółko przerabiane ori 750
Olej ,płukanko,drugi olej, płyn do chłodnicy 300
Przekaznik do odpalenia zmiennej 5
zimeringi wału 100
dobrze jeszcze uszczelnić cały silnik pokrywa rozrzadu, miski 100
jak mi sie jeszcze coś przypomni to napisze elo
: 2014-05-18, 15:40
autor: parzyh
Bodek odpisał i już wiem wszystko czego chciałem się dowiedzieć
GA16DE na SR20VE
"Orientacyjny koszt to 13-15kpln na gotowo. Silnik, skrzynia, polosie, przeguby, hamulce, sprzeglo, kolo zamachowe, lapy, poduszki, wydech kompletny, wiazka, komp itd."
: 2014-05-18, 15:52
autor: janusz
parzyh to 3-5 razy tyle warte co auto
: 2014-05-18, 16:38
autor: Boro1989
Janusz tam gdzie zaczyna się tuning, kończy się ekonomia