Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Usprawnianie SR20DE i rezultaty

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-11-16, 13:33

przepustnice na drift szopach maja nawet po 90mm
na jakims forum DETowski koles sprzedaje teraz fi 90 za 499zl i ma podobno 2 takie sztuki
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
tumba
fanatyk nissana
Posty: 330
Rejestracja: 2013-08-21, 07:35
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: tumba » 2014-11-16, 13:41

W p11gt chyba najlepiej od razu dać fi80 jeśli i tak będzie strojone ? Jakaś propozycja na fi80?

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-11-16, 14:03

poszukaj pod haslem "se20det q45"

Obrazek
wg mnie takie wiadro to pozegnanie seryjnych wtryskiwaczy i pompy paliwa plus mod mafa
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
tumba
fanatyk nissana
Posty: 330
Rejestracja: 2013-08-21, 07:35
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: tumba » 2014-11-16, 14:18

Tylko, że tu jest fi90. MAF ma 77m wewnątrz. Także chyba można się pokusić o przepustnicę ok 77mm?

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2014-11-16, 14:36

Zmieniajac przepustnice i tak musisz stoic i sporo skrobac kolektor dolotowy. Musle ze w seryjnym SR to sie mija z celem. Do takich przepustbic to i walki wypada zmienic.
Glowice pomodzic, kolektor dolotwy takze. Pomyslec nad wiekszymi zaworami. Takie rzeczy trzeba zobic "z glowa", bo samo wrzucenie przepustnicy tylko pogorszy osiagi ;)

Awatar użytkownika
tumba
fanatyk nissana
Posty: 330
Rejestracja: 2013-08-21, 07:35
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: tumba » 2014-11-16, 15:06

Liczę się z tym, że duża przepustnica to już do dłubniętej głowy ;-) Tak z ciekawości - jaką średnice ma kolektor ssący na wejściu (p11gt)? I do ilu można obrobić?

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2014-11-16, 15:08

Pewnie ma 60mm tak jak przepustnica, a do 70mm spokojnie mozna skrobac :)

Awatar użytkownika
tumba
fanatyk nissana
Posty: 330
Rejestracja: 2013-08-21, 07:35
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: tumba » 2014-11-16, 18:26

killer2000 pisze:do deh RR bez wymiany sprężynek i tależyków są tylko 2 firmy które robią wałki aftermarketowe JMT s3r i tomei poncams
Są jeszcze Catcamsy, w których nic nie trzeba wymieniać:-)
http://www.catcams.com/engines/camshaft-setup.aspx

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-11-16, 19:44

wiem nawet kto takie ma od reki w dobrej kasie :)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
Kwietas
fanatyk nissana
Posty: 1177
Rejestracja: 2010-01-03, 23:35
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Kwietas » 2014-11-16, 20:52

Ad@mus, więcej szczegółów proszę. ;)

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-11-16, 22:32

posprawdzaliśmy z Januszem masy wału i kol zamachowych
wychodzi na to ze p11 ma duzo lzejszy uklad
viewtopic.php?p=370012#370012 - tutaj dokladny opis

pytanie brzmi czemu p11 nie wkreca sie jakos dziko na obroty skoro jest duzo lzej zakrecic taka masa jak w p10, powinno przeciez byc szlifiersko mega wow :!: :?:

Hądziarze budują hybrydy, trza obadac co w jakim SR20 bylo lepsze i mysle ze takie hybrydy SR20 bylyby mega :!:
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

VE Killer
fanatyk nissana
Posty: 914
Rejestracja: 2014-10-11, 17:54
Lokalizacja: z dupy
Kontakt:

Post autor: VE Killer » 2014-11-17, 23:01

tumba pisze:Są jeszcze Catcamsy, w których nic nie trzeba wymieniać:-
zależy który set wybierzesz.. ale faktycznie jeśli już to jedynie wymagane są sprężyny... talezyki i samoregulatory zostają ;)
XXX

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-11-20, 22:19

moze to nie mod na power up ale mam pytanie, jak zalozyc i z czego linke gazu zeby nie szla nad silnikiem tylko za??
Obrazek
tak jak tutaj(mialo nie byc ve w tym temacie wiec umawiamy sie ze to DE z deklem VE bo dekiel z DE malowal sie proszkowo w czasie robienia foto)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3591
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2014-11-20, 22:21

Ad@mus, zmienić kierownicę na prawą stronę ;)
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2014-11-20, 22:22

ja mam puszczoną linkę za kolektorem ssącym
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-11-20, 22:25

z czego ta linka?
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2014-11-20, 22:30

OEM, po prostu po wyjściu ze ściany grodziowej patrząc od przodu auta idzie lekko w prawo do kielicha, robi nawrót po łuku w lewo idzie za kolektorem, do przeciwnego kielicha, po łuku i do przepustnicy. Dodam, że śmigam tak 3,5 roku i nie ma żadnych problemów.

BTW to powinno być w tuningu wizualnym :P
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3591
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2014-11-21, 00:06

Hm... Wiele się mówi o tym, że długością dolotu można wiele popsuć, bądź zyskać. Jak jednak wygląda sprawa w przypadku zwiększenia pojemności samego kolektora dolotowego? Czy po powiększeniu kolektora dolotowego bezwzględnie wymagane byłoby strojenie?

Pozdrawiam
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

primeraP10
fanatyk nissana
Posty: 723
Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: primeraP10 » 2014-11-21, 00:27

dla pelnego efektu mysle ze tak.
mój super wóz --> viewtopic.php?t=15014
Byla Primera P10eGT
Jest Primera P10SLX/eGT

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-11-21, 06:00

Linka z angola :P
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2014-11-21, 06:28

Zielkq, mysle ze takie zabiegi sa nie warte swieczki jesli mamy seryjny czas otwarcia zaworu. Jakby dac jakies lepsze walki to mozna sie bawic w takie rzeczy juz.

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2014-11-21, 09:31

Większa komora kolektora poprawi reakcję na gaz
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

VE Killer
fanatyk nissana
Posty: 914
Rejestracja: 2014-10-11, 17:54
Lokalizacja: z dupy
Kontakt:

Post autor: VE Killer » 2014-11-21, 13:26

Arias pisze:Większa komora kolektora poprawi reakcję na gaz
ITB poprawi znacznie reakcje na gaz:)) ale to juz na bank strojenie:)))
XXX

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2014-11-21, 17:49

dostępność i koszta ;/ no chyba, że ITB z GTI-R to da rade za 100$ wyłapać plus transport
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3591
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2014-11-21, 23:24

Swoje pytanie zadałem po trafieniu na taką oto ofertę, co prawda dotyczącą silnika Hondy, no ale założenia są przecież takie same:
http://olx.pl/oferta/kolektor-dolotowy- ... 3035586911

Głównie chodzi mi o dołożenie podkładek pod dwie części kolektora dolotowego, a tym samym zwiększenie jego objętości:
Obrazek

Pozdrawiam
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2014-11-22, 15:37

Ja już pytałem w zakładzie co laserem wycinają, to za przekładkę w kształcie uszczelki o grubości 1cm. ok 110zł
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

VE Killer
fanatyk nissana
Posty: 914
Rejestracja: 2014-10-11, 17:54
Lokalizacja: z dupy
Kontakt:

Post autor: VE Killer » 2014-11-22, 17:16

aluminium tak drogo??? za takie pieniądze z 20alu można adapter do głowicy wyciąć ale water jetem :)
XXX

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3591
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2014-11-22, 19:25

Wiecie, mnie tu na razie interesowałaby informacja, czy gra warta jest świeczki i coś tym idzie osiągnąć. :P
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-11-22, 22:10

Zielkq, było juz mowione ze kanciak z p10 ma wieksze plennum a amerykance twierdza ze daje powerup w silnikach RR

taniej kanciaka dostaniesz nic zrobisz dobrze podkladke
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3591
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2014-11-22, 22:13

Ad@mus, tylko że nie mam silnika RR :P
No i podkładka to podkładka - bez kombinowania wrzucasz między części kolektora. A przy wrzucaniu z p10 trzeba trochę pokombinować...

Pozdrawiam
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i układ napedowy”