Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Primera po hamowni

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

elmer80
stały bywalec
Posty: 137
Rejestracja: 2011-02-06, 11:25
Lokalizacja: Wa-wa/Grochów

Post autor: elmer80 » 2012-12-27, 16:49

Osz kurka , to i ja muszę teraz podjechać. Bo również po kolektorze i modzie i jeszcze nie badałem. Oparłem się jedynie na odczuciach subiektywnych :D . Myślę że po Nowym Roku ten proceder nastąpi
na razie 120KW/270Nm

Awatar użytkownika
wod2u
fanatyk nissana
Posty: 824
Rejestracja: 2010-11-22, 14:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: wod2u » 2012-12-28, 13:02

No ja w niedzielę posprawdzam zapłon, przepływomierz (niby nowy, we wrześniu wymieniałem) i lambdę, tak na szybko to nie wiem gdzie jeszcze szukać przyczyny takiego słabego wyniku... Bo wątpię, żeby hałasujące czyli zapewne zużyte łożysko alternatora aż tak go obciążało?

Edit: Zagadka rozwiązana, winny przepływomierz, wskazania niższe o 0,1 - 0,2V dla poszczególnych zakresów obrotów...
pozdr. Kamil

Awatar użytkownika
lewy
fanatyk nissana
Posty: 495
Rejestracja: 2010-05-12, 21:09
Lokalizacja: gdynia

Post autor: lewy » 2013-01-28, 18:38

dziś bylem na hamowni i bylem zdziwiony ze wypluł zaledwie 132km czy coś jest nie tak z silnikiem?pomiar na zlocie byl 148km.czy po remoncie silnika mogło być coś nie tak.auto fajnie się wkręca nie ma odczucia by coś nie tak było z silnikiem.kat usunięty
Byle by do przodu

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2013-01-28, 19:09

Może źle dobrane przełożenie na hamowni??
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
lewy
fanatyk nissana
Posty: 495
Rejestracja: 2010-05-12, 21:09
Lokalizacja: gdynia

Post autor: lewy » 2013-01-29, 07:47

powiedziała mi ze moze byc zbyt luzny wydech albo filtr powietrza paliwa
Byle by do przodu

Hiszpan 207
stały bywalec
Posty: 106
Rejestracja: 2009-12-24, 20:21
Lokalizacja: Gniezno/Toruń

Post autor: Hiszpan 207 » 2013-08-13, 08:53

Witam
Jak widać na obrazku z hamowni wykres jest bardzo brzydki.
Wynik wyższy - benzyna.
Wyniki niższy - LPG.
Mimo tego co pokazują wykresy, samochód dobrze przyspiesza i w całym zakresie obrotów nie czuć spadków mocy.

Co może być przyczyną tak pofalowanego wykresu zarówno dla benzyny jak i LPG?
- źle ustawiony rozrząd?
- zabrudzony lub niedomagający już przepływomierz?
- termostat, powodujący, że silnik jest nagrzany tak na 85%?
- sprzęgło, które łapie dość wysoko, ale się nie ślizga?
- komputer, który już nie był długo resetowany?
- może hamownia coś "skopała"?

Dodam, że świece zapłonowe, kable WN, filtr powietrza, filtry gazu - są krótko po wymianie.

LINK

http://www.sendspace.pl/file/e66afaabdbc29d31e74ae9b
Jadąc z prędkością 200 km/h to co widzisz przed sobą... jest już historią

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i układ napedowy”