Primera po hamowni
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
No ja w niedzielę posprawdzam zapłon, przepływomierz (niby nowy, we wrześniu wymieniałem) i lambdę, tak na szybko to nie wiem gdzie jeszcze szukać przyczyny takiego słabego wyniku... Bo wątpię, żeby hałasujące czyli zapewne zużyte łożysko alternatora aż tak go obciążało?
Edit: Zagadka rozwiązana, winny przepływomierz, wskazania niższe o 0,1 - 0,2V dla poszczególnych zakresów obrotów...
Edit: Zagadka rozwiązana, winny przepływomierz, wskazania niższe o 0,1 - 0,2V dla poszczególnych zakresów obrotów...
pozdr. Kamil
Może źle dobrane przełożenie na hamowni??
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
-
- stały bywalec
- Posty: 106
- Rejestracja: 2009-12-24, 20:21
- Lokalizacja: Gniezno/Toruń
Witam
Jak widać na obrazku z hamowni wykres jest bardzo brzydki.
Wynik wyższy - benzyna.
Wyniki niższy - LPG.
Mimo tego co pokazują wykresy, samochód dobrze przyspiesza i w całym zakresie obrotów nie czuć spadków mocy.
Co może być przyczyną tak pofalowanego wykresu zarówno dla benzyny jak i LPG?
- źle ustawiony rozrząd?
- zabrudzony lub niedomagający już przepływomierz?
- termostat, powodujący, że silnik jest nagrzany tak na 85%?
- sprzęgło, które łapie dość wysoko, ale się nie ślizga?
- komputer, który już nie był długo resetowany?
- może hamownia coś "skopała"?
Dodam, że świece zapłonowe, kable WN, filtr powietrza, filtry gazu - są krótko po wymianie.
LINK
http://www.sendspace.pl/file/e66afaabdbc29d31e74ae9b
Jak widać na obrazku z hamowni wykres jest bardzo brzydki.
Wynik wyższy - benzyna.
Wyniki niższy - LPG.
Mimo tego co pokazują wykresy, samochód dobrze przyspiesza i w całym zakresie obrotów nie czuć spadków mocy.
Co może być przyczyną tak pofalowanego wykresu zarówno dla benzyny jak i LPG?
- źle ustawiony rozrząd?
- zabrudzony lub niedomagający już przepływomierz?
- termostat, powodujący, że silnik jest nagrzany tak na 85%?
- sprzęgło, które łapie dość wysoko, ale się nie ślizga?
- komputer, który już nie był długo resetowany?
- może hamownia coś "skopała"?
Dodam, że świece zapłonowe, kable WN, filtr powietrza, filtry gazu - są krótko po wymianie.
LINK
http://www.sendspace.pl/file/e66afaabdbc29d31e74ae9b
Jadąc z prędkością 200 km/h to co widzisz przed sobą... jest już historią