Ad@mus wiesz przecież gdzie taka regulacje przeprowadzić
Usprawnianie SR20DE i rezultaty
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
aż nie omieszkam się zadzwonić do nich jutro, bo samego mnie to dziwi.VE Killer pisze:no to Ciekawe jak masz ta regulacje przeprowadzona skoro wszystkie pastylki masz takie same:))))))))))
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
no myślę że czeka Cie pomiar wysokości zaworów bo jeśli są różnice to powierzchnia y nie jest rómnoległa do osi krzywki a co za tym idzie jeden zawór jest mocniej naciskany drugi słabiej... zawory nie równo się otwierają w skrócie : wałek dostaje w dupę ,y i zawory i prowadnice zaworowe i gniazda. i na pewno głośniej pracuje bo y może obijac się o wałek.
w manualu jest dokładnie opisane jak należy wykonać regulacje i pomiary
w manualu jest dokładnie opisane jak należy wykonać regulacje i pomiary
XXX
Dzwoniłem, dostałem taką odpowiedź: "Każda głowica zanim wróci do klienta jest poddawana stosownym pomiarom i legalizacjom." Przy weekendzie chyba zajrzę do tego manuala.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
Legalizacja to że niby panewek wałków, nie wiem tak powiedzieli. A przyrząd to przecież nic innego jak szczelinomierz manometryczny + płyta przykręcana do głowicy. Nie wiem, poszukam chyba zakładu gdzie to wyregulują, bo zanim w ogóle spojrzę na suszarkę to sr'ka musi chodzić tip top, choćby to miało następny rok trwać.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
a guzik prawdaArias pisze: A przyrząd to przecież nic innego jak szczelinomierz manometryczny + płyta przykręcana do głowicy
XXX
Bądź, co bądź i tak nie mam sprzętu do tego więc jakiś zakład odwiedzę.
Edit:
[ Dodano: 2014-11-29, 15:34 ]
http://teijouisenkai.blogspot.com/2012/ ... 15700.html
Sam se zrobię to narzędzie, końcówka z samoregulatora, pręt z ruchomą głowicą i przytwierdzony ten http://allegro.pl/pomiarowy-czujnik-zeg ... 46474.html zegar, myślę że bez problemu da radę.
Edit:
[ Dodano: 2014-11-29, 15:34 ]
http://teijouisenkai.blogspot.com/2012/ ... 15700.html
Sam se zrobię to narzędzie, końcówka z samoregulatora, pręt z ruchomą głowicą i przytwierdzony ten http://allegro.pl/pomiarowy-czujnik-zeg ... 46474.html zegar, myślę że bez problemu da radę.
Ostatnio zmieniony 2014-11-29, 17:56 przez Arias, łącznie zmieniany 1 raz.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
ja nie wierzę, że cokolwiek zrobili, bo od samego poskładania motor klekocze jak diesel, myślałem, że to walnięty HLA, ale wymiana nic nie dała, jest trochę ciszej bo je odpowietrzyłem i tyle
Muszę wysłupać parę złotych na zegar i będę regulował, a tymczasem delikatna jazda, co by nie narobić ambarasu
Muszę wysłupać parę złotych na zegar i będę regulował, a tymczasem delikatna jazda, co by nie narobić ambarasu
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
No właśnie na rachunku jest tylko "usługa" nie ma nic wyszczególnione, najlepsze że jak to zawsze bywa jest to zakład który wspołpracuje z warsztatem znajomego i zawsze wszyscy byli zadowoleni, pech po raz kolejny musiał trafić na mnie....z półosią tem miałem taki cyrk.
VE Killer, racja nie ma się co użerać, a sprzęt będę miał na lata, bo nie ukrywam że w planach dalej jest coś z SR lub RB![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
VE Killer, racja nie ma się co użerać, a sprzęt będę miał na lata, bo nie ukrywam że w planach dalej jest coś z SR lub RB
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
Myślę, że to warto do nas przerzucić. Źródło to białoruskie forum, ale jak widzę pochodzi to z jakiegoś bloga o sr20 i na sr20forum też było poruszane 
SR20DE
140-300WHP
All the Parts, from Mild to Wild
The Nissan sr20de is a very popular engine, however it is greatly underpowered from the factory. To have a good time with a sr20de, you're going to have to build it or at least do some standard bolt-ons and research on what components you should purchase to make an all-motor monster. I will disclose in this article the components necessary for different power levels for everything from mild to wild.
All the Parts, from Mild to Wild
**140-145hp SR20DE- This sr20de will be virtually stock, and will not require many modifications.
-Warm air intake with K&N filter
-SS auto chrome header
-Removal of the catalytic converter
-Increase ignition timing to 17 degrees at idle (93 octane gas)
**165hp SR20DE-This sr20de needs some additional parts to extract the extra horsepower.
-Unorthodox complete light weight pulley system
-Fidanza lightweight flywheel
-JWT (jim wolf technology) pressure plate with 01' Sentra SE 2.0 clutch disc
-17 degrees ignition timing
-Cold air intake
-Hotshot Generation 5 header
-No catalytic converter
-2 ½ inch free flowing mandrel bent exhaust system
**175hp SR20DE-This sr20de needs all of the bolt on components listed above and some will need to be upgraded.
-Hotshot Generation 6 upgraded header
-3 inch mandrel bent exhaust with free flowing muffler
-removal of air conditioning compressor and power steering pump
-JWT S5 camshafts
-Bored mass air flow sensor housing
-Piggy back Apexi S-AFC for fuel tuning
-Magnecore or Nology spark plug wire set
-Re-ground engine with sr20de engine grounding set
**190-200hp SR20DE-At this point you will be beginning to build your engine, starting with the cylinder head.
-Stage 3 cylinder head port and polish
-5 angle valve job with valve seat bowl blend
-back cut factory valves
-cylinder head intake and exhaust port match
-cylinder head milled .040
-02 induction intake manifold w/ Infiniti Q45 throttle body
-300zx twin turbo mass airflow sensor
-thinner metal head gasket
-JWT C1 or C2 grind camshafts
-Brian Crower or JWT upgraded valve springs and titanium retainers
-Greddy or HKS rocker arm stoppers
-259cc fuel injectors at 60psi fuel pressure (4 bar)
-ACT Extreme 4 puck clutch set
**210-215hp SR20DE-You will need to get into the bottom end of the motor.
-12-12.5.1 compression forged pistons with heavy valve reliefs
-Stage 4 port and polish on cylinder head
-Switch to lighter 4 counter weight crankshaft from newer sr20de roller motor
-JWT C3 grind camshafts
370cc fuel injectors
**225-235hp SR20DE-You will need to change cylinder heads and intake manifolds
-Sr20ve cylinder head
-Sr16ve camshafts
-MSD 6AL ignition box
**245-255hp SR20DE-A few more things.
-Sr16ve n1 camshafts or Franklin stage 4
-sr20turbofreak full race header (http://www.gspec.com/p-7534-header-20.aspx)
-upgraded dual valve springs
-titanium retainers
-300zx twin turbo thermostat
-electric water pump
-Koyo radiator with Evans coolant
-370cc injectors at 60psi fuel pressure (4 bar)
**270-280hp SR20DE
-Race gas with extremely advanced ignition timing 19-21 degrees
-13.5.1 compression pistons
-Stage 3-4 port and polished sr20ve cylinder head
--440cc injectors (4 bar for safety)
**300hp SR20DE
-Carbontech twin disc clutch
-AEM EMS/ Haltech or carb'd fuel system and Datsun distributor
-Stage 5 race ported sr20ve cylinder head
-HKS sleeved block w/ 90mm bore pistons
-Cometic 90mm head gasket
-2mm intake, 1mm exhaust stainless steel valves
-550cc injectors
**300hp+ SR20DE
-650cc+ injectors (for electronic fuel injection)
-50-55mm individual throttle bodies or Webber carbs with new intake plenum
-2mm oversize intake valves, 1mm oversize exhaust valves (titanium)
-Brian Crower 2.3 sr20de stroker crankshaft and lightweight forged rods and custom pistons
-Custom knife edged sr20de crankshaft from crankshaft specialties for going bigger than 91mm strokes
-Custom ground Franklin camshafts (full race)
-Titanium piston wrist pins
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
DubSon zwrócił uwagę na drugą linijkę od góry:
Kod: Zaznacz cały
140-300WHPPodróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
wszystko pięknie ale skoro twierdzicie że wartość mocy o której mowa jest podana na kołach to silnik bez strat napedu powinien miećjeszcze wiecej HP ... dlatego jestem ciekaw ile ma ten motor dla którego podano np wartosć 300
uważam że to WHP to po prostu bład w druku bo mówimy tu o silnikach SR20 N/A zatem bez turbawki
[ Dodano: 2014-12-28, 20:22 ]
https://www.youtube.com/watch?v=BOFVnkrkQ6k
uważam że to WHP to po prostu bład w druku bo mówimy tu o silnikach SR20 N/A zatem bez turbawki
[ Dodano: 2014-12-28, 20:22 ]
https://www.youtube.com/watch?v=BOFVnkrkQ6k
XXX
-
primeraP10
- fanatyk nissana
- Posty: 723
- Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
- Lokalizacja: Pabianice
VE Killer, ten kanal na YT pomijając wiek teoretyka jest bardzo fajny i dużo można się z jego wywodow dowiedzieć,
mody podane przez Filipa są pakietowe i teoretyczne, moce podane w granicznych przedziałach, jakiś pogląd daje ale i u nas na forum jest dużo przykladow podnoszenia mocy i to w jezyku polskim
dodatkowo warto zaznaczyć jaka odmiane sr poddajemy modyfikacjom, bo inaczej zareaguje na mody Hiport, inaczej lowpor (i dalej idąc inaczej będzie dla LP p10, inaczej dla SR20DE i inaczej dla DEH)
ogólnikowo można powiedzieć ze trzeba poprawić dolot, wydech, faze rozrządu i pomodzic mape paliwa i zapłonu
każdy modzi na wlasna reke probujac wprowadzić cos innego i cos nowego i to mi się podoba najbardziej
mody podane przez Filipa są pakietowe i teoretyczne, moce podane w granicznych przedziałach, jakiś pogląd daje ale i u nas na forum jest dużo przykladow podnoszenia mocy i to w jezyku polskim
dodatkowo warto zaznaczyć jaka odmiane sr poddajemy modyfikacjom, bo inaczej zareaguje na mody Hiport, inaczej lowpor (i dalej idąc inaczej będzie dla LP p10, inaczej dla SR20DE i inaczej dla DEH)
ogólnikowo można powiedzieć ze trzeba poprawić dolot, wydech, faze rozrządu i pomodzic mape paliwa i zapłonu
każdy modzi na wlasna reke probujac wprowadzić cos innego i cos nowego i to mi się podoba najbardziej
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
**300hp+ SR20DE
-650cc+ injectors (for electronic fuel injection)
-50-55mm individual throttle bodies or Webber carbs with new intake plenum
-2mm oversize intake valves, 1mm oversize exhaust valves (titanium)
-Brian Crower 2.3 sr20de stroker crankshaft and lightweight forged rods and custom pistons
-Custom knife edged sr20de crankshaft from crankshaft specialties for going bigger than 91mm strokes
-Custom ground Franklin camshafts (full race)
-Titanium piston wrist pins
A to nie jest hardcore
Druga sprawa że w USA wszystko łatwo dostać
Wałki, pompy oleju, kolektory, tłoki, itd.
-650cc+ injectors (for electronic fuel injection)
-50-55mm individual throttle bodies or Webber carbs with new intake plenum
-2mm oversize intake valves, 1mm oversize exhaust valves (titanium)
-Brian Crower 2.3 sr20de stroker crankshaft and lightweight forged rods and custom pistons
-Custom knife edged sr20de crankshaft from crankshaft specialties for going bigger than 91mm strokes
-Custom ground Franklin camshafts (full race)
-Titanium piston wrist pins
A to nie jest hardcore
Druga sprawa że w USA wszystko łatwo dostać
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
sr20de w BTCC miał chyba jeszcze suchą miske, przerobiony zapłon na cewkach, czasem jak patrze na ten silnik torowy z BTCC odnoszę wrazenie ze tylko wymiary zostały seryjne a cala reszta to jakiś ulep bo i nawet pokrywa zaworow jest przemodzona
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW